Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נמצא בתחום האפור -כשר אבל מסריח (מאוד מסריח לטעמי).

 

בוא נעשה תרחיש מסויים (ואמיתי שקרה לחבר פורום כאן וציין זאת בפנינו).

 

נהגת מחליטה לצאת מהחנייה, מניעה את הרכב ומתחילה בתזוזה קלה אך בלתי מורגשת לעין לא מזויינת (כלומר צריך להתמקד בכוונה על החנייה כדי להרגיש שהיא מזיזה במקצת את הרכב). מאחוריה נמצא חבר פורום נכבד שמחכה בעדיפות לחנייה. אותה נהגת שמה לב כי הנהג לא נמצא עם חבריה וחוזרת בצעדיה לחנייה. אותו חבר פורום שעוד לא מבין שעושים עליו סיבוב, שואל את הנהגת לפשר הדבר. הנהגת טוענת שהיא בסוף לא יוצאת מהרכב אלא עושה את עיסוקה (נגיד).

 

מי לדעתך צודק? כך בחשבון שאותו חבר פורום יוצא לעיסוקו כלקוח בבית עסק שנמצא ברחוב (ונחש מה גם הוא משלם ארנונה באותה שכונה), כלומר בעל העסק לא אורח אלא משלם אקסטרה לשירותים של העירייה, אותם שירותים שנגזלים ממנו כי מעכבים לו לקוח, עסק שאין לו לקוחות דינו להיסגר. אם אין עסקים אין כסף לעירייה אם אין כסף לערייה....

 

אתה בחרת לגור שם, באותו אזור שידוע שיש מצוקת חנייה בשעות היום, לא טוב לך אתה יכול לבחור לגור במקום שיש יותר חניות.

 

מה שאתה עושה זה קומבינה ומתי שזה יכאב למישהו שם למעלה יידעו איך לטפל בזה כמו שמטפלים בכל דבר שמציק (מגבשים חוקים חדשים). הבעיה היא שכגע ואני רוצה לקווות שזה נמצא באזורים מאוד מצומצים אותם הנפגעים לא יודעים בכלל שנפגעו. זה מזכיר לי את תחום הפרטיות באינטרנט שעוד לא הוציאו לזה חוקים (נגיד איסור פרסום) כי עוד לא הכירו את התופעה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אתה יכול להגיד "משתלטים" ולהדגיש ולהתלהם שוב ושוב, אנחנו לא משתלטים על דבר. במידה ואף דייר אחר לא מעוניין להחליף אותי בחניה - אשחרר אותה לטובת הכלל.

 

לאיזו כתובת לשלוח תעודת הוקרה?

 

אגב, נזכרתי שכתבת שהקבוצה לא גורמת לך לסמס בנסיעה, שזה בכלל משעשע. הבה נניח שאתה בדרכך לשכונה האו-כה-מתורבתת שלך, אך נטולת חניה, ופתאום איתות מהקבוצה! אתה באמת רוצה שנאמין שאתה עוצר, בשכונה אחרת בה אין חניה :-), כדי להביט אם זה מישהו שמחפש או מישהו שמפנה חניה, ולהשיב לו?

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יובל, אשמח לשמוע את דעתך בנוגע לחברת החשמל.

אני מנסה להבין האם אתה מאמין בלב שלם בנפוטיזם/מקורבים, או... האפשרות הזו שאדם אומר דברים מסוימים כשזה עוזר לו, ודברים אחרים כאשר זה מציק לו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
זה נמצא בתחום האפור -כשר אבל מסריח (מאוד מסריח לטעמי).

 

בוא נעשה תרחיש מסויים (ואמיתי שקרה לחבר פורום כאן וציין זאת בפנינו).

 

נהגת מחליטה לצאת מהחנייה, מניעה את הרכב ומתחילה בתזוזה קלה אך בלתי מורגשת לעין לא מזויינת (כלומר צריך להתמקד בכוונה על החנייה כדי להרגיש שהיא מזיזה במקצת את הרכב). מאחוריה נמצא חבר פורום נכבד שמחכה בעדיפות לחנייה. אותה נהגת שמה לב כי הנהג לא נמצא עם חבריה וחוזרת בצעדיה לחנייה. אותו חבר פורום שעוד לא מבין שעושים עליו סיבוב, שואל את הנהגת לפשר הדבר. הנהגת טוענת שהיא בסוף לא יוצאת מהרכב אלא עושה את עיסוקה (נגיד).

 

מי לדעתך צודק? כך בחשבון שאותו חבר פורום יוצא לעיסוקו כלקוח בבית עסק שנמצא ברחוב (ונחש מה גם הוא משלם ארנונה באותה שכונה), כלומר בעל העסק לא אורח אלא משלם אקסטרה לשירותים של העירייה, אותם שירותים שנגזלים ממנו כי מעכבים לו לקוח, עסק שאין לו לקוחות דינו להיסגר. אם אין עסקים אין כסף לעירייה אם אין כסף לערייה....

