Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטיחות S60 לעומת הפאסאט/סופרב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כעקרון משלבים בין השניים, לפני כמה שנים רק רכב שהראה הגנה פסיבית טובה במבחני הריסוק והיה מצויד בESP קיבל 5 כוכבים.

נכון לעכשיו יש 4 קטגוריות: הגנה על מבוגר, הגנה על ילד והגנה על הולך רגל (מבחנים פסיביים) ובנוסף עוד קטגוריה של אבזור בטיחות אקטיבי.

בקטגוריה האקטיבית מקבלים ניקוד על כל המערכות האקטיביות של הרכב (באחוזים ונקודות) ואם בשיקלול עם ההגנה הפסיבית הרכב עובר רף מסוים אז הוא מקבל 5 כוכבים.

כיום רק רכב שמצויד (או שניתן להוסיף זאת כאפשרות בקניה) במערכת בלימת חירום אוטונומית ו/או מערכת שמראה לך את המהירות המותרת באותו קטע כביש ובנוסף מערכת התראה לסטיה מנתיב יכול לקבל 5 כוכבים, אם קיבל ציון טוב במבחני הריסוק והוא מצויד בESP ועוד דברים כמו התרעת חגירה בכל המושבים אז יקבל 4 כוכבים (יכול להיות שאני טועה טיפה אבל זה העיקרון).

 

אני מקווה שבעתיד הקרוב יבואנים בארץ יחלו ליבא רכבים עממיים בגרסאות בסיס שמצוידים במערכות אקטיביות מתקדמות ושמשרד התחבורה ישכיל לחוקק חקיקה שתחייב מערכות כאלה ברכבים חדשים, ישראל היתה בין המדינות הראשונות בעולם שחייבו מערכת ESP, אז למה שלא יקרה אותו דבר עם הAEB?

 

תודה רבה על התשובה המפורטת, היא עונה לי באופן מלא על השאלה שהייתה לי, אשמח עם עוד חברים יוכלו לאשר את זה

 

ל2 האנשים שהגיבו מעלי, תודה על התגובות אבל כבר הגעתי לתובנה בשאלתי הראשונה

×
×
  • תוכן חדש...