Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש פשיעה שכדאי להילחם בה לא בשכנים עם קבוצת וואטסאפ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מי שבחר לגור במקומות חסרי חנייה זה בעיה שלו. יש לו אפשרות לעזוב למקום אחר שאין בעיות כאלה (ולשמחתנו לא חסר כאלה).

 

שייקח אחראיות על הבחירות שלו ולא ייפגע באחרים, מדהים בכמה נושאים המשפט הזה מתאים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

קצת קשה לי להאמין שיובל והשכנים בעוד 5 שנים ישליטו אימה על תל אביב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בר, אתה לא מכיר אותי ואני לא אותך, תרשה לי לא להתייחס לרוב דבריך הנלוזים.

אני נתקל בגיבובי שטויות ברוח הדברים שכתבת מדי יום, עובר לי ליד האוזן. טוב שעזבת כאן, שמח בשמחתך שטוב לך, יהיה לך אפילו טוב יותר אם תדאג לשפר את סביבת מגוריך והנח לנו לעשות בהתאם.

לרוב השכונות במרכז תל אביב יש קבוצות כאלו, כך שאתם מוזמנים להמשיך ולהתמרמר מכאן ועד פתח תקווה, אבל בשורה התחתונה - לא מאפיה ולא נעליים, וכשאנחנו ממתינים ברכב המנוע כבוי (בכל זאת, התל אביבים דווקא כן מודעים לאיכות הסביבה), אף אחד עוד לא הלך מכות, אבל לתמהוני שהציע כאן לצאת מהרכב ולזרוק... סוכריות קראת לזה?... בוא, תנסה :)


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם
איזה שטיות אתה מדבר,כאילו הזיהום מגיע מכמה שכנים,אפשר לחשוב שאין פקקים בתל אביב ואין כמעט מכוניות,אין אוטובוסעם מזהמים,מפעלים שפולטים עשן אבל יובל והשכנים הם כן הגורמים לזיהום,אולי הם מחכים כשהרכב לא מונע?

וגם אם כן כמה דקות של חניה לא יהרגו אף אחד,אתה יותר מידי דרמטי.

 

כי בחורף הם עומדים בלי חימום ובקיץ בלי מזגן? אגב, ברור שעל "יודה מכבי" יש אוטובוסים. ברחובות הפנימיים - איין. אז מגיע לשם גם זיהום ממקומות אחרים. אבל אין כמו איזה רכב ספורטיבי מעשן כדי לצפות את פנים ריאות הילדים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בר, אתה לא מכיר אותי ואני לא אותך, תרשה לי לא להתייחס לרוב דבריך הנלוזים.

אני נתקל בגיבובי שטויות ברוח הדברים שכתבת מדי יום, עובר לי ליד האוזן. טוב שעזבת כאן, שמח בשמחתך שטוב לך, יהיה לך אפילו טוב יותר אם תדאג לשפר את סביבת מגוריך והנח לנו לעשות בהתאם.

לרוב השכונות במרכז תל אביב יש קבוצות כאלו, כך שאתם מוזמנים להמשיך ולהתמרמר מכאן ועד פתח תקווה, אבל בשורה התחתונה - לא מאפיה ולא נעליים, וכשאנחנו ממתינים ברכב המנוע כבוי (בכל זאת, התל אביבים דווקא כן מודעים לאיכות הסביבה), אף אחד עוד לא הלך מכות, אבל לתמהוני שהציע כאן לצאת מהרכב ולזרוק... סוכריות קראת לזה?... בוא, תנסה :)

 

לגבי מנוע כבוי, תרשה לי להביע את דעתי המלומדת: פחחחח. בל מזגן? בקיץ?

לגבי שכונתי הנוכחית, הכל טוב תודה, הלוואי שאפשר היה לעשות אוסמוזה של חניה אליך, שלא תצטרך לסמס בנהיגה בגלל חניה... ולסכן את העוברים והשבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
* "החשיפה לזיהום אוויר גרמה ל-27 אלף מקרים של סימפטומים בדרכי הנשימה לילדים בגיל 7-14 באזור תל אביב"

 

[אותו מקור]

 

זה בסדר, בשכונה של חברנו לא קר בחורף ולא חם בקיץ, ובכלל אין ילדים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לגבי מנוע כבוי, תרשה לי להביע את דעתי המלומדת: פחחחח. בל מזגן? בקיץ?

לגבי שכונתי הנוכחית, הכל טוב תודה, הלוואי שאפשר היה לעשות אוסמוזה של חניה אליך, שלא תצטרך לסמס בנהיגה בגלל חניה... ולסכן את העוברים והשבים.

 

בעמידה בלבד.

אתה מנסה לטרחן בכח וחבל. זה עושה קמטים.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ממש לא לטרחן. אתם חונקים את עצמכם למוות והנתונים מגבים את זה. זה נראה לך קטנוני כי קשה לך לוותר על הנוחות שהתרגלת אליה, אבל אתה מביא את הזבל של הפקקים בגוש דן היישר אל הרחוב שלך וחבל. יש סיבה לזה שבערים גדולות בחו"ל שואפים לצמצם ככל הניתן את השימוש ברכב ממונע.

לרוב השכונות במרכז תל אביב יש קבוצות כאלו

נו ויש לכל קבוצה בנדנות בצבעים שונים?

ז'קטים עם הלוגו של הכנופיה תפור מאחורה?

מי שעובר דירה לרחוב שלכם אתם עושים לו טקס מיוחד שהוא נשבע אמונים לפמיליה?

כשאתם רואים פקח חניה בשכונה אתם משאירים לו סטפה של מזומנים מתחת לאיזיפארק?

כשמישהו משכונה אחרת חונה אצלכם אתם שמים לו ראש מנוע פסול במיטה בבית?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
נו ויש לכל קבוצה בנדנות בצבעים שונים?

ז'קטים עם הלוגו של הכנופיה תפור מאחורה?

מי שעובר דירה לרחוב שלכם אתם עושים לו טקס מיוחד שהוא נשבע אמונים לפמיליה?

כשאתם רואים פקח חניה בשכונה אתם משאירים לו סטפה של מזומנים מתחת לאיזיפארק?

כשמישהו משכונה אחרת חונה אצלכם אתם שמים לו ראש מנוע פסול במיטה בבית?

 

לא, אנחנו מטרחנים אותו בטרחנות ומרמור. אה, בעצם, רגע. זה לא אנחנו.

זה די מגוחך מה שקורה פה.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

רגע, ומה עם אני גר בבלוך/בארי ורוצה לחנות מעבר לארלוזרוב? מותר להיות חבר בשתי קבוצות?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם יתפסו אותך חבר בשתי הקבוצות אתה תמצא את עצמך ישן עם הצמיגים.

לא, אנחנו מטרחנים אותו בטרחנות ומרמור. אה, בעצם, רגע. זה לא אנחנו.

זה די מגוחך מה שקורה פה.

תתמרמר כמה שאתה רוצה. אני לא גר בת"א ולא סובל מהתופעה. אתה רק הופך את המרחב הציבורי שלכם למזוהם ולא נעים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...