 

אתה בחרת לגור שם, באותו אזור שידוע שיש מצוקת חנייה בשעות היום, לא טוב לך אתה יכול לבחור לגור במקום שיש יותר חניות.

 

מה שאתה עושה זה קומבינה ומתי שזה יכאב למישהו שם למעלה יידעו איך לטפל בזה כמו שמטפלים בכל דבר שמציק (מגבשים חוקים חדשים). הבעיה היא שכגע ואני רוצה לקווות שזה נמצא באזורים מאוד מצומצים אותם הנפגעים לא יודעים בכלל שנפגעו. זה מזכיר לי את תחום הפרטיות באינטרנט שעוד לא הוציאו לזה חוקים (נגיד איסור פרסום) כי עוד לא הכירו את התופעה.

 

לשאלתך - זכותה של אותה בחורה שלא חברה בקבוצה שלנו לפנות את החניה שלה למי שתרצה. זו מדינה חופשית והיא יכולה לעשות מה שמתחשק לה, לצאת מהחניה, לא לצאת מהחניה, לשתות קפה ברכב, לפנות אותו למי שהיא בוחרת ולא לפנות לאחרים.

כשר, ומריח מסנופרש.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

יובל , אני התנהגתי יפה בדיון.

 

בבקשה - העלה את התכתובות מהעירייה המאשרות לכם לבצע

התארגנות לקבוצה נבחרת / סגורה, לשמירת החניות.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אנחנו לא צריכים אישור מאף גוף שמאשר את פעילותנו (החוקית, ולכן אנחנו לא זקוקים לאישור הזה מלכתחילה), אם תרצה אתה מוזמן לפגוש אותי ואציג בפניך שלל התכתבויות עם גורמים בעיריה, בינהם גורמים מאוד מאוד בכירים.

 

הזוי בעיני שאתם מבקשים מאדם שפועל כחוק אישור לכך שפועל כחוק מלכתחילה. אני תוהה אם אני בקארספורום או במלכוד 22.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

יובל - אתה בפורום נחמד של חברים, וללא קשר לדיון מבחינתי אתה חבר בכייף.

 

יובל שאלתי במרכאות את השאלה התמימה, כי אין סיכוי שהעירייה או משרד ממשלתי יאשרו מסמך כנ"ל.

המסמך מהעירייה לעדיפות בחנייה הוא פשוט, אישורי חניה של העירייה לתושבי הסביבה בלבד.

 

במידה והשאלה תשאל - התשובה מהעירייה תהיה שלילית , ולכן לא שואלים..

בנוסף - מאחר ואם השאלה תשאל ויברר המעמד של ההתארגנות הנ"ל, ימסרו לכם כי זה אסור.

ואם אתם ממשיכים בכך - הרי כי אתם עוברים על החוק.

 

הנקודה שאתם צריכים להפנים, לא שוללים עזרה במציאת חנייה אחד לשני.

שוללים התארגנות מראש המונעת ומקשה על אחרים למצוא חניה באופן חופשי, ומייצרת יתרון קבוע.

ולכן גם אין שלילה ברעיון של העזרה אחד לשני.

- ברגע שההתארגנות מראש, בעצם יוצרת מצב אשר מונע אחרים משימוש חופשי במשאב ציבורי נדרש.

או מגביל אותם - הרי כי זה אסור, לכן אין לכם אישור מהעירייה לכך.

 

הדרך החוקית הנכונה - רשמנו בעבר, לבקש אישור מהרשויות בהעדפה לחניה באזור - במידה וקבלתם נהדר, במידה ולא ,ההתארגנות לא חוקית.

כי ההתארגנות בעצם אומרת - לא קיבלנו אישור באופן חוקי, אנו לבד קובעים עובדות בשטח.

ומגבילים ומונעים מאחרים זכויות.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ה-"באג" הכי בסיסי בגישתו העיוורת והמיתממת של מר יובל טמון בעובדה שהביקוש עולה על ההיצע כאן. קל לזרוק כל פעם את המספר הטיפולוגי 80 ולקבוע שמדובר ב"כמות נכבדת", או כל תואר אחר, שבפועל לא אומר דבר. אבל מעשית, הקומונה האנרכיסטית החמודה שלו מאוד מוגבלת ביכולת שלה לצמוח ולקלוט חברים חדשים. לכן הקיבוץ העירוני שלו לא באמת יכול להיות מקיף, וומחבק, כמו שהוא מתאר אותו.

 

יכול להיות שבשלב הזה, ובכלל, אנשי העיריה מתלהבים מהרעיון - מה איכפת להם בכלל? זה לא הופך את זה לקונספט פחות בועתי, שבמקרה הטוב ימשיך לשרת את סיירת שמונים המובחרים של יובל, ובמקרה הפחות טוב יתפוצץ אם יקומו עוד ועוד חבורות כאלו, שפשוט ייצרו זו לזו dead lockים.

 

אבל יותר קל להתפעל מהתנהלות אנשי קארספורום, ולשכנע את עצמך ש-"They see me rolling, they hating".

