Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בר, עם כל הכבוד וההערכה, נראה לי שדווקא המרחק שלך ממרכז תל אביב שיבש עליך את דעתך.

באופן חד משמעי אעדיף שהייתרון שלי יהיה בביתי, כשם שתעדיף שהייתרון שלך יהיה בביתך - וזה נורמלי וטבעי לגמרי.

 

בדיוק באותה מידה אשמח גם שתהיה אגרת גודש שתכפה עליך לשלם מאות שקלים לקופת העירייה בכל פעם שתחפוץ להגיע לשכונתי עם רכב, ועל זה אתה תבכה קצת יותר מ-15 דקות - גש לעיין במדיניות התמחורים של לונדון...

בניגוד למה שאתם מקשקשים, ואחזור על זה שוב, לקבוצה הזו אין אופי מאפיונרי (איפה התמהוני הזה פה שחשש לונדליזם לאוטו שלו - אתה זוכר שזה בתל אביב, נכון? לא בנתניה או חולון-בת-ים... אולי אלה הדברים שאתה רגיל אליהם), וכששכונה שלמה למדה להכיר את שכניה, ומקיימים מפגשים בפארק בעקבות ההיכרות הזו, וכל אחד ערב לשכניו - זהו חד משמעית פרוייקט מבורך, והדבר היחיד שאתם צריכים להתבאס עליו הוא שהוא מוגבל לתושבי השכונה בלבד ושאין לכם אפשרות להצטרף אליו.

אני קורא שקט בפורום כבר עידנים, כמות כזו של גיבובי שטויות כבר מזמן לא נתקלתי בהם.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מבין שאני לא במשחק שלכם נכון? אתה רואה את זה בתור בור שאני כורה לעצמי, ואני פשוט מתקדם הלאה כי זה לא מעסיק אותי.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם
איפה התמהוני הזה פה שחשש לונדליזם לאוטו שלו - אתה זוכר שזה בתל אביב, נכון? לא בנתניה או חולון-בת-ים... אולי אלה הדברים שאתה רגיל אליהם

אני קורא שקט בפורום כבר עידנים, כמות כזו של גיבובי שטויות כבר מזמן לא נתקלתי בהם.

קטע שאתה רושם שיש פה כמות רבה של גיבובי שטויות, תקרא את הציטוט העליון שלך.

 

לעניין השרשור, הצעד הנכון לדעתי שתושבי הרחוב צריכים לעשות הוא לפנות לעירייה

ע"מ להסדיר את החנייה בתחום הרחוב לתלויית תו תושב אזורי.

במידה ומדובר בחנייה כחול-לבן רגילה ולא מוגבלת ע"י תו תושב אזורי, אני לא מצליח להבין מאיפה

החוצפה שלכם להשתלט (כן, להשתלט) על מרחב חנייה ציבורישעם כל הכבוד, לא שילמתם עבורו

והוא לא שייך לכם ע"פ העירייה.

פורסם

יובל, אתה ממשיך לכתוב שטויות וגם לשקר, כנראה בעיקר כדי לשכנע את עצמך.

 

80 אנשים זו לא "שכונה", אלא אם אתה גר בבית קטן בערבה.

בתל אביב זו לא "שכונה", זה אפילו לא רחוב.

אי אפשר לנהל פרויקט כזה ברמת "שכונה", שחיים בה מאות ואלפי אנשים, ולהם אלוהים יודע כמה רכבים. ומה יקרה, למשל, כשתקום קבוצה מתחרה של השכנה בבניין מול? אני כותב את זה כמו תוכי בפעם החמישית, אבל אתה מתעלם מכל דבר שנכתב פה שלא מתיישב עם התיאוריות המחבקות שלך, שמבוססות על כלום. כנראה שזה הכי נח.

אתה זוכר שזה בתל אביב, נכון? לא בנתניה או חולון-בת-ים... אולי אלה הדברים שאתה רגיל אליהם)

במלוא הכבוד, משפט שמתאים אולי לכתוב לילד בן 18, שעבר לדירה הראשונה שלו בעיר הגדולה, וחושב שהוא הגיע לאיזו פסגת מגניבות חדשה. מבזק חדשות מהמציאות: ונדליזם על רקע מצוקת ובעיות חניה" או סתם ונדליזם בתל אביב זו תופעה די יומיומית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אתה יכול להגיד "משתלטים" ולהדגיש ולהתלהם שוב ושוב, אנחנו לא משתלטים על דבר. במידה ואף דייר אחר לא מעוניין להחליף אותי בחניה - אשחרר אותה לטובת הכלל. זה לא נקרא להשתלט, זה נקרא לתעדף.

