Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון,בגלל זה המקרה שבו רכב מחכה לא מעצבן,לפחות חצי נחמה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיוויק, אם לא היית קיים, היו צריכים להמציא אותך.

 

יובל אורן, מה "זר לא יבין" בדיוק? את זה שאתה ועוד שבעים ותשעה חברים אחרים השתלטם על מרחב ציבורי, וחוקקתם חקיקת חניה חדשה מטעם עצמכם? ומה זה "אם לא מתאים לך אל תחנה בשכונה"? קנית את השכונה? הרחוב ומקומות החניה הם בבעלותך? שמונים חברים בקבוצה זה בערך 10-15 בנינים. אני גר ברחוב קטן מאוד יחסית, ואפילו אצלנו ברחוב יש יותר מ80 משפחות. מי אתם בדיוק בשביל להחליט עבור כל השאר?

 

צרות עין... ממש סיוויק, ליין מן ואני אכולי קנאה מהבריונות והעטיפה - עלק - יפה שאתה וחבריך ל"קיבוץ העירוני" עשיתם לה.

 

אגב, גם לקיבוץ העירוני יש תנאי קבלה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני,בתכלס הם לא עושים משהו לא חוקי,בניגוד לאדם שחוסם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין הבדל בינם לבינו, הם פשוט פירמלו את זה.

 

זר לא יבין

קטעים, אלון חסן אמר בדיוק אותו דבר על אלו שביקרו את המנהגים שלו ושל חבריו מהנמל :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

שמעתה על קרטל , התארגנות למניעת תחרות הוגנת, ניהול ארגון פשיעה.

 

יש כאן את הסממנים של התארגנות מראש ומודעת, ושימוש באמצעי תקשורת לשמירת אינטרס.

ומניעת אחרים משימוש חופשי בחניה.

יש להבדיל שימוש עצמי, בודד - לבין כאשר זו התארגנות מודעת ללקיחת אינטרס משאבים על פני האחרים.

ובפועל מניעת אחרים משימוש חופשי .

במידה ותתנהל נגדם בדיקה / חקירה בנושא - התוצאות יהיו לא נעימות.. יש כאן כוונה פלילית.

 

אומנם זו התארגנות פרזיטית (יענו קיבוץ) והעונשים יהיו נזיפה והעמדתם על חומרת המצב ואולי אי העמדה לדין.

אבל תיק כזה לא יסגר כאין אינטרס ציבורי וכו' - יש כאן אינטרס ציבורי מובהק..

 

היום הם דואגים לאינטרס החניה שלהם - מחר קבוצה אחרת אשר התארגנה מראש ובמודע תשתלט על חוף ים.

ובאופן קבוע תמנע אחרים להשתמש במשאב זה.

 

זה אסור ומאוד חמור - יש כאן כוונה פלילית, זו התאגדות מודעת לשימוש במשאבים חופשיים.

העומדים לרשות כלל הציבור.

ולמניעת אחרים בדרך זו או אחרת, משימוש חופשי .

 

הוספה מטה - יבגני זה גם אסור.

במידה ויתברר לאחר בדיקה כי זה נוהל קבוע.

יבדקו את תקשורת ההודעות שלהם, ויתברר כי כך הם שומרים ברשותם משאב חופשי מסויים.

ומונעים מאחרים בדרך זו או אחרת שימוש חופשי במשאב - זו כוונה פלילית.

ברגע שזו התארגנות מודעת - הרכב הוא רק האמצעי לביצוע העבירה

- לכן גם מחרימים רכבים של משפחות פשע..

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יוליאן, יכול להיות שאתה צודק.

סביר שאין חוק שאומר שאסור לך לשבת ברכב עוד כמה דקות, עד שמישהו מהשכנים מגיע.

אבל יש גם אמת במה שכותב אייל, וקונספטואלית מאוד לא אהבתי את גישת ה-"לא נראה לך? אל תבוא לשכונה שלי".

השכונה היא לא הרכוש של יובל אורן וחבריו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
פיחס. זוועה איך שאנשים מוכנים לחיות. רחמיי הכנים.

 

ואני בטוח שזה לא לקח ללירון "120 שניות" דהיינו שתי דקות בדיוק,

כי שתי דקות בישראלית זה רבע שעה, ונחום המסכן יושב כמו גולם

כשהוא תלוי בלירון ובטיטול של הילד שלה ובחיים המרגיזים שלה

שפתאום הפכו את נחום לכפיף שלה, ואז נחום אומר לאשתו

'יאללה רינה כוסומו זאתי אני זז' ורינה עונה 'די נחום!'

