Jump to content

nirtal

  • פרסום הודעות

    100
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות nirtal

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. לא הבנתי מה מראה STFT ו-O2B1S2 בכל מקרה, יש הרבה סרטוני הדרכה על איך לבדוק חיישני חמצן ביוטיוב, שתיים לדוגמה. יותר קל להבין את זה מסרטון מאשר מטקסט
  2. אם יש לך סורק OBD2 אז תבדוק LTFT\STFT - מהם אפשר להבין אם ה MAP מזייף או שיש דליפת אויר מספת יניקה או פליטה
  3. אהה נזכרתי בשרשור על המכונית שקנית...הבחור גרמני בן 80 😀 פבל, הראשון זה fiat 500 abarth
  4. בוקי, הבחור נראה לי אנגלי אז פורד אסקורט דור ראשון
  5. @chaimm יש להם דגם אחד בלבד לאנדרויד (חיבור בלוטות) ואחד בלבד לאייפון (חיבור וויפיי). זה הדגם לאנדרויד - https://bafxpro.com/products/obdreader כמו שכתבתי, אתה יכול למצוא אותו האיביי. לגבי אפליקציה ספציפית עבור רכב מסויים - לא יודע חוץ מה-FORSCAN למזדה פורד. תצטרך לחפש קצת ברשת/פורומים בחו"ל כדי למצוא המלצות. אם לא מצאת אז תלך על TORQUE PRO שתהיה מספקת עבור רוב המידע שאפשר לקבל מהרכב.
  6. BAFX - לא זוכר מאיפה קניתי אותו לפני כמה שנים, נראה לי באיביי (אין באמזון). עולה 20 ומשהו דולר. OBD מעולה. יש הרבה רכיבי OBD פשוטים ברשת ויותר זולים כמובן, אבל הם לרוב לא עובדים בכל פרוטוקולי התקשורת (לא כל הרכבים עובדים עם אותו פרוטוקול) וגם יש איתם איזשהו סיכון שידפקו את המחשב של הרכב. ה-BAFX עובד לי מצויין. יש שני סוגים - בלוטות לאנדרויד וויפיי לאייפון חסרון של הרכיב הוא שהוא לא נכבה עם כיבוי הרכב - אבל יש מדריכים ברשת איך לקמבן את זה, אם אתה רוצה להשאיר אותו מחובר קבוע. בכל זאת הוא יכול לרוקן את המצבר בכמה ימים ללא נסיעה. בנוסף לרכיב תצטרך אפליקציה לסמרטפו
  7. היבואנים בארץ מפרסמים לפי התקן החדש ? לאיזה תקן מתכוונים פה לדוגמה ?
  8. אני חושב שדודי נאסה עושה יבוא אישי http://www.hazamig.co.il/information/23--imports.html
  9. יש לך מתאם OBD ? תנסה לבדוק מתחים כמו בוידאו
  10. איך עובדת ידית מומנט - בגדול זה פשוט קפיץ. קפיץ שמתנגד ל"שבירה" של המפרק. כיוון המומנט משנה בעצם את עומס הקפיץ. בשביל לקבל את אפקט הקליק ב"שבירה" משתמשים במנגנון דומה למיקרו-סוויץ. תשווה לחיצה על לחצן אלקטרוני רגיל ללחיצה על מיקרו-סוויץ. לחצן רגיל אתה יכול להחזיק חצי לחוץ, מיקרו-סוויץ לא - הוא קופץ ממצב לחוץ ללא לחוץ ולהיפך.
  11. מישהו (אתה או המוסכניקים) בדק איזה תקלות נרשמו במחשב ? יכול לתת רמז למקור הבעיה
  12. ה-ecoboost 1.5L החדש (3 ציל) הוא גם טורבו עם הזרקה ישירה + עקיפה כרגע רק בפוקוס החדשה MK4 ובפיאסטה ST החדשה
  13. נשמע לי כמו רצועת אביזרים שמחליקה עקב רטיבות\נזילת שמן\מים באזור מציע לנסות לבחון אותה בבוקר לפני ההנעה
  14. בגדול המבנה שלהם קצת יותר מתוחכם מ DST קונבנציונלי. בקטן, 4 ו-6 משולבים על אותו גלג"ש יציאה וכנל 2 ו-R וזה בשביל לחסוך במקום. אבל זה לא מסביר איך 1 ו-2 לדוגמה יושבים על אותו גל כניסה - הם יושבים על אותו גל כניסה אבל לא על אותו גל יציאה. 1 לדוגמה מחובר לגלג"ש של גל יציאה מס 1 (קלאץ מס 1) ו-2 לגלג"ש של גל יציאה מס 2 (קלאץ מס 2) כנל 4 ו-5 שורה תחתונה, יחס ההעברה של גל כניסה מסוים הוא קבוע לכל ההילוכים שיושבים עליו אבל לא כולם חייבים להיות מחוברים לאותו גל יציאה. תסתכל על המסמך המעניין הזה - המהנדסים של התיבה הזו מתארים את התכנון והמבנה https://www.atz-magazine.com/download/
  15. מדובר על נעילת דלתות אחוריות נגד ילדים אמור להיות סוויצ בדופן כל דלת - תנסי לשנות מצב פתוח\סגור בשתיהן ולראות אם עדיין יש תקלה
×
×
  • Create New...