 

זו ממש לא הדירה הראשונה שלי בתל אביב, ואני לא גר בה שנה-שנתיים אלא הרבה הרבה יותר מזה, אז שחררו את כל המניפסטים המטופשים האלה שלכם. לא ילדון בן 18 וממש לא מתלהב על התלאביביות שלי. אני בוחר להתעלם מההודעות שלך, יבגני, כי הן מביכות ממש.

 

ההתלהמות שלכם על גבול ההזיה, הפרוייקט הזה סוקר כל כך הרבה פעמים בגופי התקשורת, מוכר גם על ידי גורמים בכירים בעירייה ולכולם ברורה הברכה הגדולה שבו. צרות העין וההתלהמות האלימה-ממש שלכם - יגרמו לכל בר דעת לשפשף את עיניו בתמהון מוחלט.

חבל שאתם עסוקים בלבזות את עצמכם כך.

עריכה אחרונה על ידי Yuval Oren
לא כולם מושלמים.

   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

ההתלהמות שלכם על גבול ההזיה, הפרוייקט הזה סוקר כל כך הרבה פעמים בגופי התקשורת, מוכר גם על ידי גורמים בכירים בעירייה ולכולם ברורה הברכה הגדולה שבו.

היה והעירייה באמת מכירה ו"מברכת" את הקבוצה הזו, מדוע העירייה אינה מסבה את החנייה ברחוב לתלויית איזור חנייה?

דעתי היא שהעירייה כנראה לא מכירה את הקבוצה הזו.

כשאני חושב על זה שנית, במידה והעירייה הייתה מכירה את הסוגיה, האינטרס של העירייה היה להפוך את החנייה לאזורית בלבד

[וכתוצאה מכך להגדיל הכנסות ע"י קנסות חנייה לחונים שלא כחוק (לא דיירים)].

WIN WIN Situation, לא?

פורסם

וממש לא מתלהב על התלאביביות שלי

כן? אתה בטוח?

בהודעה אחת קראת לאנשים שחולקים עליך "מזנתרופים", באחרת טענת שונדליזם מאפיין רק ערים אחרות. מה זה, אם לא התלהבות?

לי, אגב, שברו פעם מגב אחורי בתל אביב, ובפעם אחרת ריסקו את השמשה האחורית עם בקבוק ריק. כנראה שמי שעשה זאת, שכח שהוא לא בנתניה, או אולי לא הוזמן לפארק עם 80 המובחרים שלך.

צרות העין וההתלהמות האלימה-ממש שלכם - יגרמו לכל בר דעת לשפשף את עיניו בתמהון מוחלט.

"צרות עין" - עוד אחד מהביטויים האלו שאוהבים להשתמש בהם, כשמכנסים משהו שלא באמת מגיע מתוקף שום זכות, ורוצים לבטל את הביקורת על זה.

 

ההודעות שלי מביכות.. בסדר. אז תתגבר על המבוכה, בכל זאת אתה ילד גדול, ותענה באיזה עולם דמיוני 80 אנשים זו "שכונה שלמה", ומה תעשה כש80 אנשים אחרים מהרחוב שלך יקימו פרויקט דומה? ומה יקרה עם ה80 הבאים? תכתוב להם תקנון?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

איש-טורבו, העניין מוכר גם מוכר. הייתי מראה לך אפילו תכתובות רשמיות עם העיריה לגביו, אבל אני פחות מעוניין בקרבתך. אבל מודה לך שקראת לי שקרן בלשונך הטפלונית.

 

יבגני, רוב השיכורים הונדליסטים שמשוטטים בתל אביב הם אלו שבסוף הלילה עולים על מונית שירות חזרה לביתם אי שם ומשאירים לנו לנקות אחריהם את הבלגאן. 80 בתי אב הם בהחלט שכונה קטנה, ועצם זה שאתה נתפס לשטויות, אבל ממש שטויות, רק מוכיח את טענותיי.

 

סיימתי להגיב לך.

עריכה אחרונה על ידי Yuval Oren
דיוקים

   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

משאירים לנו לנקות אחריהם את הבלגאן.

אז אתה עובד במחלקת התברואה של העיריה?

