Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לא נורמלי באיביזה ב83 אלף?

 

בסכום הזה אתה יכול לקנות רכב יד שנייה עדיף כמעט בכל פרמטר.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת מצחיק הענין הזה, לפחות מנקודת המבט שלי. הרי ברור שהסיבה למחיר הזה היא רמת איבזור נמוכה יחסית, אבל ראוי לזכור שהאוטו הזה נמכר כיום בדיוק באותו מחיר ( ועוד במבצע חבר אז ) בו קניתי אקסס כזה בלי טורבו ועם גיר רובוטי ולא פלנטרי, לפני כשנה והוא הועדף אגב על כל המתחרים הרלבנטיים שצוינו כאן ( אם כי ברמות גימור מעט שונות כנראה שהיו קיימות אז ) וגם אחרים.

פורסם
בסכום הזה אתה יכול לקנות רכב יד שנייה עדיף כמעט בכל פרמטר.

תן דומגא לסופר מיני יד 2 עדיפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי המפרט האיביזה נותנת חבילה מאוזנת הרבה יותר מבחינת אבזור.

אמנם אני רכשתי אותה לפני שה-208 הזולה הגיעה אבל במפרט הזה הבחירה שלי לא הייתה משתנה.

פורסם (נערך)
תן דומגא לסופר מיני יד 2 עדיפה.

 

Alfa mito

audi a1/a3

bmw series 1

Mini one/cooper

 

נכון שחלקם תחת קטגורית המשפחתיות אבל הם קומפקטיות.

 

עדיף לקנות גם האצ׳בק כמו סיאט לאון יד שנייה מאשר איביזה חדשה

 

הבנת את הכוונה שלי

עריכה אחרונה על ידי SportsCar

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
קראתי נכון, פגוש שחור? :shock:

שכחת גם בקרת שיוט.

 

במקומות אחרים על פגוש שחור לוקחים 10-15 אלף שקל תוספת וקוראים לזה סקאוט\קרוס.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כמו שאמרתי גם בשרשור הקודם - זה ממש מצער שלא מביאים ידנית בנזין טורבו נורמלית. רק האיביזה איפשהו בכיון (למרות שכתבו מספר פעמים שכבר אין במלאי). גם הפאביה ערומה לעומת מקבילתה האוטומטית. חלאס כבר יבואנים מציקים :-(

 

בהתחשב שהפיג'ו כרגע האוטומטית עולה כמעט 100 אלף שקל, זה די הגיוני שיפשיטו אותה לגמרי ב ACCESS

 

 

פורסם

אני לא יודע אם עניין המגב האחורי חוקי או שזה חוקי אבל מסריח - אבל זה מאוד לא נוח לנהוג בגשם ללא מגב אחורי ברכב האצ'בק.

 

אני מעוניין לשאול את נציג לובינסקי בפורום מספר שאלות:

 

1. האם הרכב מגיע עם ארבעה גלגלים, או שמלפנים יש רק גלגל אחד באמצע?

2. האם הרכב מגיע עם אנטנה, או שהנהג צריך לחבר חתיכת בדיל או חתיכת מתכת מהרכב החוצה?

3. האם הרכב מגיע עם מזגן, או שאתם מתקינים אותו בארץ אצל "אלכס מזגנים" או "רסקור"?

4. אם אין מזגן, האם מקבלים מאוורר קטן שיותקן על הדשבורד לקיץ?

5. האם יש מגבים קדמיים, או שאני צריך לנגב את השמשה עם המגב של המקלחת?

6. האם יש שם הזרקת דלק, או שמותקן שם קרבורטור עם ידית צ'וק?

7. יש שם אלטרנטור או שהסתפקתם בדינמו?

 

תודה.

פורסם (נערך)
Alfa mito

audi a1/a3

bmw series 1

Mini one/cooper

 

נכון שחלקם תחת קטגורית המשפחתיות אבל הם קומפקטיות.

 

עדיף לקנות גם האצ׳בק כמו סיאט לאון יד שנייה מאשר איביזה חדשה

 

הבנת את הכוונה שלי

אתה נתת דומגא לרכבים טובים אבל לא זולים לאחזקה,אחרת כולם היו קונים אותם.

הבנתי את הכוונה אך אני הייתי מעדיף חדש,בטח כשהאיביזה היא רכב טוב.

האודי A1 במקרה הטוב משנת 2011 כלומר כבר 4 שנים על הכביש וגם כשאתה יושב בה אתה לא באמת מרגיש שאתה באודי.

במוו כנל.

המיני לא פרקטית כמו האיביזה במידה ויש תינוק במשפחה.

 

זאת גם הסיבה שאיביזה נמכרת טוב.

עריכה אחרונה על ידי yulianx
/

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני עם יוליאן.

לא חוכמה למצוא רכבים משומשים יותר טובים, ברור שאפשר באותו מחיר לקנות רכב גדול, חזק ומאובזר יותר.

אבל איפה האחריות? איפה מחירי הביטוח? טיפולים? בלאי?

 

הכל גם עניין של צרכים. לעצמי קניתי רכב משומש.

לאימא שלי שיש לה דרישות אחרות והעדפות שונות בתכלית העדפתי לקנות רכב חדש ובמחיר של האיביזה לא הייתה לה תחרות של ממש לפני חודשיים.


×
×
  • תוכן חדש...