Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק הסקרנות היתה גורמת לי דודי שינה (הגשש)

פתח בקטנה בערב, (שמור גם בירה קרה במקרר לגיבוי) ,, תהנה או תבכה..

אבל תהנה מפתרון הסוגיה - האם עז, או גבינת עיזים משובחת.

 

ולשומרי הסף (חנייה לאחרים) כולנו באותה סירה, פעם כאן ופעם שם.

להתחשב אם אפשר - אבל לא להגזים, וכמובן לא להגיע למריבה.

[h=3]שנא את החטא, ולא את החוטא.[/h]

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ראשון תפס את החניה הבחור מס' 2. בא בחור מס' 1 ומבקש ממנו בנימוס להחליף. 2 מסרב ומוסיף קללות+ הטיעון שאתה העלית.

מי כאן הבבון?

מבחינתי? שניהם בבונים. בחור מס' 2 הוא 60% בבון, לעומת מס' 1 שהוא 40-35%.

ומדוע? כי לקלל בפנים בן אדם שדיבר איתך בנימוס זה אקט בבוני אסלי. אבל גם החוצפה לבקש בנימוס מאדם זר לפנות שטח ציבורי, מקורה בכוכב הקופים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
קודם כל לנכס. מלשון נכס.שנית, מזרחיים? פלצנים משכונה עשירה? אם כבר גזענות, אז לפחות שיהיה ברור נגד מי היא מכוונת.
בגלל שאתה לא מראשון אתה לא מבין שאני התכוונתי לשכונה בשם "שיכון המזרח", שבהתחלה לא רציתי להגיד את שמה, ישר שלפת את השד העדתי. הפלצן משכונת היוקרה זה כי הוא פלצן לפי ההתנהגות שלו, לא בגלל הסכום כסף שלו בבנק או מוצאו. לגבי התיקון של "לנסך" תודה, דיסלקציה זמנית קלה. לא אענה על כל מה שכתבת, אתייחס רק לסעיף ד'. עצם זה שביקשת ממנו משהו חצוף ולא משנה מה הדרך, אתה הוא החוצפן. זה כמו שאומר לך בנימוס, "אדוני, האישה שהביאך לעולם ידעה גברים רבים בחייה ולכן את זהות אביך לא ניתן לוודא." אומנם דיברתי בנימוס אבל בתכל'ס קראתי לאמא שלך זונה, אז מה זה משנה? (אני לא קורא לאימך בשמות גנאי אלא רק מבהיר נקודה).
פורסם

:lol: דווקא אהבתי את הדוגמה.

 

מקבל את דעתכם.

לא מסכים, אבל מקבל.

דעתי היא, שאפשר להיות מתחשב ונחמד לאנשים זרים, במיוחד אם המאמץ שזה דורש ממך הוא פשוט אפסי. גם כשאתה "צודק".

כך אני נוהג. כנראה שלצפות ליחס שווה בחזרה זו אוטופיה.

 

מבאס שכל אינטראקציה שלישית בין שני אנשים זרים ברחוב, או בתור לדואר פה, נגמרת בטונים רמים במקרה הטוב, או באלימות פיזית במקרה הרע.

ועוד אומרים לי שאני נתקל בזה הרבה פחות מהממוצע, בגלל ה"חזות המאיימת" שלי (שאני באמת לא יודע במה היא מתבטאת. חוץ ממימדים פיזיים "נדיבים", אני משתדל תמיד לחייך ולדבר בנימוס ובשקט בכל מפגש "טעון" כזה).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המסוכנים ביותר הם אלה שמחייכים ומדברים יפה. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קארמה?

הגעתי הרגע הביתה.

S-cross גדולה ואפורה חונה בחניה "שלי".

חניתי ליד המיחזורית. (-:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש חקיקה, אסור לבן אדם לעמוד בכביש סתם.

אבל להפליץ חוקים ע"ג חוקים כמו שאוהבים פה במדינה זה שווה לתHת. זה משרת רק את הפוליטיקאי שיראה כאילו הוא עובד. לציבור זה לא שווה כלום כי זה עוד חוק שאף אחד לא יאכוף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בשכונות רבות במרכז תל אביב יש קבוצות וואטסאפ של השכנים ששומרים חניה זה לזו.

זו ערבות הדדית וקהילתיות מבורכת שמאפשרת לנו לחיות בשכונה שלנו ולקבל עדיפות על פני ה"אורחים" שמגיעים מבחוץ.

וכן, אנחנו עומדים ושומרים חניה, ונמשיך לעשות זאת, בדיוק כשם שהשכנים שלי ישמרו עבורי חניה ויעשו מאמץ לעזור לי לחנות בשכונה - כך אעשה גם עבורם.

 

לא כל אדם ששומר חניה הוא מפלצת.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

מזכיר לי שני מקרים הזויים:

1. אחי ואני מגיעים ב2 רכבים לחניון, מול מסעדה ביפו. החניון הוא בצורת "ף", כלומר כניסה צרה אחת ובחניון יש שני טורי חניה, כך שכדי להגיע לטור השני, צריך לעבור בטור הראשון ולעשות פרסה.