צר לי, אך מכיר גם מקרים של ונדליזם בין שכנים בתוך העיר.

 

80 בתי אב הם בהחלט שכונה קטנה

לא הם לא. 80 בתי אב זה קצת יותר מעשרה בניינים. אלא אם אתה גר בסמטה פלונית או שכנתה האלמונית, כנראה שיש קצת יותר בתי אב מזה לא רק בשכונה, אלא אפילו ברחוב שלך. אגב, מכיוון שאתה חי בתל אביב המושלמת, בה מעשי אלימות לא קיימים, אתה יכול גם לכתוב באיזה רחוב אתה גר, כדי שכולנו נוכל לפתור את החידה המתמטית הזו.

ועצם זה שאתה נתפס לשטויות, אבל ממש שטויות, רק מוכיח את טענותיי.

שאלתי שתי שאלות לגיטימיות. לא ענית לאף אחת מהן כי "שטויות", ו"צרות עין" ו"מזנתרופים". שכחת רק לכתוב ש-Haters gonna hate. זה היה סוגר את הפינה.

 

מאחל לעצמי ולאנשים שאיכפת לי מהם לא להיות שכנים שלך, ומאחל לך מכל הלב להתנגש בהתארגנות דומה של 80 מאושרים אחרים. כשזה יקרה, כנראה שבאמת תגיעו לעיתונים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נתקלתי בהרבה קבוצות דומות בשכונות אחרות, ואנחנו מכבדים אלו את אלו.

גם אצלנו בשכונה קמו שתי קבוצות במקביל וכשגילינו אלו על אלו - פשוט צירפנו את כולם לקבוצה אחת גדולה.

80 בתי אב בעלי רכבים הם בהחלט חלק נכבד משכונה, ואתה יכול לטעון כמה שבא לך. ובעניין המיזנטרופים - כך אחד מכם קרא לעצמו, אל תנסה להכניס לפי מילים שלא אני היה זה שבחר לומר אותם. כמו שאתה שם לב, אני לא ממש מתקפל מול הטרור המילולי שלך. בניגוד לנרמז ממילותיך אנחנו רחוקים מלהיות אלימים, אבל שוב, כנראה זו האווירה שאתה מכיר וחי בה ומסרב להכיר בכך שיש אנשים שלא חיים ככה, ומצליחים לחיות זה לצד זה בשלום.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

אני לא מנסה לשים לך מילים בפה. אתה זה שיצר חלוקה דיכוטומית מרשימה בין תל אביב לבין נתניה ושאר המקומות.

 

לפני זה טענת ש80 בתי אב זו שכונה. עכשיו זה כבר "חלק נכבד". מה זה נכבד? 20%? 50%? 13.44444%? רק לך התשובות. אבל על זה, הרי, הכל נופל וקם, לא? חבל שדווקא זה לא מעניין אותך.

 

אני לא "רומז" שאתה "אלים". אני טוען שאתה ממציא מערכת חוקים משלך, "קיבוץ עירוני" או כל כינוי דומה אחר שנתת לזה, ושזה יתפוצץ לך בפנים ברגע שתתקל במישהו אחר, שיחליט לשחק את אותו המשחק, רק עם חוקים מומצאים אחרים. כאמור, כשזה באמת יקרה, אתה והוא באמת תככבו באמצעי התקשורת, אבל לא במדורים המגניבים שאליהם אתה מכוון.

 

מיצינו בהחלט. בהצלחה בהמשך דרכך עם מכבסת המילים שלך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

"קיבוץ עירוני"

"פרוייקט מבורך"

"טרור מילולי"

ממש טונות של שכנוע עצמי בוקעות מההגדרות שלך. השטות שלכם היא לא פחות מחזונו האוטופי של הרצל, וכל מי שמתנגד לה מטעמי חוק הוא לא פחות מטרוריסט. מדהים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שכנוע עצמי? חלילה.

מי שמתהדר פה בנוצות לא-לו זה לא אני, צר לי. הקבוצה שלנו חוקית למהדרין ואנחנו לא משתלטים על דבר, ולא תעזור לכם כל דמגוגיה שמנסה לרמוז אחרת.

 

זה שאתם צועקים "לא חוקי, לא חוקי" לא הופך את זה ללא חוקי, אבל לטעון שאנחנו עבריינים - דווקא זה לא חוקי... אתה יודע... דיבה וכאלה. בקיצור, כל טוב, שלום, תחנה ברידינג.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...