Jump to content

Matanel

  • הודעות

    888
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

1,936 צפו בפרופיל

הנקודות של Matanel

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

2

מוניטין

  1. למיטב זכרוני כתבתי את זה גם בנושא אחר אבל כדאי להוסיף גם כאן: פתרון אפשרי נוסף לחלק המדובר הוא פורק משופר של חברת GFB. הקיט מתלבש על החלק החשמלי של הפורק המקורי ומחליף לגמרי את החלקים שעלולים להיכשל. אמור להחזיק לאורך כל חיי הרכב ומספק תגובת דוושה מעט יותר טובה. התקנתי וסה"כ אני מרוצה. https://gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/dv-plus/t9352-suits-mini-citroen-and-peugeot-application/ עולה כ - 120 דולר באיביי.
  2. אני גם נמצא בסרט הזה אבל עם תאומים שהיום בני 9 חודשים. אחד מהם שקטן פיזית עדיין מתנייד בסלקל של צ'יקו שקניתי משומש עם תוקף ארוך. לטעמי סלקל זה נוח ומאפשר לנייד את התינוק כשהוא קטן ממקום למקום די בנוחות מהרכב לבית, מהרכב לרופא וכו'. לשני קניתי CYBEX SIRONA M. בסה"כ אני מרוצה מהבחירה, נראה שהשקיעו בהנדסת אנוש ובחומרים. יש בצדדי הכסא מגנטים שמאפשרים לחבר אליהם את אבזמי המתכת וזה עוזר מאוד לסדר את הילד בנוחות בלי שהרצועות מפריעות. גם נראה שלילד נוח מאוד ובד"כ הוא נרדם בכסא גם בנסיעות קצרות מאוד של 2 - 3 דקות. החיישן שמגיע עם הכסא פחות היווה שיקול מבחינתי בקניה אבל זה בהחלט נחמד שיש ולא יאלץ אותי להוציא כסף נוסף בנפרד. מניח שתוך כמה שבועות אצטרך לקנות כסא נוסף גם לילד השני ולדעתי אבחר שוב בסייבקס. הדבר היחיד שלא נוח בסיפור הזה של הכסאות בטיחות/סלקל עם בסיס הוא צמצום משמעותי של המרווח לנהג ולנוסע בגלל הצורך בהתקנה נגד כיוון הנסיעה. אני די סובל מהנושא, אמנם יש לי רכב יחסית מרווח אבל אני גבוה ויושב די רחוק בד"כ. כנראה שאצטרך לסבול בשקט עד שיהיה אפשר להפוך את הכסאות עם כיוון הנסיעה.
  3. למכירה מספר פריטים של חברת Quartorigo, מדובר ביצרן Sinfoni לשעבר שהחליף מיתוג. 1. וופרים\ מידבאסים Quartorigo Limited Edition - יש 2 זוגות. מהדורה מוגבלת שקשה מאוד להשיג, בטח בארץ. מחיר לזוג - 2,000 ש"ח. מחיר ל 2 זוגות - 3,800 ש"ח 2. מידריננג'ים Quartorigo tempo 4 אינטש, היו בשימוש 4 חודשים בלבד. מחיר - 1,500 ש"ח 3. שני מגברי Sinfoni Amplitude 90.2 מחיר למגבר: 1,400 ש"ח מחיר למי שיקח את שניהם: 2,500 ש"ח 4. מידריינג'ים 3 אינטש Audio System Germany Avalanche - מדובר בסדרה הגבוהה ביותר של היצרן. מידריינג' נהדר במחיר שווה לכל כיס. מחיר - 800 ש"ח הציוד שייך לחבר, נא לפנות בטלפון בלבד ולא בה"פ. 054-6375656 יורי.
