Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

alon_l.jpg

olmert2.jpg

המהדרין יוסיפו חבר'ה של פרוטקשן בב"ש, מי ישמע שומר קטן בכניסה זה סוף העולם...

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

yulianx

תדמיין מצב שאתה גר בשכונה של יובל. אתה חוזר הביתה בשעה 7 בערב, מחפש חניה, והופ! אתה רואה את יובל יושב באוטו. אתה אומר לו "מה קורה יובל, אתה יוצא במקרה?" הוא עונה לך "לא יוליאן, אני שומר לריבקה מקומה 3". למה ריבקה מקומה 3 יכולה לחנות מול הבניין שבו היא גרה, ואתה, שאתה גר באותו בניין - לא? כי לא רצית לקחת חלק בכנופיה שלהם?

 

המטרה בכל זה היא כמובן להציג, בעיקר ליובל, עד כמה זה מגעיל, דוחה, אנוכי ואנטי-חברתי (בניגוד למה שיובל טוען שזה הוא פרוייקט "חברתי שיתופי") כל "הפרוייקט" הזה שלו ושל השכנים שלו.

פורסם (נערך)

ודוגרי? אם הייתי חיי במקום עם בעיות חניה הייתי שמח לשכנים כאלו.

יוליאן - :lol: היו לך בחורות יפות בכיתה, וכנראה לא הייתה מרוכז בכמה שעורי אזרחות.

דילמת הרמזור , כהולך רגל, וכנוסע ברכב. (ניגוד-אינטרסים, מהיכן שאתה עומד אתה רוצה ירוק)

 

אני מסיים את העבודה ב 1.00 בלילה - הכבישים די פנויים ואני עומד ברמזור אדום ללא רכבים סביב.

חשבתי לתומי - למה לא להתקין מכשיר וכאשר אני מגיע לרמזור המכשיר ישלח אות והרמזור יהיה ירוק.

הרי אני לבד בכביש, ועמידה שלי ברמזור מזהמת את הסביבה ומעכבת אותי..

 

במידה ואתקין מכשיר ואשתמש בו, נראה לך כי יאשרו לי זאת - או אני נחשב לעבריין.

או במידה ויאשרו לי זאת - אפשר כי בצהריים אני בטעות אלחץ על הכפתור, כי יש לי ת'אפשרות.

מה קרה סך הכל - בשבילי יעמדו באדום 5-10 רכבים, אבל אני אגיע מהר הבייתה.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סינדיקט הקיבוץ העירוני יותר טוב?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לשאלתך - ממתין ללא אורות בלי שתהיה לך דרך לדעת שאני יושב ברכב בכלל, אלא אם אתה ממש מציץ מכונית מכונית. כשהשכן שממתין לחניה מגיע - הוא כותב לי, ורק אז אדליק אורות ואצא. אם קרתה טעות ויצאתי לפני הזמן ומישהו אחר הרוויח מההפקר - לא אצא מניאק ואחזור חזרה, כי בניגוד לאיך שמציירים אותי פה אני לא דון קורליאונה ואין לי מניות באוטוסטרדת הדמעות באיטליה.

זאת מכיכר המדינה סתם יצאה מניאקית איתך.

 

האמת שלפני כל האיתותים, כשרק נכנסתי לרחוב, ראיתי אותה חוצה את הכביש ונכנסת לרכב, אז די ברור לי שזה לא כדי לשבת שם ולשתות קפה ;)

תודה על התשובה הכנה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני תוהה רק מה המרחק בין הקבוצות האלה שאני מניח שאפשר פשוט להצטרף אליהם שאתה מתחיל להכיר את השכנים, למתי שתתחיל איזשהי גביה כלכלית.

נניח יש יותר מדיי אנשים בקבוצה, ואין מספיק חניה לכולם, אז יפתחו קבוצת VIP, שרק מי שמשלם יהיה חבר בה.

ואז תתחיל קבוצה מתחרה, עם מרגלים בין קבוצה לקבוצה.

