Jump to content

nirtal

  • פרסום הודעות

    94
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות nirtal

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. nirtal

    WLTP מול NEDC - קצר ופשוט

    היבואנים בארץ מפרסמים לפי התקן החדש ? לאיזה תקן מתכוונים פה לדוגמה ?
  2. אני חושב שדודי נאסה עושה יבוא אישי http://www.hazamig.co.il/information/23--imports.html
  3. nirtal

    פוקוס 2011 1600 P0430

    יש לך מתאם OBD ? תנסה לבדוק מתחים כמו בוידאו
  4. איך עובדת ידית מומנט - בגדול זה פשוט קפיץ. קפיץ שמתנגד ל"שבירה" של המפרק. כיוון המומנט משנה בעצם את עומס הקפיץ. בשביל לקבל את אפקט הקליק ב"שבירה" משתמשים במנגנון דומה למיקרו-סוויץ. תשווה לחיצה על לחצן אלקטרוני רגיל ללחיצה על מיקרו-סוויץ. לחצן רגיל אתה יכול להחזיק חצי לחוץ, מיקרו-סוויץ לא - הוא קופץ ממצב לחוץ ללא לחוץ ולהיפך.
  5. מישהו (אתה או המוסכניקים) בדק איזה תקלות נרשמו במחשב ? יכול לתת רמז למקור הבעיה
  6. ה-ecoboost 1.5L החדש (3 ציל) הוא גם טורבו עם הזרקה ישירה + עקיפה כרגע רק בפוקוס החדשה MK4 ובפיאסטה ST החדשה
  7. נשמע לי כמו רצועת אביזרים שמחליקה עקב רטיבות\נזילת שמן\מים באזור מציע לנסות לבחון אותה בבוקר לפני ההנעה
  8. בגדול המבנה שלהם קצת יותר מתוחכם מ DST קונבנציונלי. בקטן, 4 ו-6 משולבים על אותו גלג"ש יציאה וכנל 2 ו-R וזה בשביל לחסוך במקום. אבל זה לא מסביר איך 1 ו-2 לדוגמה יושבים על אותו גל כניסה - הם יושבים על אותו גל כניסה אבל לא על אותו גל יציאה. 1 לדוגמה מחובר לגלג"ש של גל יציאה מס 1 (קלאץ מס 1) ו-2 לגלג"ש של גל יציאה מס 2 (קלאץ מס 2) כנל 4 ו-5 שורה תחתונה, יחס ההעברה של גל כניסה מסוים הוא קבוע לכל ההילוכים שיושבים עליו אבל לא כולם חייבים להיות מחוברים לאותו גל יציאה. תסתכל על המסמך המעניין הזה - המהנדסים של התיבה הזו מתארים את התכנון והמבנה https://www.atz-magazine.com/download/More%20Efficiency%20with%20the%20Dry%20Seven-speed%20Dual-clutch%20Transmission%20by%20Hyundai.pdf
  9. מדובר על נעילת דלתות אחוריות נגד ילדים אמור להיות סוויצ בדופן כל דלת - תנסי לשנות מצב פתוח\סגור בשתיהן ולראות אם עדיין יש תקלה
  10. דוד, לפי אחד המסכים שצירפת יש הרבה קודי תקלות...לא רק ה ABS הקוד שמעניין שם זה ה-U3003 מתח נמוך לאחת מיחידות הבקרה (BCM), וזה מסביר למה כל שאר הקודים מופיעים. אז דבר ראשון תבדוק מתח מצבר עם מנוע כבוי ומנוע פועל - צריך להיות מעל 12V דבר שני תאפס את התקלות ותראה אם הן חוזרות (FORSCAN שווה כל גרוש למזדה פורד, כולה 20שח) דבר שלישי בדקת אם ה ABS עובד בבלימה חזקה ?
  11. מסכים לחלוטין עם tepic אתה צריך מתאם OBD כדי לעשות את הבדיקות האלה. או מישהו שאתה מכיר עם אחד כזה רוב המוסכים לא ממש מבינים בזה/רוצים להבין בזה... חבל על המאמץ איתם בקטע של בדיקות רציניות מאיפה אתה בארץ ?
  12. בעיות בממיר נגרמות בדר"כ בגלל בעיות בניהול התערובת (דלק אויר) כדאי מאוד לבדוק עם סורק OBD אם יש קודי תקלות נוספים ל-p0420 - ייתכנו דליפות אויר במע' יניקה\פליטה שייגרמו ל-P0420 אבל ייתנו גם קודים נוספים שיעזרו למצוא את מקור הבעיה. לבדוק גם ערכי STFT ו- LTFT ב-OBD (long/short term fuel trim) צריכים להיות על מקס 5%+-. ערך גבוה יכול לעזור במיקוד הבעיה
  13. רוני, ה-LG B6 היא 4K ותומכת HDR ודולבי דינמיק קח בחשבון שעוד כמה חודשים תהיה יותר תחרות בתחום ה-OLED והמחירים כנראה יירדו
×
×
  • Create New...