  4. יופי של שרשור שמסייע מאוד לבעלי מנוע THP 165. אוסיף למען הקוראים הבאים את הסיפור שלי לגבי התקלה p107A בפיג'ו 508 שנת 2015 (אחרי מתיחת הפנים), לרכב 60,000 ק"מ: כמו המקרה שתיאר פותח השרשור, ביום בהיר באמצע לחיצה הגונה בעליה נדלקה מנורת "צ'ק אנג'ין" בליווי חוסר סחיבה, כאשר חיבור סורק העלה את קוד התקלה המדוברת. חיפוש מידע באינטרנט הביא אותי ליצרן אוסטרלי בשם GFB שמייצר חלק משופר. מדובר למעשה רק על שסתום הפריקה שמתלבש על בית הפורק המקורי במקום החלק שכושל (ניתן לראות בתמונות שהפות"ש העלה). הזמנתי מאיביי, סה"כ כולל משלוח ומיסים עלה 900 ש"ח בערך (לא סופי עדיין - גביית מיסים ועמלות מראש דרך גלובל שיפינג), מק"ט החלק של GFB: T9352, מתאים לכל מנועי THP. הרכבה קלה ופשוטה אפילו לבעל ידיים שמאליות כמוני. כאשר שלפתי את הפורק הישן ראיתי שהאטמי גומי פשוט התפוררו וזוהי כנראה הסיבה לתקלה. החלק המשופר אמור להחזיק תיאורתית לאורך כל חיי הרכב וכבונוס קיבלתי תגובת מצערת טיפה יותר טובה. לפני שהזמנתי את החלק המשופר מאיביי חיפשתי בארץ חלק מקורי. מוסך מורשה באזור מגוריי ביקש 950 ש"ח בתוספת מע"מ בלי עבודה וז'אן חלפים בת"א הגדילו לעשות ונתנו לי בטלפון הצעה שערורייתית של 1,350 ש"ח לפני מע"מ. נזכיר שחלק מקורי בחו"ל עולה סביב 45 יורו + משלוח. במקביל לחלק של GFB הזמנתי גם חלק לכאורה מקורי מעלי אקספרס ב 120 שקל, שיהיה על כל צרה שלא תבוא. החלק הגיע בתוך קופסא של PSA אבל אחרי סריקת הברקוד שמופיע על הקופסא דרך האתר של PSA נתקבלה הודעה מהצרפתים שמדובר בחלק "חשוד" כאשר גם ממבט על ההדפסה שעל החלק עצמו ניתן לראות שוני בפונט ובצורה לעומת ההדפסה שמופיעה על החלק המקורי. זה די הוריד לי את הרוח מהמפרשים של להזמין בעתיד חלקים מקוריים בזול מעלי אקספרס. כמו כן, גם אני סבלתי מקרע בצינור אוויר הידוע כשהרכב היה בן 5.5 ועם 55,000 ק"מ. לצערי זה התגלה בטיפול השנתי ולא הכנתי את עצמי מראש לזה, שילמתי למוסך גבע מחיר טוב ביחס למחירים המקובלים בארץ לחלק המקורי.
  5. הייתה לי גם את התופעה הזו ב C4 2011. כפי שהוזכר כאן בשרשור גבע פתרו את הבעיה. לדבריהם הם הוציאו את הרדיאטור וניקו אותו בלחץ. לגבי איך הם ביצע ומה מיקום הרדיאטור, לא יודע כי לא הייתי ליד הרכב. כמו כן למיטב זכרוני עלות התיקון הייתה לא גבוהה.
  6. באחת מתקופות המילואים שלי לפני כמה שנים קיבלתי קורסה 100 כ"ס ידנית שכורה לכמה ימים. ממה שאני זוכר מדובר ברכב סופר מיני לא רע בסה"כ. די נוח ומרווח ומרגיש מוצק. למרות ש - 100 כ"ס נשמע יחסית הרבה, בפועל הרכב די עצלן בסל"ד נמוך ומתחיל לזוז רק ב 4,000 סל"ד פלוס.
  7. Matanel