יכול להיות מעניין :)

פורסם

כמו שאמרתי,אני מאמין גם אני הייתי מצטרף לקבוצה כזאת,לא רואה סיבה שהשכנים לא ירצו להצטרף במידה ויש ממש בעיית עומס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יובל אתה מתאר כאן סיטואציה מעניינת וכולם מנסים לתקוף ולגדף כאילו ביום יום הם לא פועלים בצורה דומה. בוא נציג סיטואציה הבאה אתם עובדים במקום עבודה מאוד נחשק ופתאום התפנה תפקיד מעניין ובדיוק החבר הכי טוב שלכם מחפש עבודה בתחום המבוקש ופה נשאלת השאלה האם אתם תתקשרו עליו מייד ותציעו לו עבודה וכמובן תקדמו את הקורות חיים שלו. או שפשוט לא תזיזו את עצמכם ולא תתקשרו עליו הרי אם אני יעזור לו אני פוגעה בתחרות החופשית. אגב יש מלא חברות בארץ ובעולם שזה מאוד מקובל לעבוד בשיטת חבר מביא חבר ועוד החבר מקבל על כך בונוס.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

הסיטואציה הזו כל כך שונה, שאני אפילו לא יודע מהיכן להתחיל. אולי מזה שיש הבדל בין עבודה בחברה שדורשת כישורים מסוימים ושנתונה לפררוגטיבה של מי ששוכר אותך, ולכן אולי יעדיף המלצה על בסיס היכרות, לבין שטח ציבורי חופשי לשימוש? [או "חופשי" תמורת פנגו] שאתה מנכס לעצמך?

יאללה, פרשתי, לילה טוב. לא נשנה את העולם, אבל נבין למה הוא מדרדר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)

bar72 זה בכלל לא הISSUE.

הדוגמא של הבחור צריכה להיות "התפנתה משרה, אתה רוצה שחבר שלך יקבל אותה, אתה מספר לו עליה ולבינתיים אתה משקר לכל אדם שנכנס למשרד ואומר לו שאין מקומות פתוחים".

ולא, כשנפתח לנו תקן אני לא אומר לאנשים שאין, או לא מעביר זרים ראיונות עבודה בכוונה, רק כי בא לי להביא חברים שלי. מה גם שאצלנו אם אני מביא בן אדם אני מקבל קרוב ל10K שח ככה שיש לי אחלה אינטרס שבעולם להיות יותר סוציו אפילו מהחבורה התלאביבית המדוברת, אבל אני לא אעשה כזה דבר גם כי זה לא אתי בעליל, וגם כי ממש לא הייתי רוצה שמשרה מסויימת תחסם עבורי עקב נפוטיזם (ולכן מטעמי אי-צביעות איני יכול לעשות זאת בעצמי).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

lancer אתה רציני?

בוא נגזים עוד קצת.

הסיפור של יובל זה ממש כמו סיפור על אדם שקרוב משפחה שלו גוסס והוא תורם לו כליה, במקום סתם לתרום למישהו אקראי. אז אנחנו צבועים אם היינו מעדיפים לתרום לאדם קרוב.

או נגיד ההורים שביננו ממש צבועים אם הם נותנים כסף לילדים שלהם, ולא למקבצי נדבות ברחוב, אבל מתנגדים למה שיובל עושה.

או נגיד כל מי שמצביע למפלגה שהוא מתחבר אליה בכנסת, זה ממש שיא הצביעות. כי זה הרי מונע מנציגי מפלגות אחרות להכנס לכנסת וזה אותו הדבר.

 

צודק בר72. לנהל את הויכוח הזה, זה כמו לדפוק את הראש בקיר. כפי שכתבתי כבר 3-4 פעמים - מי שרוצה להיות דושבג, תמיד ימצא לעצמו את ההצדקה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

להיות דושבאג זה דרך חיים. אם זה לא יהיה בקיבוץ העירוני, זה יהיה ההוא שגונב את הנייר טואלט מהשרותים בעבודה כשהוא מצונן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...