Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

natco

איפה שמעת\ראית על בן אדם, שכשמבקשים ממנו משהוא, יגיד לך "סבבה, אחי תודה", במקום "למה מה קרה מי אתה בכלל מה נראה לך קנית פה את כל המדינה"?

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תשמע, במקומו הייתי מפנה לך את החניה והולך לחנות רחוק יותר, אבל הייתי מקלל אותך בלב, במיוחד אם כבר כיביתי את הרכב. למה? כי אתה מטרטר אותי סתם בגלל שאין לך כח להתקין שער חשמלי עם שלט.

אני לא מכיר אותך ולא את המנהגים בשכונה, ואני רואה שיש לך חניה פרטית כי אמרת לי שזה הבית שלך ואתה מתעקש לחנות ברחוב.

וכאזרח שומר חוק (בד"כ :lol:) אני יודע שלא עשיתי שום דבר רע.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תשמע, במקומו הייתי מפנה לך את החניה והולך לחנות רחוק יותר, אבל הייתי מקלל אותך בלב, במיוחד אם כבר כיביתי את הרכב. למה? כי אתה מטרטר אותי סתם בגלל שאין לך כרגע תקציב,בגלל דברים דחופים יותר שדורשים שיפוץ בבית שקנית להתקין שער חשמלי עם שלט.

אני לא מכיר אותך ולא את המנהגים בשכונה, ואני רואה שיש לך חניה פרטית כי אמרת לי שזה הבית שלך ואתה מתעקש לחנות ברחוב.

וכאזרח שומר חוק (בד"כ :lol:) אני יודע שלא עשיתי שום דבר רע.

 

תיקנתי לך. :-)

כמו שאמרתי- אני מודע לכך היטב שחוקית/משפטית, מה שתרצה- הוא צודק 100%. זו הסיבה שהעליתי את זה כ"צד שני למטבע" כשדיברו על "לשמור" חניה ציבורית שלא שייכת לך בשום צורה.

ניסיתי להראות, שלפעמים, למרות שאתה צודק, יש ל"שומר" נסיבות מקלות, ולפעמים- אפילו לא יגרע ממך כלום אם תוותר. אולי אפילו תחנה יותר קרוב בסוף.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עזוב חוקית ומשפטית, אני כאחד שלא מכיר את נבכי השכונה לא מבין מה אתה רוצה ממני כשאתה מבקש ממני לפנות חניה ציבורית.

ברור שיש נסיבות מקלות וזה לא עניין של שחור ולבן, אבל אי אפשר לצפות מאנשים להתחשב בך בלי לספק סיבה הגיונית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

natco, אתה מזכיר לי אנשים בשכונה מזרחית מסוימת בראשון שחיים בסרט שהחניה מול הבית שלהם שייכת להם, כמו כל השכונה והם אשכרה יוצאים מהבית בשביל להגיד לאנשים לא להחנות בחניה הציבורית מול הבית שלהם. או איזה פלצן מאחת השכונות העשירות בעיר אחרת שהחליט לנסך לעצמו את החניה הציבורית מעבר לגדר שלו בעזרת השלט "חניה פרטית". אבל מי שאשם זה אנחנו, אם נמשיך לתת לזה יד ולא נדווח לרשויות ולא נעמוד על שלנו כל אותם שתלטנים ימשיכו לנסך לעצמם חניות ציבוריות.

פורסם

 

מי צודק במקרה כזה? לעניות דעתי אין כאן צדק אבסוטלוטי, מצד אחד החניה היא ציבורית וכפי שתואר למעלה מכאן- להולך רגל אסור עפ"י החוק לעמוד על הכביש.

מן העבר השני מה עדיף? שאשה בהריון+ילד בן שנתיים באוטו תסתובב עוד 20 דקות ותמצא חניה 500 מטר מהבית במקרה הטוב, או מישהו שבדיוק קפץ לסידורים ולא רוצה לשלם 4 שקלים על חניה בכחול לבן?

 

הריון זה לא נכות וילד בן שנתיים יכול ללכת ברגל או אפשר להרים אותו על הידיים.

אולי באחד מאותם הרכבים שמנעת מהם לחנות היה נכה? אולי ראה שאתה עומד שם ואפילו לא ניסה לדבר איתך כי בדרך כלל עם אנשים כמוך שבטוחים שטובתם מעל לכל אין בכלל על מה לדבר?