אני מוצא חניה ואחי קולט מישהו יוצא מהטור השני ונוסע לשם. בינתיים מרכב שנכנס לחניון אחרי אחי, יורדת בחורה ורצה למקום שמתפנה ו"תופסת" את החניה. לה ולחבר שלה עוד היתה החוצפה להתווכח, בטונים גבוהים, שהמקום שלהם, כי היא שמרה אותו. אבל לא היתה להם ברירה, כי החניון צר והרכב שלהם לא יכל לעקוף את אחי.

2. בפעם היחידה שהייתי מספיק טיפש להגיע לאיקאה בפלמחים. ביציאה מהחנות לחניון יש ברזלים, כך שאי אפשר להגיע עם העגלה לרכב, אלא יש להגיע עם הרכב, לחניון העמסה. אנשים עומדים שם עם העגלה ושומרים מקום לנהג שהלך להביא את הרכב. במקרה הזה, מעבר לחוצפה, הטיפשים האלה לא מבינים שכשהם מונעים מאנשים לחנות ולהעמיס, הם למעשה מעקבים את עצמם, כי הרכב שהם שומרים לו מקום, מחכה בתור, שמתקדם יותר לאט בגללם.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
בשכונות רבות במרכז תל אביב יש קבוצות וואטסאפ של השכנים ששומרים חניה זה לזו.

זו ערבות הדדית וקהילתיות מבורכת שמאפשרת לנו לחיות בשכונה שלנו ולקבל עדיפות על פני ה"אורחים" שמגיעים מבחוץ.

וכן, אנחנו עומדים ושומרים חניה, ונמשיך לעשות זאת, בדיוק כשם שהשכנים שלי ישמרו עבורי חניה ויעשו מאמץ לעזור לי לחנות בשכונה - כך אעשה גם עבורם.

 

לא כל אדם ששומר חניה הוא מפלצת.

במסגרת היוזמה המבורכת - אני מחר סוגר את כל השכונה שלי - גם לי מגיע עדיפות על פני האחרים, למה לא.

וברכבת - אני שומר קרון לי, וחוסם עם אקדח את הכניסה, למה, עדיפות ונוחות לי.

 

גם כאשר יש בעיה בשכונה, בחיים , אנחנו חיים בחברה עם חוקים ותקנות.

פנו לעירייה בקשו שכנעו לסמן את הרחובות בשכונה לתושבי המקום בלבד - הצלחתם כעת זה חוקי.

ולכם יש עדיפות חוקית.

לא אישרו - ואתם ממשיכים בנוהלים שלכם - אתם עבריינים, תאגיד של עבריינות.

 

אם לכם מותר לבצע מה בראש שלכם, ולחסום ולמנוע אחרים להשתמש בזכויות החברה.

ולהרוויח טובות הנאה באלימות. (כן זו אלימות לא חוקית של תפיסת חזקה)

לכן - נאפשר גם ל משפחות אחרות להתאגד לעברות על החוק, למען קידום עדיפויות אחרות שלהן..

 

עכשיו אפשר לפרסם - למכירה דירה / בית עם חניות צמודות.. כל ד'אלים גבר.

ואח"כ אתם מאמינים שאתם שמנה וסלתה של החברה בישראל.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כשאנחנו ממתינים בתוך הרכב ושומרים חניה אחד לשני, ועומדים עם רכב במקום, זה כן חוקי? (כן)

זה אותו דבר בדיוק? (כן)

יש לך מה לעשות בעניין? (לא)

 

אם לא מתאים לך, אתה מוזמן לא לחנות בשכונות המדוברות. בכולן המערכת הזו עובדת היטב ומיטיבה עם תושבי המקום. זמן חיפוש החניה ירד מ-40 דקות בממוצע ל-5 דקות, והנושא סוקר בכל אמצעי התקשורת בכל צורה אפשרית, כשהמערכות העירוניות לא מתפקדות ולא מיטיבות עם התושבים - אנחנו מוצאים פתרונות יצירתיים כדי לשרוד את היומיום שלנו.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

איך זה עובד?

אני חוזר מהעבודה למשל ושלוח בוואטסאפ שמישהו ירד וישמור חניה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא אותו דבר בדיוק, כי אדם שעומד בחניה ולא נותן לרכב להשתמש בה, זה לא רכב שעמד בחניה ומשתמש בה. זה לא משנה אם הוא שומר את החניה למישהו כל עוד הוא משתמש בה.

האמת שזה פיתרון פרימיטיבי, אתם צריכים לפעול מול העיריה שהחניה תהיה מותרת רק לתושבי הרחוב, כך לא תצטרכו לעמוד עם הרכב מונע מתחת לבית ולזהם לעצמכם את השכונה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...