Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשיו נעלבתי. לא רק שהבן שלי שילם אתמול מס אשכנזים, עכשיו מאשימים את "האשכנזים מהכרמל" בעבריינות. איזה מזל שאני נשוי למרוקאית (עם חינוך ייקי).

 

זה בסדר, אני מת על חיפאים ועל חיפה בכלל.

הבעיה היא שאשתי החיפאית לא מוכנה לגור שם :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

אציין שמדובר באישה בת 60+ בשכונה שקטה של אקדמאים ולא באיזו סמטה אפלה בעיר התחתית.

 

ברור שזה מגיע מאקדמאים - זה מתחיל מהחינוך באוניברסיטה לשים מחק או עט כדי לשמור כיסאות לחברים שלך. לשיעורים העמוסים היה מגיע מישהו רבע שעה לפני השיעור תופס שורה קידמית שלמה, ולפעמים היו אנשים שכלל לא הגיעו אבל היו להם כיסאות שמורים משך כל ההרצאה.

מנהג בהמי חזירי ומגעיל. גם בעדות אשכנז יש בהמות.

פורסם
ברור שזה מגיע מאקדמאים - זה מתחיל מהחינוך באוניברסיטה לשים מחק או עט כדי לשמור כיסאות לחברים שלך. לשיעורים העמוסים היה מגיע מישהו רבע שעה לפני השיעור תופס שורה קידמית שלמה, ולפעמים היו אנשים שכלל לא הגיעו אבל היו להם כיסאות שמורים משך כל ההרצאה.

מנהג בהמי חזירי ומגעיל. גם בעדות אשכנז יש בהמות.

 

חחח, תכלס, צודק :lol:

פורסם (נערך)
גם בעדות אשכנז יש בהמות.

 

בגלל זה אני מאוהב בכמה מדינות בצפון אירופה. שם לא נתקלתי בבהמות. כנראה שלא הייתי מספיק זמן ולא ביקרתי במקומות הנכונים.

 

זה בסדר, אני מת על חיפאים ועל חיפה בכלל.

הבעיה היא שאשתי החיפאית לא מוכנה לגור שם :-)

נדמה לי שדובר על כך לפני שנתיים-שלוש באיזה שרשור על חיפוש דירות.

בזכות אנשים כאלה אני גר בדירה ענקית בשכונה מצויינת ועם נוף עד קפריסין, שעלתה לי כמו כוך 3 חדרים במרכז הארץ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תופעה מעצבנת. בכל אופן זה ויכוח סרק. השכנים יכולים לבוא מרחוק ולנסוע יותר רחוק - לא בעיה שלך. במקרה כמו שתיארת אפשר לעשות מה שעשית. בפעם הבאה גם לשמור חניה כשהם מנסים להחנות שם כי בא סבתא רוזה מפולין עם רכב.

אם מדובר בערס כלשהו אפשר- א. לקרוא למשטרה ולהפוך את העניין לעקרוני (כי ייקח שעתיים עד שיביאו) וזה גם יגרור סכסוך שעול להסתיים בונדליזם מכוון לרכב. ב. אפשר להתעלם ולנסוע לשם ולא להיכנס לעימותים.

ג. אפשר להיות בבון ולפוצץ את אותו שכן שילמד לא להתעסק איתך. במצב כזה קורה א. הוא מפחד פחד מוות וכך כל השכנים ואף אחד לא מתעסק. ב. קורא לבבון גדול יותר ואז חזרנו לתוצאות של שלב א + אשפוז. ג. הוא קורא למשטרה ולך יש בעיה.

בקיצור - לא שווה להתעסק. כל מקרה לגופו אבל צריך

תמיד להסתכל אם זה שווה את הטרחה. לי יש פעמים שאני רב עם מישהו בכביש על כך שחתך אותי וכו ולאחר מכן כשאני מלא בעצבים אני חושב אם העצבים היו שווים את זה ולא עדיף להבליג ולהמשיך לחיות מאושר.

פורסם

כל הזמן אני נתקל בזה - כל הזמן אני מוותר וחונה רחוק. התעקשות יכולה להסתיים בנזק לרכב במקרה הטוב ואלימות במקרה הרע.

 

אין צורך להכניס ראש בריא למיטה חולה.

פורסם

את בחורה, אני לא רואה איזשהו סיבה שהיית חלילה וחס נפגעת.

 

אצל הגברים זה מתכון למסיבה...