 

ואם אחותך ההרה תפספס את הכניסה לכביש המהיר, זה בסדר מבחינתך שתסע 50 מטר ברוורס בניגוד לחוקי התנועה? הרי להמשיך ישר ולעשות פרסה ולחזור יקח זמן ולהסתובב 20 דקות בשבילה זה אסון.

 

 

ולפותח השרשור,

אבא שלי (בן כ 70) הגיע לאחת מהשכונות במרכז תל אביב ביום שבת לפני מספר שנים. אימא שלי (ז"ל) היתה איתו ברכב והיא לא היתה מסוגלת ללכת הרבה. ראה מקום פנוי ומישהי צעירה עומדת שם ושומרת. עשה סיבוב, עשה 2 סיבובים. עברו כבר 10 דקות והיא עדיין שם. עצר לידה וביקש לחנות. היא כמובן סירבה ואמרה שכל רגע מגיע מישהו שהיא שומרת בשבילו את החניה.

 

אבא שלי חיכה שם עוד דקה או שתיים וכשראה שאף רכב לא מגיע התקדם ברוורס לתוך החניה תוך כדי שהוא צופר לה. היא התחילה בצעקות וקללות והוא פשוט התעלם. נעצר ממש לפני שהוא פגע בה עם הרכב. היא עלתה למדרכה ומשם המשיכה לקלל תוך כדי שהיא מתקשרת למשטרה. הורים שלי יצאו מהאוטו והלכו משם. יום שני אבא שלי קיבל שיחת טלפון מהמשטרה בדרישה שהוא צריך להתיצב לחקירה. היא התלוננה עליו על תקיפה, דריסה וכו'.

היה לו מזל כי הוא סיפר את הצד שלו ובזה זה נסגר. באותה מידה זה היה יכול להגיע למשפט על כל מיני האשמות שווא ולך תצא מזה.

 

אסף

פורסם

היה ברור שתגיע תגובה כזאת, הרי תמיד יש את מי שהוא יותר צדיק מהאפיפיור.

רק אני לא מבין מה הקשר לרוורס בכביש מהיר? איך החלטת שאני או מקורביי נוהגים ככה?

"אנשים כמוך" - עפ"י זה שכתבתי ש3 פעמים בחיי שמרתי חניה למשך 3 דקות גורמת לך להכיר אותי?

 

 

יאללה שיהיה, אני בנאדם חרא מניאק אגואיסט שדואג רק לעצמו ושם יין על כולם.

מאחל לך שלא תצטרך לעמוד באותה סיטואציה כפי שתיארתי.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
מה הכוונה יין ?

 

כשמו כן הוא - שיכר המופק מענבים.

אני מחזיק באמתחתי מצבור ענק של בקבוקי יין אותם אני נושא איתי בקביעות לכל מקום אליו אני הולך כ10 בקבוקי יין. בכל פעם בו אני נתקל באדם אשר איני אוהב או מפריע לי בהתנהגותי האגוצנטרית אני שולף בקבוק מהשק ופשוט מניח עליו, וזאת כאקט המסמל את אי שביעות רצוני.

לפעמים יש מקרים בהם לשם המחשת אי שביעות הרצון לא נדרש שימוש בבקבוק יין שלם, למען מטרה זו אני נושא גם כוסות ובמקרה הצורך מוזג לתוכן מעט יין.

ומכאן משמעות הביטוי - לשים יין.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

במקומך הייתי מסתובב עם כוסות זולות מאיקאה ושטרי בעלות ריקים. כאשר תתקל במאן דהוא שלא נוהג כפי משנתך, תוכל לשאול אותו מה שם אמו, למלא את שטר הבעלות, לשים אותו בתוך הכוס ואז לשבור את הכוס. בעודך עושה זאת, תאמר "זה מה ששווה לי הכוס של האמא שלך"

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני מחזיק באמתחתי מצבור ענק של בקבוקי יין

גם אני !

מתוכם לאחרונה נתקלתי בגליל של יראון מודל 2004.

 

מדגדג לי לפתוח אותו למרות שהוא הרבה מעבר לשיאו,

רק שחבל לי לפתוח והוא יהיה סתם מיץ חצי-חומץ חום ודלוח,

שאז כבר שיישאר לו באוסף הישן שלי.

 

מה היית עושה במקומי ?

The first one to get angry loses

פורסם

במקרה כמו שאתה מתאר עדיף לפתוח את הבקבוק המדויק או לשים אותו בשלמותו רק במקרים מיוחדים ביותר, למשל כאשר אתה שומר חניה למישהו.

