Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
כמו שאמרתי,אני מאמין גם אני הייתי מצטרף לקבוצה כזאת,

לא רואה סיבה שהשכנים לא ירצו להצטרף במידה ויש ממש בעיית עומס.

 

התפרסם על חבר בקבוצת הוואס'פים של הליכוד.

כי הוא מארגן פגישות במשרדי הממשלה, תמורת תשלום / טובות הנאה, לקביעת התור לפגישות.

והרשת והמדינה גועשת ורועשת - למה.

 

יש עומס ברצון לקביעת פגישות עם מנכל"י משרדי הממשלה - אדם / יזם רגיל מהשורה.

יתקשה מאוד לקבוע תור.

מגיע אדם המקורב לשלטון - מקים קבוצת ואס'פים ומשתלט עם הקשרים על הזמן ועל הפגישות.

ובפועל מונע אחרים לקבוע פגישות,, כי הזמן הנתון לפגישות מוגבל , לכן יש עומס.

 

אם יש עומס בדרישה לפגישות (משאב מוגבל ) - נוצרת תחרות .

 

חברי הקבוצה אומרים כי בזכות הקשרים האישיים , הם מתואמים בהודעות פגישות וקירבה רעיונית..

ומאחר ויש להם אינטרס משותף להרויח כסף, זכותם לשמור ולקדם את הנגישות לפגישות .

והתשלום הוא עבור שרותי עורכי-דין,,

במה שונה הרעיון לקידום הפגישות ועקיפת העומס, מקידום מתוכנן של אינטרס שמירה על חנייה לרכב.

ובפועל מניעת אחרים משימוש חופשי במשאבים - בדרך זאת או אחרת.

 

ואם לא היה מעורב כסף, יש רק טובות הנאה אחרות, סחר חליפין שמור לי ואשמור לך.

מתנות, הזמנה למסעדה וכו', כרטיסי טיסה מוזלים - זה נראה יותר טוב.

 

עכשיו שכנעתם אותי , גם אני במידה והייתי צריך פגישה הייתי מצטרף לקבוצה..

 

אבל , מסכנים ההורים שלי, בקושי יודעים להפעיל את הפלאפון לשיחות והודעות..

אנו הקבוצה בעצם קובעים להם בתכנון מודע ותאום מראש . (התארגנות למניעת תחרות)

** לא המדינה ולא החוק, אנחנו הקבוצה החזקה קובעת זאת בפועל.

 

אתם מחוץ לקבוצה ברחוב ובמשרדי הממשלה - אין תחרות הוגנת במשאבים מוגבלים.

אתם מנועים מכך אזרחים חלשים - רק לחזקים בקשרים וברמת תקשורת מסויימת.

יש אפשרות להשתמש וגם לחסום אותכם, משימוש הוגן במשאבים.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליין מן,אל תדאג גם אותך היו מצרפים לקבוצה,כי זה או שאתה שומר לאחרים או שאתה שומר לאחרים,בכול זאת מאפיה לא?

 

אם כול הכבוד,אחרי יום עבודה אני מעדיף שלי יהיה מקום חניה ולא למישהו זר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם זה לכמה דקות או בכלל שניות מה הבעיה? מה מוזר בזה? זה קורה כל הזמן בכל מקום קצת בעייתי ואף פעם לא היה נראה לי מוזר או לא בסדר.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם
אם כול הכבוד,אחרי יום עבודה אני מעדיף שלי יהיה מקום חניה ולא למישהו זר.

 

נכון. כי סוף יום עבודה יש רק לך, ולא לאף אחד אחר.

יש חניה - מגניב, אין חניה - ממשיכים לחפש (או שזונחים את הרכב ועוברים לתחב"צ, ךםך!), אבל אולי אני לא ישראלי מספיק. לא יודע.

פורסם

יוליאן, נראה לי שאתה לא ממש מבין את המהות של הדברים של ליין מן.

ברור שבמבט הקטן והאישי שלנו, הפרטים, השיטה הזו יעילה. אבל במבט רחב השיטה הזו לא הוגנת ולא יעילה (כשמשקללים את *כל* תושבי הרחוב, לא רק את ה'מקורבים').

זה לא שאלה של האם אתה כן/לא יכול להיות חלק מהקבוצה - זו שאלה של האם הקבוצה הזו היא דה-פקטו השתלטות על שטח *ציבורי* (כן, by definition), והאם זה כן/לא מוסרי.

השאלה השניה נענית פה על ידי חלק מהאנשים כ"כן", חלק "לא".

 

אז בוא נשאל את זה אחרת:

האם לדעתך, בחברת החשמל - חברה *ציבורית*, יש לקיים נוהג בו מקבלים לעבודה רק חברי משפחה וכו' - שיטת הנפוטיזם הידועה שהיתה בחברה הזו למשך זמן רב?

הרי מה הקטע, כולה קבוצה משפחתית, ממש קומונה פר אקסלנס, דואגים זה לזה. מיזם שיתופי יפה וחברתי! למה לפתוח עליהם עין?

 

אם התשובה שלך היא שנפוטיזם זה רע (לא הוגן לאנשים אחרים, לא יעיל לחברה עצמה, וכו'), שאל את עצמך מה ההבדל הגדול בין שתי הדוגמאות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

למה חברת החשמל? הם תינוקות

יש בשביל הבוגרים את נמל אשדוד:twisted:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

כי אז אין לך סיכוי לעבוד בחברת חשמל,פה במקרה של חניה אם תמצא תחנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם תמצא תחנה אך ורק אם אתה חבר בקיבוץ העירוני. אם לא תמשיך לחפש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בשכונה ערונית שאינה משופעת בתי קפה א-לה רוטשילד, אין הרבה תחלופה. זו הבעיה. עד שמישהו יוצא, הוא בדרך כלל תושב הרחוב. ואם אתה לא בקבוצה הנכונה, אז זובה עליך גם אם חיכית רבע שעה שיתפנה מקום. הוא ״יעביר״ את החניה לחבר. נראה לך סביר??

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם אני תושב המקום באמת שלא איכפת לי,אם אישתי חוזרת עם התינוק והוא מתחיל לבכות אני מעדיף להיות בקבוצה ןשישמרו לה מקום מאשר שיבכה 15 דקות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה לי שאתה לא תופס את הפואנטה. אם אתה לא בקבוצה, נניח באת לבקר חברים בשכונה אחרת עם המשפחה, הילד שלך כן יבכה 15 דקות כי הקיבוץ העירוני באותה שכונה תופס בכוונה את כל החניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מבין,אבל אין פיתרון מושלם,כיוון שרוב הזמן הנסיעה היא לבית מעדיף ששם יהיה לי את היתרון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפיתרון הוא להסדיר אכיפת חניה ע"י העיריה רק לתושבי הרחוב.

להשתלט על שטח ציבורי זה לא פתרון, כמו שלחנוק תינוק שבוכה כל הלילה עם כרית זה לא פתרון. (לא עלינו)

אבל אין לי כח להמשיך לחזור על עצמי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...