    גאנטים חדשים

    מנצל את השרשור לשאול לגבי סדרי גודל של מחירי ג'אנטים: רציתי להחליף ג'אנטים לרכב שלי בעקבות העובדה שהיד הראשונה של הרכב שלי לא היה "חזק" בחניות ולכן חלק מהג'אנטים המקוריים די משופשפים וזה מפריע לי. ניגשתי לשתי פנצ'ריות גדולות שמתעסקות בג'אנטים, בשתיהן קיבלתי תשובה זהה: ג'אנט 17 סיני - סביב 2,000 ש"ח, ג'אנט מותג (OZ,BBS וכד') מתחיל מ - 8K ומעלה. השאלה היא האם אלו באמת המחירים לג'אנטים ממותגים ואיכותיים והאם כן קיימים ג'אנטים איכותיים מחברו אחרות במחיר שבין 2K ל 8K ?
  8. יכול להיות שיש משהו לא תקין מכאנית אבל קח גם בחשבון שהרבה פעמים ברכבים עם מגדש טורבו מדובר באפקט פסיכולוגי שאתה מתרגל לכוח ותמיד עולה המחשבה ש - "פעם האוטו היה יותר חזק".
  9. כמו שכנראה כבר אמרו, ברכבים "עממיים" עד 200k נניח המחירים וההנחות די ידועים. גם הלקוח הכי ממולח בעולם לא יצליח לרכוש לדוגמא 3008 ב20k פחות מהמחירון ככה שדי קשה לצאת "פראייר" בסביבות המחירים האלו. לעומת זאת, ברכבים היקרים 300-400 וצפונה המו"מ אגרסיבי ומהניסיון שלי מתנהל כמו בשוק המשי בביג'ינג, שני הצדדים מתקתקים מחירים במחשבון עד שמסכימים Sent from my LM-G810 using Tapatalk
  10. בגדול מפעל הפיס ומוצריו זה מס על האנשים העניים. העניים משלמים פחות מיסים ישירים כמו מס הכנסה ולכן זו הדרך העקיפה של המדינה להוציא מהם כסף.
  11. עכשיו הבנתי למה אתה מתכווון לגבי העיגולים הקטנים, אני לא פחח ולא מכונאי אבל לדעתי המכות הקטנות האלו נגרמו מאבנים שעפו מנסיעה מאחורי משאית. לגבי התמונה הראשונה - אני שוב כמעט משוכנע שזו מכה מפתיחת דלת בחוזקה של רכב שחנה ליד. בפעם השלישית, לדעתי מהתמונות שהצגת מדובר בבלאי סביר, אף רכב לא חונה/ נוסע כשהוא עטוף בצמר גפן ולכן המכות והשפשופים האלו הם דבר סביר לטעמי. כמעט על כל רכב שתראה חונה ברחוב (גם רכב חדש יחסית) תמצא דנטים/שפשופים/מעיכות ברמה כזו או אחרת. לשם הדוגמא - לאמא שלי יש רכב בן שנתיים וחצי עם 8,000 ק"מ שחונה בחניה תת קרקעית בין שני עמודים ועדיין יש לו "דנט" או שניים (כמעט בלתי נראים אבל הם עדיין קיימים). במידה והנתונים של הרכב טובים והוא יוצא טוב בבדיקה אני אישית לא הייתי "מפוצץ" עסקה על הדברים האלו, מקסימום משתמש בזה לנסות להוריד עוד כמה גרושים במחיר.
  12. שוב, לא מדובר ברכב חדש ועל כן סביר שיהיו לו מכות/שפשופים קטנים פה ושם. לגבי הצבע הנופל - לא צירפת תמונה אז קשה לדעת למה אתה מתכוון, יכול להיות שמדובר בתיקון מכה לא איכותי. המכה בתמונה הראשונה נגרמה להערכתי מפתיחת דלת, אפשר לעשות תיקון נקודתי עם מכחול וזה לא אמור להיות יקר בכלל.
  13. יש לי שני רכבי פיג'ו בבית: אחת עם מנוע 165 כ"ס ואחת עם מנוע 156 כ"ס. כפי שאמרו רבים וטובים לפניי, לך רק על ה 165 כ"ס. לגבי התמונות שהעלית, לדעתי מדובר בבלאי סביר לרכב בן 4 -5. גם לא הייתי מתרגש יותר מדי מצביעה נקודתית של חלק זה או אחר, אבל אכן כדאי לקחת לבדיקה על מנת לשלול תאונה רצינית.
  14. למכירה המכשיר האגדי. מגיע עם כל החלקים כולל מיקרופון לכיוון אוטומטי וספר הוראות. בנוסף - מודול בלוטוס BTB200 שפותח את המכשיר לדיבורית + הזרמת מדיה. מחיר מיוחד לשניהם: 2,700 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...