ונחום אומר 'מייבשת אותי כל פעם עם העיכובים'

ורינה אומרת 'אבל כבר קבעתם אז להבא אל'

ונחום אומר 'אין בחיים יותר אני לא מודיע'

ואז לירון באה וכולם מחייכים אליה

ולנחום נעלם המבטא העיראקי

"היי מתוקההההה מה ניש"

ולירון מתנצלת על העיכוב

ונחום עם התקף לב

משיב לה בקושי

"ח פ י ף"

 

איזה ספקטרום אנלייזר מטורף!

פורסם (נערך)

בשביל אלו שבאים מ"בחוץ" ותופסים את החניות העיריה צריכה להחיל אכיפה אגרסיבית יותר - אם צריך גם בסופ"שים וחגים (מה שנכון להיום לא קורה, אלא אם כן רכב חונה באדל"ב ובמיקום ספציפי ובעייתי). זה שהשכנים מכתיבים את הטון בשכונה זה קצת מעוות ולטעמי לא שונה בהרבה מההתנהגות של אותו שכן שלי, שמרגיש שקנה את חלקת החניה (חניית כחול לבן ציבורית) מול הבניין בטאבו.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הגעתי להודעה של הקיבוץ העירוני והתחלתי לצחוק בקול רם.

חביבי, זה כמו כנופיית רחוב בLA. יש לכם בנדנות מיוחדות שאתם שמים על המראה של הרכב כדי להפחיד אנשים משכונה אחרת?

זה שטח ציבורי. רוצים לפתור את בעיית החניה כמו בני אדם? תדרשו מהעיריה אכיפה חניה רק לתושבי הרחוב.

לשבת באוטו מונע ולחכות לשכן שיגיע זה בזבוז זמן, זיהום אויר שפוגע ישירות בכם ובכלליות פגיעה רצינית באיכות החיים. מבחינתי זה לא נתפס שאנשים צריכים כל יום להנדס לעצמם שיהיה להם מקום חניה ברחוב. זה חיים של מסכנות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

למה לא כדאי לשמור חנייה..

באחד מהימים רציתי למצוא חנייה , מצאתי מקום חנייה התחלתי לנסוע רוורס , לפתע אני שומע צעקות , עצרתי מיד .

מסתבר שאיזה אידיוטית ובעלה שנסע מאחורי הבחין גם הוא בחנייה תוך כדי שאני נוסע רוורס שלח אותה לעמוד ולחסום .

שיצאתי מהרכב לא הבנתי מאיפה היא נכנסה לי מתחת לגלגלים , מרוב שנבהלה גם שהצעתי לה בכל זאת לחנות כי אולי היא צודקת היא ברחה מהמקום בהלם מוחלט בעלה השפן אפילו ברח קדימה והשאיר אותה עומדת.

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם
אף אחד מהמגיבים פה לעולם לא שלח מישהו לשמור לו על החניה או שמר בעצמו חניה למישהו?

אני יכול להעיד על עצמי שכשאנחנו מביאים סחורה חדשה לחנות אני תמיד שומר מקום לרכב של השליח.

 

שמרתי ומודה שגם שמרו לי (ומכרו אותה ב15 שקל בשביל שיזוז).

 

מבחינתי, חוק של 5 דקות.

 

אם תוך 5 דקות+- מי שאני שומר לו לא מגיע, אני זז.

 

רבאק מישהו ראה פעם את החניון ל קפלן ביום רגיל בערב?

 

עשרות בחורות עומדות קופאות מקור מחכות שבני זוגם יבואו להחנות.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

ליין מן לדעתי אתה מגזים,מדובר על חניה שכמה שכנים פתחו קבוצת וואטסאפ,מי בדיוק ינהל חקירה? ועל מה? איזה פשע הם עושים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

השתלטות מאורגנת על מרחב ציבורי זה פשע, הוא צודק.

 

זה מתחיל מתיאומים בווטסאפ על פינוי חניות.

ממשיך לבניית היררכיה בין החברים ויצירת שיטת עבודה.

מתקדם לגביית פרוטקשן לחונים לא מהשכונה.

ומשם הדרך למאפית חניות קצרה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אף אחד לא מאיים שם,ולא חוסם בגופו או במידה ותכנס לחניה יגיד לך לצאת ממנה.

לכן איזה פשע יש פה? מותר לאדם להיות ברכב בחניה כמה שהוא רוצה.

נכון שזה מעצבן אבל פשע לא רואה פה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כל היופי במאפיה, היא עושה מה שהיא רוצה בנכסים ציבוריים אבל החוק לא יכול לגעת בה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...