Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז מה קורה עם איילון מוטורס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא נתן לי את ההצעה אחרי ה"גל" הראשון של ההזמנות והיה נראה שפשוט אין סבלנות להתעסק בזה שוב. באופן כללי כל פעם שהגעתי הייתה תחושה כזאת שלא ממש בא לו למכור רכבים.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
RS, אתה יכול להרחיב קצת על דברים שהיו עם הפיאסטה ST ? נסיון שלך או חברים?

אני שוקל לגבי ה-RS (הכינוי שלך בעייתי פה בשרשור :), התכוונתי לפורד) ואני מפחד "ליפול" בדברים בסגנון הזה.

 

נכון ללפני שנה בערך, אין רפידות קדמיות בארץ, המוסך צריך להזמין מחו״ל (או שאתה יכול להביא בעצמך).

נכון ללפני חודשיים, יש רפידות אחוריות.

המצב כמובן יכול להשתנות בהתאם לדגמים המיובאים לארץ בשוטף, שבמקרה חולקים את אותה מידה.

 

הוא נתן לי את ההצעה אחרי ה"גל" הראשון של ההזמנות והיה נראה שפשוט אין סבלנות להתעסק בזה שוב. באופן כללי כל פעם שהגעתי הייתה תחושה כזאת שלא ממש בא לו למכור רכבים.

 

I see what you did there :)

Current: Ford Fiesta ST2

Past: Skoda Fabia 1.2TSI Sport

Peugeot 206 XS

פורסם

תמיד אפשר להיות כמו בעלי קליאו ספורט, להזמין מראש דברים לטיפולים יזומים ואחרי הכל להגיע למוסך. כנראה גם יחסוך כמה פרוטות.

משכנתא זה קל

פורסם
ביררתי בזמנו באיילון על ה-Fiesta ST, מדובר על רכב שמתומחר בארה"ב ב-20,000 דולר שזה מחיר מקביל למאזדה 3 2.0 אוט' שעולה בארץ 132,000. על הפיאטה רצו 180,000 בלי רצון להתמקח. לא סביר בעליל בהתחשב שהיא מתחרה ישירה ברכבים כמו הפולו GTI וה-208 GTI שעולות בארץ בערך 140,000 מהיבואן הרשמי, בלי כל הווג'אראס של יבוא מקביל ומחסור בחלקים.

 

אח"כ נכנסתי לברר על פיאסטה רגילה בשביל רכב לאישה (כי ליבואן הרשמי לא הייתה אופציה לשלב בין המנוע הגדול ותיבה ידנית), איילון לא רוצים לייבוא אותה בכלל, בלי קשר למחיר.

 

בקיצור, אכזבה.

 

הם וקרסו עם הקליאו ספורט תקועים עדין למעלה ומסרבים לרדת.

בגלל זה המכירות בהתאם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

האם ה RS כבר נמכרת בחו"ל? עלתה על הכביש?

 

נראה לי שכרגע הפרחת מחירים היא בלון ניסוי.

 

320-350K ש"ח כפי שצויין כאן למכונית בלי אחריות מצד דלק מוטורס, זה מחיר שלא יתפוס.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
האם ה RS כבר נמכרת בחו"ל? עלתה על הכביש?

 

נראה לי שכרגע הפרחת מחירים היא בלון ניסוי.

 

320-350K ש"ח כפי שצויין כאן למכונית בלי אחריות מצד דלק מוטורס, זה מחיר שלא יתפוס.

 

 

פורד פוקוס RS נמכרת ב35 אלף דולר בארהב (msrp) נכון לעכשיו

 

http://www.ford.com/cars/focus/trim/rs/

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם

לאתר של פורד גם אני יודע להכנס. השאלה אם יש כבר על הכביש. לחילופין, האם מקבלים הזמנות ויש זמן אספקה?

 

msrp - זה מחיר יצרן מומלץ.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לאתר של פורד גם אני יודע להכנס. השאלה אם יש כבר על הכביש. לחילופין, האם מקבלים הזמנות ויש זמן אספקה?

 

msrp - זה מחיר יצרן מומלץ.

 

לפי הידוע לי, האפשרות להזמנה החלה מיד עם תום תערוכת פרנקפורט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לאתר של פורד גם אני יודע להכנס. השאלה אם יש כבר על הכביש. לחילופין, האם מקבלים הזמנות ויש זמן אספקה?

 

msrp - זה מחיר יצרן מומלץ.

 

הזמנות הם בטוח יקחו לגבי רכבים על הכביש לא יצא לי לראות וגם לא באולמות התצוגה..

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

פורסם

היו אינדקציות על מחיר נמוך בהרבה.

פורד בד"כ הציעו חבילות עם תמורה טובה (בעולם).

עם כל היכולות הגבוהות שכנראה ה RS מציעה, עדיין נראה לי שסמל של פורד לא ממלא מחיר של 350K כפי שזה עלול להיות.

ב 260-270K יכלה להיות להיט יחסי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לאתר של פורד גם אני יודע להכנס. השאלה אם יש כבר על הכביש. לחילופין, האם מקבלים הזמנות ויש זמן אספקה?

 

msrp - זה מחיר יצרן מומלץ.

 

שלילי. אפילו סירטוני ביקורת של עיתונאים עדיין אין.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

זה מה שחשבתי. לכן זה לא ממש רציני הצעות המחיר שכביכול איילון מפזרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...