Jump to content

NoKa

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    אלפא רומיאו ג'ולייטה
  • תחביבים
    מחשבים בעלי חיים וכמובן כלי תחבורה
  • מקצוע
    מחשבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של NoKa

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

13

מוניטין

  1. להבנתי המטרה היא לנקות את המעברים הצרים של המולטיאייר כדי למנוע פגיעה בו. גם אני כששמעתי את זה הייתי מופתע ולכן זה די שנוי במחלוקת (הבנתי שגם במנועים של ה159/בררה/ספיידר עושים את זה). את הטיפול הקודם עשיתי לפני קצת יותר מ8k ואני מתכוון לעשות לו באזור ה9-10 עם שמן של מוטול/קסטרול
  2. זהו שלהבנתי אין שום הוראות יצרן ישירות לפלשינג אלא כל מוסך מחליט אם לעשות או לא. לכן אני שואל כאן אולי יש מישהו שיודע יותר ממני כי הרבה אנשים מתנגדים לפלאשינג ולסתימות שהוא יכול לעשות. חוץ מזה פלאשינג של bg (epr 109) נחשב טוב? כי כנראה שזה הפלאש שבו הוא השתמש
  3. שלום לכולם, בבעלותי ג׳ולייטה 1.4 מולטיאייר (170 כוחות סוס שנת 2011 אם חשוב) והנה מתקרב הטיפול השנתי והפעם אני חושב לטפל ברכב לבד בתקווה שבעזרת מישהו מהכנופייה (אם יש כאן מישהו כזה אשמח לעזרה) הרכב היה מטופל אצל מוסך מוכר שמתמחה באלפא והיה עושה פלאשינג למנוע כדי לשמור על המולטיאייר בטיפול, להבנתי גם חלק מהמוסכים של היבואן נוהגים כך לעומת זאת החלק השני מתנגד וטוען שצריך לעשות רק כשיש תקלה ולא כחלק מהטיפול. שאלתי היא אם ידוע למישהו באיזה חומר משתמשים במוסכים של אלפא ואם זה בכלל משנה, אני אישית ראיתי שהוא השתמש בחומר של bg אבל לא ראיתי את הדגם הספציפי והאם בכלל כדאי להשתמש בחומר כזה כי נראה שבתחום הזה יש יותר תחושות בטן מעובדות בשטח
  4. אני לא ממש מסכים איתך שהפיגו היא רכב לאמהות. נהגתי על אחת כזאת וממש אהבתי את הרכב, נכון אולי התלתן מעט יותר ספורטיבית (בעיקר קשיחה יותר) אבל הפיגו ממש לא חלבית. הפיגו מרגישה רכב הרבה יותר טוב ליום יום הן באבזור והן באיכות הכללית. לדעתי כדאי לתת לה הזדמנות
  5. אני בעלים של ג'ולייטה 1.4 והאמת עדיין לא מצאתי רכב שיהיה באמת שדרוג בשבילי (התלתן תהיה בעיקר שדרוג מבחינת הביצועים אבל העיצוב ואיכות החומרים די זהה וכוח לא חסר לי כרגע) הג'וליה והסטלביו מדהימים אבל גדולים מדי עלי אבל מהצד השני אני מאוד אוהב את אלפא אז כנראה שאצטרך לחכות או להשתדרג לתלתן
  6. הבעיה אצלו שהוא באמת לא מבין למה זה בעיה. הוא גולש בעצור או באדום כשמדובר בשעות מאוחרות בלילה ואין מסביבו מכוניות כמובן שזה לא תירוץ אבל בעיניו אם לא רואים רכב זאת המלצה. כמו שאמרתי לצערי כנראה מטומטמים כמוהו יש עוד מאות
  7. האמת מאוד מזכיר חבר טוב שלי בן אדם עם לב זהב ומוח אבן, הוא לדעתי ההגדרה האולטימטיבית לסכנה על הכביש לא מתוך רעות או כוונה אלא מתוך טמטום נטו. נוהג בשמאל על 80 בכביש של 110 "כי עדיף לנסוע לאט מדי מאשר מהר מדי" תוך כדי שהוא עם הפלאפון ביד. נכנס לכיכר מהנתיב הימני ומסיים אותה בשמאלי "כי זה חוק יבש" פונה שמאלה מהנתיב הימני או האמצעי לא עוצר בעצור "חוק יבש" עובר באדום אם הוא לא רואה אף אחד בצומת ועוד עשרות עברות מפגרות ולא משנה בהתחלה הייתי מנסה להסביר לו למה הנהיגה שלו מסוכנת אבל כבר התייאשתי כי הוא בטוח שהוא נוהג הכי טוב שיש וכל החוקים האלה הם בונוס. אז אני פשוט משתדל שלא לנסוע איתו לשום מקום, אני בטוח שכמוהו יש עוד עשרות נהגים שפשוט בטוחים שהכביש של אבא שלהם ונורמלי לנהוג ככה. האמת כמה שאני אוהב את האדם הזה אני בתוכי מחכה שהוא יעצר על ידי שוטר כדי שילמד לנהוג ולא יסכן אותו ואת הסביבה. כנראה שלכל אותם מוחות לא מוכשרים רק אכיפה משטרתית תוכל לעזור
  8. NoKa

