Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ביקרתי היום בסוכנות פיג'ו וביקשתי הצעת מחיר על הפיג'ו 208

כפי שאתם יודעים, השבוע לובינסקי הכריזו על ייבוא גרסא חדשה ומאובזרת (הרבה) פחות מהגרסא הקיימת

ועם מחיר התחלתי של 82,900. כדי לתת תחרות לאיביזה הנמכרת במחיר דומה.

 

נלך ישר לעניין,

הדגם המשווק היום הוא דגם ה Active והוא המפואר ביותר ומוצע בכ-95K כולל אגרה וכספת. (מחיר המבצע)

הדגם החדש שהוכרז השבוע הוא דגם ה Acess ה"עירום" מוצע ב 82,900 לא כולל אגרה וכספת (כ-2000 ש"ח נוספים)

אז יש לנו פה 10K הפרש (ולא 13K) על אבזור. שווה או לא? תחליטו אתם...

 

להלן ההבדלים:

1. LED - הדגם החדש לא יכלול את פנסי הלד הן מקדימה והן מאחור, אלא פנסים רגילים.

2. פנסי ערפל - יש\אין

3. פגוש וציפוי מראות צד - שחורים Vs הצבע בו מגיע הרכב

4. מראות צד - חשמליות ונסגרות אוטומטית \ כיוון ידני

5. חלונות חשמליים 4 מול 2 בלבד. נסגרים אוטומטית בנעילת הרכב \ לא קיים.

6. חלונות אחוריים מושחרים - יש \ אין

7. מע' מולטימדיה - מקורית 7'' במפואר Vs מע' "מקורית" 8'' אבל שמותקנת בארץ ולא במפעל.

8. ג'נטים כמובן - מגנזיום \ רגילים (שניהם 16'')

9. השוס - אין נעילה עם שלט. רק עם המפתח של הרכב!! תרצו להוסיף את זה? ישלחו אתכם למישהו חיצוני!

10. וישר אחורי - קיים\חסר

 

אלו הדברים המרכזיים, אולי ישנם דברים מינוריים ששכחתי...

 

בקיצור, בשביל להיות פרקטיים,

האדם הממוצע, שירצה להסתפק ברכב הבסיסי אך ירצה להוסיף נעילה עם שלט ישלם כ86K כולל אגרה וכספת

בהנחה וירצה "להתפנק" בחיישני רוורס שטוחים ומקוריים - יוסיף כ1600 ש"ח.

 

כשההפרש בין רכב מפואר לבין רכב עירום עומד על כ8-9K בלבד ולא 14-15K הם מצפים שהישראלי הממוצע ישתכנע לקחת את הדגם המפואר

 

ההזוי #2 (אחרי עניין הנעילה בשלט) - אי אפשר לדעת איך הרכב יראה בפועל. רק בסוף פברואר יגיעו הרכבים הראשונים מהגרסא הנ"ל לארץ ורק אז תוכלו לדעת איך הרכב שלכם יראה

ההזוי #3 - הם משתמשים בפלטפורמה של דגם הבסיס כנסיון פיתוי לרכוש את הדגם המפואר. בדגם המפואר הם יגזרו לכם את מחיר האגרה והכספת, את חיישני הרוורס וכו'... לעומת זאת בדגם הבסיסי הם לא יזוזו מילימטר.

 

טיפה מאכזב. אך זה מה יש.

אנסה בהמשך הערב להעלות את הטבלה שקיבלתי מהחברה עם הרשימת הבדלים המדוייקת

 

בהצלחה לכל הקונים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוא שאמרו חכמינו - אין ארוחות חינם. א-ב-ל לדעתי כל עוד יש את שילוב המנוע-גיר המוצלח, החוסר באבזור הוא שולי יחסית.

 

כמו"כ סביר שימכר הרבה לציי רכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על המידע

רוב התוספות שהורידו לגיטימיות, אבל על עניין המפתח הוישר ואולי גם על מראות הצד קשה לעבור "בשתיקה"

המטרה פה למשוך קונים במחיר נמוך, להציג להם את זה שהרכב מופשט מתוספות ולדחוף להם בתהליך הקנייה תוספות הכרחיות לכל קונה ממוצע.

אגב מדובר על ה 1.2 טורבו ?

Miata ND2

 

פורסם

דברים כאלה עדיין קיימים בעולם או שזה "הפשטה" עד כדי רכב ערום לגמרי של לובינסקי?

צריכים להתבייש עם היצע כזה

 

ללא חלונות חשמל, ללא נעילה מרכזית, מזל ש 4 גלגלים יש ואתה לא צריך לשלם בעת מתן המפתחות.

Opel Adam S 2017

פורסם

לובינסקי היקרים, מחר שנת 2016 ולא 1986. למכור רכב בלי נעילה מרכזית?

 

והעניין עם המגב בכלל חוקי? אין איזשהו חוק שמחייב מגב מאחור במרכב רכב מסויים?

 

בגרסה הזאת, אפילו ציי ליסינג לא יסכימו לקבל את הרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הרכב מגיע עם המנוע או בלי? כאלו מחירים ועוד מעיזים לערום את הרכב, מה כבר יש שם, פח מנוע וארבע גלגלים, על זה 82 אלף?

פורסם

שכחת גם בקרת שיוט ושליטה מההגה ,וגם שהפנסים הם פנסי רפלקטור לעומת פרוג'קטור וגם המושב האחורי מתקפל כיחידה אחת ,ולא 1/3 2/3.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אין כמו איביזה ופאביה, אחרי 3-4 שנים של מבצעים , אני רואה שאלה שתי המיני הטובות וזולות ביותר!! קחו ידני ותשכחו מהכל.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

האמת האיביזה נשמעת משתלמת יותר,חזקה מאוד,אבל הרבה יותר מאובזרת,אם כי צפופה יותר מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לשלם 80k פלוס על רכב בלי 4 חלונות חשמל?!? יש אנשים שקונים כזה דבר?

 

עד מתי אנשים יבינו שאין פשוט אין רכב חדש נורמלי בסכום הזה.. תקנו יד 2 באותו סכום תקבלו חבילה הרבה יותר טובה.

 

לא צריך להתעקש על רכב חדש תמיד.

עריכה אחרונה על ידי SportsCar

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

מה לא נורמלי באיביזה ב83 אלף?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרעיון למשוך את הלקוח לסניף כדי לנסות לדחוף לו אדם מפואר יותר או תוספות במחירי שחיטה על אבזור שאפשר לקבל באיביזה זו גישה מוטעית ביסודה.

 

זה אומר בעצם שההורדה של המחיר זה לא רק בזכות שער החליפין שירד, אלא גם בגלל שמקבלים רכב ערום לחלוטין.

 

יש תאורה בתא המטען? לדעתי אין.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...