בכל מצב אחר יש לשמור אותו באוסף האישי שלך.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
natco, אתה מזכיר לי אנשים בשכונה מזרחית מסוימת בראשון שחיים בסרט שהחניה מול הבית שלהם שייכת להם, כמו כל השכונה והם אשכרה יוצאים מהבית בשביל להגיד לאנשים לא להחנות בחניה הציבורית מול הבית שלהם. או איזה פלצן מאחת השכונות העשירות בעיר אחרת שהחליט לנסך לעצמו את החניה הציבורית מעבר לגדר שלו בעזרת השלט "חניה פרטית". אבל מי שאשם זה אנחנו, אם נמשיך לתת לזה יד ולא נדווח לרשויות ולא נעמוד על שלנו כל אותם שתלטנים ימשיכו לנסך לעצמם חניות ציבוריות.

 

קודם כל לנכס. מלשון נכס.

שנית, מזרחיים? פלצנים משכונה עשירה? אם כבר גזענות, אז לפחות שיהיה ברור נגד מי היא מכוונת.

לצורך העניין, אני רומני. אשתי מרוקאית. מעמד ביניים קלאסי. עשירון שמיני-גבול תשיעי לפי הלמ"ס.

שלישית, איפה בדיוק ראית שאני מנכס לעצמי את החניה? הרי אמרתי שאני מודע שחוקית אין לי זכות כלשהיא על החניה הזו. יש לי שתיים משלי. בטאבו. בתוך המגרש הפרטי שלי. מאחורי גדר ושער.

 

נכון. אז יש נוהג בשכונה, למרות שרוב דייריה לא מזרחיים, אלא יוצאי חבר המדינות. והשכנים (כמעט) כולם מכבדים את ה"נוהג". ויותר מזה - אף אחד לא כועס כשמגיע אורח מבחוץ שלא מכיר אותו וחונה בכל חניה ציבורית שהיא.

 

הבעיה היא, שכאן הכל שחור או לבן. או שאתה איתנו, או שאתה אויב שלנו.

אם חוקית זה מגיע לי- אז אני אקח את זה גם אם מישהו זקוק לזה יותר ממני, ואין לי שום תועלת בזה.

ככה. כי זה החוק. ועכשיו, בסיטואציה הספציפית אני החזק כאן, ואני אראה לך מה-זה.

ועוד מילה ממך ו"אני אפנה לרשויות".

 

 

ואחרי שגמרנו את ההבהרות לגופו של אדם, בוא נחזור, ברשותך, לגופו של עניין.

נתון:

א. אין לאף אחד מהמבקשים לחנות בחניה מסוימת שום זכות חוקית על החנייה המדוברת. הזכות היחידה היא "כל הקודם זוכה".

ב. לפני ואחרי החניה הנ"ל יש מס' גדול של תאי חניה זהים לזו המדוברת.

ג. לאחד החונים חשוב מסיבה אמיתית כלשהיא לחנות דווקא בתא הספציפי. לשני זה ממש לא משנה (ריאלית, עזוב משחקי כבוד) אם יחנה בכל תא אחר מהרבים שפנויים.

ד. ראשון תפס את החניה הבחור מס' 2. בא בחור מס' 1 ומבקש ממנו בנימוס להחליף. 2 מסרב ומוסיף קללות+ הטיעון שאתה העלית.

מי כאן הבבון?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

נו, אז לכל אחד נסיבות מקילות, וכל אחד שם את הגבול איפה שהוא רוצה.

לאחד זה אשתו ההרה, לשני אחותו הקטנה שלא תלך בחושך, לשלישי זה אמא ואבא בגיל 60 ולרביעי זה בגלל שהוא חוזר עם קניות.

אז בסיכומו של דבר כל אחד והנסיבות המקלות שלו, כל אחד עושה מה ביין שלו וכל עם ישראל יורד למטה ושומר חנייה ברחוב.

פורסם

בכל מצב אחר יש לשמור אותו באוסף האישי שלך.

כן :(

היה את המצב הזה שנגמרו היינות לשתייה אז פשפשתי באוסף וזה היה הבקבוק הכי 'טרי'

לא קריטי לי ה'אירוע המיוחד' כמו שלא בא לי סתם לפתוח בקבוק עפשת

אבל הסקרנות, של האם הוא שרד, כי הוא נשמר טוב שכוב בחושך קריר והוא 14.5%

הייתי פותח אם הייתי יודע שהיה לזה טעם.

The first one to get angry loses

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...