Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרנד פרי אשקלון 1970 - למישהו יש מידע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ימי הראלי קרוס באשקלון............

יש לי פול מזכרות מדבקות ותמונות וסרטי ודאו של התקופה

 

ולי יש איפשהו מדבקה מקורית "הייתי במרוץ"!!! לכל המרבה במחיר... :p

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אטלר כתב על המירוץ במקור ראשון -

http://www.makorrishon.net/article.php?id=1082

החלק הרלוונטי מתחיל בכותרת המשנה "תנועות הצופים".

:multi: אחחחחחח!!!!!!!

אנשים, עשיתם לי את היום.

 

החזרתם אותי 15 שנה אחורה.... איזה נוסטלגיה....

הימים שהייתי מחכה להגיגים, ההתפלספויות וסיפורי אלפא\לנצ'יה של

אדוארד אטלר כל ירחון (טורבו\קוואטרו).

פשוט נהנה לקרוא אותו.

ואני חשבתי כבר שהוא חזר לפולין ולא יחזור....

 

אז אם אתם רוצים להנות מסיפורים על כל מיני קלאסיקות חמות משנות ה-60

,70,80 תבחרו לכם כתבה מהרשימה, תשענו אחורה ותהנו.

 

http://www.makorrishon.net/author.php?id=11

 

למרות שחלקם לא קשורות לרכב :?

 

ניר

פוקוס 2002 2.0 אוט'

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

another name i can recognise is avrham shtetlander... he is still active in th ecar scene, comes around to the 5-club meetings on fridays with his vlassic motorcycles... can anyone scan the ;auto' artical about the race?? amazing stuff i would like to learn more,

thxns in advance

פורסם

במרוץ שהתקים באשקלון בשנת 70 הייתי נוכח המרוץ התקיים לא בברנע

כי עים באפרידר עים אתם מקרים קצת את אשקלון אז מאחורי מלון אשקלון בכוון מערב

היה רק חול וחול ובדיוק באותה תקופה היתה באשקלון תנופת בניה אדירה.

ובאותה תקופה 69-70 סללו את כל הכבשים באזור והמרוץ התקיים על כבשים

חדשים לגמרי ולא היו עדיין בתים אולי כמה בודדים אגב לפני מרוץ המכוניות

התקים באותו מקום מרוץ אופנים ואני השטטפתי בו. על כל פנים היה בלגן גדול אנשים

ירדו לכביש כדאי ליראות את המכוניות מקרוב וסיכנו את הנהגים ולאחר שאיזה

נהג הישטולל ועשה דאוונים עים BMW והיתהפך איתה חיסלו את המרוץ.

שורה תחתונה לא היה מרוץ רק בלגן

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה רבה בני!

 

קצת מוזר לי שאתה אומר שהמירוץ התקיים באפרידר ולא בברנע. אנחנו כבר היינו די סגורים על המקום ומצאנו כבישים בשכונת ברנע שנראים כאילו הם התאימו למפה שאחד המשתתפים צייר מהזיכרון... אני אבדוק את המפה של אשקלון ואחפש באפרידר כבישים שיכולים להתאים.

 

המלון שאתה מדבר עליו הוא מלון "סמדר"? המירוץ נוהל ממלון בשם זה ולא הצלחתי למצוא אותו. אתה זוכר בדיוק איפה הוא היה?

 

בקשר לבלגן הגדול, אפשר לקרוא עליו בלינקים שנתנו כאן בדיון.

 

שוב תודה!

פורסם

nice picture... i also like the ticket - pls wear visible - what is that??!! no such thing in english, none the less seems like you are gathering more and more information.

maybe you should do some interviews with would be race participants? seems like there is enough juicy details to make this a smalll project.

by the way 'avraham tenenbaum is another name i can recognise from the list that you posted and he (as well as avrham shtetlander) also is a member of the ' moadon hamesh' and i think also comes around on fridays.

פורסם

elads, תודה על התמיכה ועל העצות. לצערי אני לא אוכל להגיע למפגש של מועדון החמש השבוע, אבל אני מאמין שבשבוע הבא אני אהיה פנוי ביום שישי. הפרוייקט כבר די מתגלגל, אם כי די בעצלתיים לאחרונה. כבר נפגשנו עם שני נהגים שהשתתפו במירוץ (או בפרקטיס שלפני המירוץ, למעשה...) ואנחנו בקשר עם בחור שוויצרי שאבא שלו הגיע לאשקלון בתור נהג פורמולה 2, ויש לו סרט קצרצר מהמירוץ (שלמעשה לא מראה את המסלול בכלל). אנחנו עדיין לא סגורים על התוואי של המסלול אבל אנחנו מקווים לסגור את זה בקרוב בביקור במרכז למיפוי ישראל בת"א.

 

ואל תשכח -- למען בטיחותך, Wear Visible 8)

נראה לי שיש פה פוטנציאל למטבע לשון חדש בסגנון All your base are belong to us :D

פורסם

פיסת היסטוריה מעניינת...

 

רשימת המשתתפים והמכוניות הנה נכס אמיתי...

 

אני משער שחיפוש בארכיון עיתונות בתאריך של יום לפני עד יום אחרי יכול לספק מידע מעניין...הרי תאריך מדוייק יש על הכרטיס !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני אנסה לשחזר את המסלול אפילו שעברו כמה "ימים" מאז.

אני מקווה שאתה מכיר קצת את אשקלון. כאשר נוסעים משכונת חיסכון א, ואו ב,

פונים שמאלה לאפרידר ואז ניכנסים לכביש שמקיף את אפרידר כאשר עוברים את

מלון אשקלון ז"ל משמאל נוסעים עד הפניה הבאה ופונים שמאלה לכיוון הים.

האזור הזה ביזמנו ניקרא החולות ומישם פונים ימינה עד שמגעים לשכונת

מיגדל המים מאחור שם היה המסלול ב100% .

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה רבה בני, אני מאוד מעריך את העזרה שלך. אני אשב עם מפה של אשקלון ואחפש את המקומות שאתה מציין.

 

shayy, בתחילת השבוע הבא אני אעלה לדיון הזה את כל החומר שיש לי בנושא. אל תצפה להרבה, זה בסך הכל עוד כמה תמונות וכמה מסמכים... :? בינתיים 8)

פורסם

"בסה"כ מספר תמונות ומסמכים" - זה ה_מ_ו_ן !!

מהיכן המסמכים והתמונות...?

 

מחכה בכיליון עיניים !

 

תודה !

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני אגיד לך איפה היה מלון סמדר.

מול מלון אשקלון מעבר לכביש בצד מיזרח יש שם בתים פרטים.

אני גרתי באחד מהבתים האלה מעבר לבתים יש סימטה צרה שמקבילה

לכביש הראשי שם הסימטה רח' השיקמה אני גרתי ברח' השיקמה 7

ומלון סמדר האבוד היה בייו מס' 10 לה 15 הוא היה מלון מאוד קטו

הים בנוי שם בית פרטי תצליח :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחרונה התפרסמה במגזין הצרפתי "לאוטומוביל היסטוריק" כתבה על המירוץ (נראה לי שבעקבות גל האנטישמיות, הזדמנות טובה להכפיש קצת את ישראל :? ). הנה תמונות מהכתבה, לצערי באיכות סריקה בינונית.

isr70_04.jpg

isr70_03.jpg

isr70_02.jpg

isr70_01.jpg


×
×
  • תוכן חדש...