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אנחנו לא צריכים אישור מאף גוף שמאשר את פעילותנו (החוקית, ולכן אנחנו לא זקוקים לאישור הזה מלכתחילה), אם תרצה אתה מוזמן לפגוש אותי ואציג בפניך שלל התכתבויות עם גורמים בעיריה, בינהם גורמים מאוד מאוד בכירים.

 

הזוי בעיני שאתם מבקשים מאדם שפועל כחוק אישור לכך שפועל כחוק מלכתחילה. אני תוהה אם אני בקארספורום או במלכוד 22.

יובל היקר... חבל על העצבים שלך לריב עם כל היפי נפש שחיים בלללנד.

אני יכול לחזק אותך שזהו ניצול מוצלח מאוד של הווטצפ להתאגנות הדיירים על מקומות חנייה סמוכים ורק מי שחיי תקופה ממושכת במצוקת חנייה אמיתית יודע במה מדובר..

כשאני חייתי ככה במשך שנתיים לפני יותר מעשור הלוואי והיה לנו ווטצפ כי זה בדיוק מה שהיינו כולנו בשכונה עושים בלי למצמץ ובלי להניד עפעף....וכל שאר היפי נפש הלללנדאים שבאים כאורחים או תיירים שיתאזרו בסבלות למצוא חנייה או שימצאו חניון בתשלום.

פורסם

אתה לא זוכר שגם אתה לא תמיד מגיע על תקן תושב הרחוב , אתה גם אורח לפעמים במקומות אחרים.

 

לפי דעתי זה שייך לתרבות ה"מגיע לי" הישראלית , אגואיזם טהור.

פורסם (נערך)
יובל היקר... חבל על העצבים שלך לריב עם כל היפי נפש שחיים בלללנד.

- יש אישור מ האורים והתומים של החברה, הפינה סגורה.(לא צריך חוקים עירייה בבבלאט)

:lol: האישור המוסרי / חוקתי התקבל, יש לך מליץ יושר.

 

לרגע לא הייתה כאן מריבה, יש דיון עם תובנות ונושאים מהחיים ומחוקי החברה.

כאשר כל צד מנסה לשכנע..

ברגע שצד אחד מגדיר זאת כריב - זה מראה עליו, ונקודת המבט שלו לדיון בחברה אלימה.

של לי מגיע יותר,, כל האמצעים כשרים, ואז אין טעם לדיון.

קיבלתם תמיכה במריבה (הגשש- דמי חסות, במבה / ביסלי) , ואח"כ אולי תמיכה בחסות..



כמו שרשמנו קודם..

 

החזק יכה בראש של השני - איף יו הב-הב טו שוט, שוט - דונט טוק.

 

הוספה icon_wink.gif - כך התחיל השוד הידוע בת"א של חוש-חש הנחש, בדיזנגוף

על המדרכה נגד התנועה - למה אני חוש-חש הנחש.. ואני ממהר לשוד (הגשש החיוור)

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

אני לגמרי בצד של יובל. התסריט שכל אחד פה יצר כאילו יובל עכשיו יחכה לריבקה מהבניין ממול באוטו 10 דקות ורק אז יניע ויסע הוא כנראה נדיר אם הבנתי נכון את דבריו.

כל חבר בקבוצה מודיע מתי הוא מפנה את החניה ואם יש מישהו בקבוצה שקרא ובדיוק צריך להגיע הביתה באותו זמן הם מתאמים על שעה וסלאמת.אני בטוח שאף אחד לא ישהה את העניינים שלו כדי לשמור לשכן על חניה עד שיגיע (וגם אם כן אולי זה בקטע של שכנות טובה לאו דווקא מאפיה) אלא נכנס לאוטו ויוצא. השכן כבר מחוץ לחניה עם איתות? יופי אף אחד לא נפגע. השכן עדיין לא הגיע? החניה פנויה לכל שאר האזרחים.

תעדוף שכנים באיזור עם חניית מצוקה על פני זרים הוא הכרחי ונכון ובכלל הפרוייקט נשמע כמו אחלה מיזם.

 

בלי קשר לתמיכתי במתכונת יש לי שאלת תם ליובל אם אפשר:

 

נניח שאיציק פרסם שהוא מפנה חנייה ברבע שעה הקרובה. אבנר רושם לו שמתאים לו והוא מעוניין בחנייה ובאותה שנייה בדיוק גם יוסי מפרסם שהוא מעוניין לחנות. נניח שמחליטים שהוואטסאפ מכריע מי פרסם קודם והחנייה מוכרזת כשל אבנר. אממה, אבנר מתעכב בפקק 5 דקות ויוסי כבר הגיע למקום ורואה את החניה ריקה!

 

מה יעשה יוסי? יוותר על החנייה כי ראה שהיא כבר של אבנר ? יחנה ויתמודד עם סמיילים מאוכזבים וניכור מהחברים בקבוצה? מה הוא יעשה????

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם

בתור שכנים טובים הם יעזרו לו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...