Jump to content

nirtal

  • פרסום הודעות

    96
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות nirtal

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. @chaimm יש להם דגם אחד בלבד לאנדרויד (חיבור בלוטות) ואחד בלבד לאייפון (חיבור וויפיי). זה הדגם לאנדרויד - https://bafxpro.com/products/obdreader כמו שכתבתי, אתה יכול למצוא אותו האיביי. לגבי אפליקציה ספציפית עבור רכב מסויים - לא יודע חוץ מה-FORSCAN למזדה פורד. תצטרך לחפש קצת ברשת/פורומים בחו"ל כדי למצוא המלצות. אם לא מצאת אז תלך על TORQUE PRO שתהיה מספקת עבור רוב המידע שאפשר לקבל מהרכב.
  2. BAFX - לא זוכר מאיפה קניתי אותו לפני כמה שנים, נראה לי באיביי (אין באמזון). עולה 20 ומשהו דולר. OBD מעולה. יש הרבה רכיבי OBD פשוטים ברשת ויותר זולים כמובן, אבל הם לרוב לא עובדים בכל פרוטוקולי התקשורת (לא כל הרכבים עובדים עם אותו פרוטוקול) וגם יש איתם איזשהו סיכון שידפקו את המחשב של הרכב. ה-BAFX עובד לי מצויין. יש שני סוגים - בלוטות לאנדרויד וויפיי לאייפון חסרון של הרכיב הוא שהוא לא נכבה עם כיבוי הרכב - אבל יש מדריכים ברשת איך לקמבן את זה, אם אתה רוצה להשאיר אותו מחובר קבוע. בכל זאת הוא יכול לרוקן את המצבר בכמה ימים ללא נסיעה. בנוסף לרכיב תצטרך אפליקציה לסמרטפון בשביל לראות את הנתונים. יש אפליקציות גנריות שמתאימות לכל הרכבים (Torque) אבל הם לא תמיד יתנו את כל האינפומציה שה OBD של הרכב מספק, גם חלק מקודי התקלות הם ספציפיים ליצרן רכב מסויים ואז האפליקציות הגנרית לא תזהה אותם. תחפש אפליקציה ספציפית לרכב שלך. אני לדוגמה משתמש ב-FORSCAN לרכבי מזדה פורד - כמויות המידע שהיא נותנת לא פחות ממדהימה.
  3. nirtal

    WLTP מול NEDC - קצר ופשוט

    היבואנים בארץ מפרסמים לפי התקן החדש ? לאיזה תקן מתכוונים פה לדוגמה ?
  4. אני חושב שדודי נאסה עושה יבוא אישי http://www.hazamig.co.il/information/23--imports.html
  5. nirtal

    פוקוס 2011 1600 P0430

    יש לך מתאם OBD ? תנסה לבדוק מתחים כמו בוידאו
  6. איך עובדת ידית מומנט - בגדול זה פשוט קפיץ. קפיץ שמתנגד ל"שבירה" של המפרק. כיוון המומנט משנה בעצם את עומס הקפיץ. בשביל לקבל את אפקט הקליק ב"שבירה" משתמשים במנגנון דומה למיקרו-סוויץ. תשווה לחיצה על לחצן אלקטרוני רגיל ללחיצה על מיקרו-סוויץ. לחצן רגיל אתה יכול להחזיק חצי לחוץ, מיקרו-סוויץ לא - הוא קופץ ממצב לחוץ ללא לחוץ ולהיפך.
  7. מישהו (אתה או המוסכניקים) בדק איזה תקלות נרשמו במחשב ? יכול לתת רמז למקור הבעיה
  8. ה-ecoboost 1.5L החדש (3 ציל) הוא גם טורבו עם הזרקה ישירה + עקיפה כרגע רק בפוקוס החדשה MK4 ובפיאסטה ST החדשה
  9. נשמע לי כמו רצועת אביזרים שמחליקה עקב רטיבות\נזילת שמן\מים באזור מציע לנסות לבחון אותה בבוקר לפני ההנעה
  10. בגדול המבנה שלהם קצת יותר מתוחכם מ DST קונבנציונלי. בקטן, 4 ו-6 משולבים על אותו גלג"ש יציאה וכנל 2 ו-R וזה בשביל לחסוך במקום. אבל זה לא מסביר איך 1 ו-2 לדוגמה יושבים על אותו גל כניסה - הם יושבים על אותו גל כניסה אבל לא על אותו גל יציאה. 1 לדוגמה מחובר לגלג"ש של גל יציאה מס 1 (קלאץ מס 1) ו-2 לגלג"ש של גל יציאה מס 2 (קלאץ מס 2) כנל 4 ו-5 שורה תחתונה, יחס ההעברה של גל כניסה מסוים הוא קבוע לכל ההילוכים שיושבים עליו אבל לא כולם חייבים להיות מחוברים לאותו גל יציאה. תסתכל על המסמך המעניין הזה - המהנדסים של התיבה הזו מתארים את התכנון והמבנה https://www.atz-magazine.com/download/More%20Efficiency%20with%20the%20Dry%20Seven-speed%20Dual-clutch%20Transmission%20by%20Hyundai.pdf
  11. מדובר על נעילת דלתות אחוריות נגד ילדים אמור להיות סוויצ בדופן כל דלת - תנסי לשנות מצב פתוח\סגור בשתיהן ולראות אם עדיין יש תקלה
  12. דוד, לפי אחד המסכים שצירפת יש הרבה קודי תקלות...לא רק ה ABS הקוד שמעניין שם זה ה-U3003 מתח נמוך לאחת מיחידות הבקרה (BCM), וזה מסביר למה כל שאר הקודים מופיעים. אז דבר ראשון תבדוק מתח מצבר עם מנוע כבוי ומנוע פועל - צריך להיות מעל 12V דבר שני תאפס את התקלות ותראה אם הן חוזרות (FORSCAN שווה כל גרוש למזדה פורד, כולה 20שח) דבר שלישי בדקת אם ה ABS עובד בבלימה חזקה ?
  13. מסכים לחלוטין עם tepic אתה צריך מתאם OBD כדי לעשות את הבדיקות האלה. או מישהו שאתה מכיר עם אחד כזה רוב המוסכים לא ממש מבינים בזה/רוצים להבין בזה... חבל על המאמץ איתם בקטע של בדיקות רציניות מאיפה אתה בארץ ?
  14. בעיות בממיר נגרמות בדר"כ בגלל בעיות בניהול התערובת (דלק אויר) כדאי מאוד לבדוק עם סורק OBD אם יש קודי תקלות נוספים ל-p0420 - ייתכנו דליפות אויר במע' יניקה\פליטה שייגרמו ל-P0420 אבל ייתנו גם קודים נוספים שיעזרו למצוא את מקור הבעיה. לבדוק גם ערכי STFT ו- LTFT ב-OBD (long/short term fuel trim) צריכים להיות על מקס 5%+-. ערך גבוה יכול לעזור במיקוד הבעיה
×
×
  • Create New...