Jump to content

elads

  • פרסום הודעות

    692
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות elads

  • דירוג
    חבר מועדון ה-5
  1. שלוש הערות לאלו שחושבים שהמסע ״פיספס״. 1 המסע הינו אירוע צדקה. מאות אלפי שקלים נתרמו ע״י המשתתפים למוסדות צדקה. מאות רבות. 2. יודעים לעשות את זה טוב יותר? לכו על זה. לזרוק טענות לאויר זה זול מאד. 3. המשתתפים רובם יחזרו לארצם וידברו בשבחה של מדינת ישראל, מה רע? בשולי הדברים אומר, שהאירוע הציבורי בנתיב היה יוזמת והפקת המארגנים, לא הצריך שקל ציבורי וכלל סדרנים שתיה וכיבוד ככל שהיה ניתן. העלות היתה מאות אלפי שקלים למפגש הזה בלבד. היו אלפי אנשים ונהנו עד מאד.אתה מכיר מפגש נוסף שמחלקים לאנשים שתיה וכיבוד בחינם ברוחב לב? אשמח ללמוד. אלעד
  2. אלו המחירים של הרנו - בשנתיים-שלוש האחרונת השוואים קפצו באופן משמעותי לדגם זה. תאמת - שווה כל שקל, והרכב ימשיך לשמור על ערך. אייקונים לא מתים רק משתבחים. אלעד
  3. תגיד - גם בסופר אתה מתווכח עם עצמך? מאיפה לך שהסאונד מוקלט בסטודיו? אתה חלק מצוות ההפקה של הסרטון?
  4. הסאונד מעולה - http://jalopnik.com/oh-god-the-alfa-romeo-giulias-510-hp-v6-sounds-like-sex-1713667843
  5. שייקה, צודק! העיצוב מצויין ולא רטרו מדי. הרכב לא נראה שמן - כמו הסידרה 3 לדוגמא - מאד דינאמי תילתן ירוק נראה כמו שהוא אמור להראות... שטוח בסיבובים. אם הם יעשו עבודה כמו שעשו עם ה 4סי יש להם מנצח - לפחות עם האלפיסטי - השוק הרחב יתקשה לעקל אלפא במדי אודי. יללה מתי סמל״ת לוקחים הזמנות? אלעד
  6. אני לא בטוח שאתה לגמרי צודק - ישנם מספר רכבים בישראל שעולים בזיכרון שזכו לשיפוץ ברמה דומה. הקונץ זה למצוא רכבים ששווה להשקיע בהן סכומים כאלו- אבל ישנם מעטים כאלו בישראל ואלו זכו לשיפוץ ברמה הגבוהה ביותר.
  7. לפי דעתי לפחות 500 אלף דולר. ע״ב 80-100 יורו לשעת עבודה ללא חלקים. יש פה כ3000 שעות לפחות פלוס עיבוד וחלקים בשקט מגיעים ל500 אלף דולר. ה 2.7 RS נסחרת היום בלמעלה ממיליון דולר, וגרסה זו עם הגה בצד ימין עשויה להיות יקרה אף יותר. בעקרון ככל שערך הרכב גבוה יותר כך השיפוצים הדרמטיים האלה עושים שכל. פורש 911 סטנדרטית לא היתה מצדיקה שיפוץ דומה אלעד
  8. הדף קצר מלהכיל את הזעם והתסכול שאטלר עורר אצלי - כל הגידופים ותאוריית הקונספירציה שהוא כתב(?) בנוגע לראלי ההולילנד הינם תוצאה של מוחו הקודח. לא צריך לשבח, אף אחד לא מחפש תודות ותישבוחות ובוודאי לא מאטלר (שלא פגשתי מעודי וסביר להניח שלא נכיר אי פעם), אבל מאיפה הכעס והערס אטלר? לגדף את במוו, להשמיץ את המשתתפים, ולקנותם ״גויים עשירים״ ?! מיהו אותו אטלר שעטו מרשה לו להשתלח באנשים פרטיים, שבאו מכל קצוות עולם (וגם מישראל כ - 50 אחוז!!) ושילמו ממיטב כספם על הזכות להשתתף במסע חוצה ארץ ישראל, ללמוד ולאהוב את ארצנו, להשיט את רכבם עשרות אלפי קילומטרים בכדי להשתתף ולתרום (כן מאות אלפי שקלים נתר
  9. היי רן, הלכנו על זה... לכן ההולילנד 1000 בסך הכל מצאתי קישור מלפני 10 שנים שבוא הרעיון עלה לראשונה. אלעד
  10. זהו סגרנו מעגל שהתחיל ממחשבה לפני עשר שנים בדיוק. אלעד
  11. חברה היתם מקסימים - איזו תצוגה ואיזה אירגון מופתי... מועדון החמש עשה מעל ומעבר רק לעזור ולתמוך. קובי ודרור, נעמתם לנו. מתניה, אלפי תודות על אירגון מופתי! היתם חלק מחלום שהתגשם בשם עמיר ובשמי.
  12. אז לדעתך או שאספן מעמיד את הרכב שלו מדי שבוע במפגש כל שהוא או שהוא שוויצר אוהב קוניאק (מילים שלך)? מוזר שהראיה שלך כל כך שטחית בנושא. ישנם אלפי אספנים בעולם שאינן חברים במועדון זה או אחר או שאינם מראים את רכביהם בתדירות גבוהה. הם עדיין נתפשים כמביני עניין וחלקם הינם בקודקוד התחביב בעולם. בישראל נושא המיסוי תופס מקום מרכזי ולכן אם אפשר לייבא לישראל רכב כפסל אומנותי ולא לשלם מס (לדעתי בלתי אפשרי) אזי עדיף מלא לייבא בכלל.
×
×
  • תוכן חדש...