 

אבל בואו נהיה ריאליסטים , אם אתם לא מוצאים חניות שעה שלמה, בטח לא קרוב ליעד שלכם, לא תעשו את זה פעם אחת ?

אני מאמין שהתשובה "לא" תהיה שקר עמוק בפנים.

 

אין מה לעשות, לא צריך לעשות את זה חלילה קבוע, זה גם לי מרגיש לא נעים למרות שאני לא הכי עדין בעולם, אבל לפעמים זה עדיף מאשר לחנות את הרכב בטיזינאבי, שזה במקרה הטוב, או לא לחנות בכלל ולחזור הביתה(לא מעט קרה לי).

פורסם
את בחורה, אני לא רואה איזשהו סיבה שהיית חלילה וחס נפגעת.

 

תתפלא.

יש לי שכן, בן 50+, אחוז דיבוק כשזה מגיע לחניה מול הבניין שלנו. באחד מימי השישי הוא היה מוכן ללכת מכות עם בחורה בכדי לשמור לעצמו את החניה (כל פעם שהוא מציץ מהחלון וקולט שהחניה מול הבניין פנויה, הוא או אישתו קופצים לרכב, אפילו אם חונה 30 מטרים קדימה בהמשך הרחוב, הם חייבים יהיו להביא את הרכב אל מול הכניסה של הבניין), כן - גם במחיר של אלימות פיזית ; בסופו של דבר, לאחר שהרחוב נחסם לתנועה בגלל שהיא נסתה להכנס בכח והוא איים עליה במכות, היא נשברה והמשיכה.

 

מקרה די עצוב לטעמי, אך צריך לקחת בחשבון שלא תמיד עניין המין ישנה פה.

פורסם
תתפלא.

יש לי שכן, בן 50+, אחוז דיבוק כשזה מגיע לחניה מול הבניין שלנו. באחד מימי השישי הוא היה מוכן ללכת מכות עם בחורה בכדי לשמור לעצמו את החניה (כל פעם שהוא מציץ מהחלון וקולט שהחניה מול הבניין פנויה, הוא או אישתו קופצים לרכב, אפילו אם חונה 30 מטרים קדימה בהמשך הרחוב, הם חייבים יהיו להביא את הרכב אל מול הכניסה של הבניין), כן - גם במחיר של אלימות פיזית ; בסופו של דבר, לאחר שהרחוב נחסם לתנועה בגלל שהיא נסתה להכנס בכח והוא איים עליה במכות, היא נשברה והמשיכה.

 

מקרה די עצוב לטעמי, אך צריך לקחת בחשבון שלא תמיד עניין המין ישנה פה.

 

יותר התכוונתי שאישה בת 60 לא תדקור בחורה צעירה בגלל חניה, אבל יש בדבריך משהו.

פורסם

בדרך כלל אני עובר הלאה, רק פעם יחידה שקוסמטיקאית שמרה ללקוחה שלה חניה ברחוב ראשי כלשהו, החלטתי שעכשיו אני לא עובר הלאה. בסוף היא היתה צריכה להמשיך לבנות ציפורניים ולא היתה לה ברירה, תוך שהיא מקללת אותי בכל ארסנל הקללות שלה (והוא היה מפותח למדי). לא עזר לה. ישבתי באוטו עם המזגן, שמעתי מוסיקה וכל צעד שהיא עשתה אחורה אני התקדמתי קדימה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לזה סוף. גם אם השכנה שלך תתייאש לפנייך, את עלולה למצוא נזקים ברכב ביום למחרת.

אז חונים רחוק ועושים קצת ספורט, ואולי שוקלים לעבור לדירה עם חנייה בטאבו.

 

ד"א, לא מזמן היה פה מישהו שפתח שרשור על זה שחסמו לו את האוטו במושב, כי הוא חנה ב"חניה שמורה" על דעת שכניו.

הם בעיר ובכפר, אי אפשר לברוח מהמטומטמים. מצד שני, גם אי אפשר לירות בהם. אז שומרים מרחק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
^ מכיר גם מישהו כזה.

מעניין אם זה אותו האיש, או שסתם יש כמה בהמות מהסוג הזה בארצנו.

 

רוב הסיכויים זה החלק השני במשפט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אף אחד מהמגיבים פה לעולם לא שלח מישהו לשמור לו על החניה או שמר בעצמו חניה למישהו?

אני יכול להעיד על עצמי שכשאנחנו מביאים סחורה חדשה לחנות אני תמיד שומר מקום לרכב של השליח.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...