    שאלה על ביקורות רכבים

    אחד מהדברים שאתה צריך לחשוב עליו זה במה אתה שונה מהשאר ומה אתה תעשה טוב יותר מהאחרים? זה נכון לכל עסק ובמיוחד ליוטיוברים. לצערי הרמה של יוצרי התוכן ביוטיוב בנושא הרכב ברובה נמוכה עד בכי (להוציא את בני ודורון, כפיר ובועז ועוד מעט אחרים) נותנים מפרטים לא נכונים, מדברים שטויות ובעיקר לא מבינים על מה הם נוהגים. אז אם אתה חושב לעלות סרטונים בנושא רכב ליוטיוב תשים לב למפרטים ותדאג לדייק לי אישית זה מפריע
  9. האמת שגם אני קצת לא הבנתי את הרכב הזה, היא גדולה וגבוהה מאחותה הA class אבל מצד שני לא באמת ג'יפון כי לזה יש את הqx30 קצת נראה שאינפינטי קצת לא נסגרו על עצמם. ה2.0 נשמעת אופציה טובה ויש משהו ביחודיות שלה שלדעתי קוסם. לגבי הגובה אני מאמין שסט פרו קיט יסדר את הגובה אבל משהו בעיצוב שם לא מסתדר לי אישית בעין
  10. לגבי זמינות חלקים זה הצד הטוב של הרכב, חלק גדול מהחלקים משותפים לרכבים העממים יותר של פיאט בנוסף לזה שהרכב נמכר כ10 שנים ללא שינויים גדולים ממש אז חלקים לא חסר. לגבי איכות החומרים היא השתפרה אחרי כל מתיחת פנים (והיו כמה כאלה) אבל גם המתחרות שלה השתפרו בכמה מונים יותר ממנה. הידיות פנים שנשברות, כפתורי החלונות והדשבורד שבהריון נשארו גם בדגמים הכי חדשים
  11. תיקח בחשבון שגם בג'ולייטה האיכות לא בשמיים. יש את המחלה בדשבורד ידיות דלתות שנשברות ופלסטיקה בכללי לא איכותית.
  12. מספיק שתכנס לתמונות פנים בגוגל ותבין כמה הבדל יש בין הדגמים, לרוב האנשים ההבדל הזה שווה המון אפילו לפני שדיברנו על הבדלים נוספים שקיימים.
  13. תשאל את עצמך את השאלה כאילו אתה הייתה רוצה לקנות רכב כזה "האם אני רוצה לקנות 107 במחיר דומה ל108 שטובה ממנה בהרבה דברים?" כנראה שהתשובה שלך הייתה לא כי אתה תעדיף את ה108. ומזה מגיע ההבדל רוב האנשים בשביל כמה אלפי שקלים יעדיפו לקנות את ה108
  14. אחרי שיצא לי לקרוא את האשכול ובתור בעלים של ג'ולייטה (כמו שאתה כבר יודע) אני חושב שהתלתן או הולוצ'ה בשמה החדש יותר יכולה להתאים לך. הרכב סך הכל מאוד כיפי (אפילו ב1.4) ועלויות האחזקה שלו לא גבוהות במיוחד אפילו המחלות של הדגם לא מאוד יקרות במיוחד אם תזמין מחול את החלקים. מה שכן צריך להבין שהרכב הוא לא "משעמם" מהמון בחינות כמו הנדסת אנוש, איכות חומרים והיגיון. כמו שכתבתי לפני אין בכל החלק הקדמי של הרכב מחזיק כוסות אחד הגיוני הרבה פעמים אני מוצא את עצמי משתמש באחד מהנוסעים כמחזיק כוסות. אישית אני רואה בדברים האלה אופי של הרכב (חובב איטלקיות לצערי) ולוקח אותם בצחוק אבל יש אנשים שפחות צוחקים מזה
×
×
  • תוכן חדש...