Jump to content

ravidp18

  • פרסום הודעות

    823
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ravidp18

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צירפתי את התמונה המלאה [שיוך כל שלב לאיור] בפירוט מלא. תבדוק את הסימונים עבור ביצוע הטיימינג לפי התרשים בגל הזיזים ב- 3 ובפולי המנוע ב-4. מכיוון שהוחלפו ; ממליץ למדוד את האורך של כל שסתומי הפליטה [רק למקרי ש... שסתום ארוך לא נסגר]- אולי תצליח לראות אם הפסנתר ממשיך ללחוץ על שסתומי הפליטה\יניקה גם כאשר הזיז לא מפעיל אותם
  2. מצורף תרשים תזמון לאקסנט 1500סמ"ק דגם G4EB מצטרף לבדוק טיימינג ואת מרימי השסתומים .. במידה ו"נתפס" שסתום, השסתום נשאר במצב פתוח, והלחץ יברח לך דרך אותו השסתום. לקבל תוצאה של קומפרסיה 0 מעידה על בריחה מאוד רצינית.. ואילו היתה דרך הרינגים [נאמר שנשברו או נתפסו] הייתי מצפה לקבל תסמינים נוספים של מנוע מעשן וקומפרסיה כלשהיא. מה גם שלפי הנתונים שהעלת ,הקומרסיה עלתה מעט בזמן התחממות המנוע לטמפרטורת עבודה, שיוצר מצב של דלילות שמן המנוע בליפטרים מעט ויתכן שמכאן השיפור המינורי לעומת זאת אילולי היה דרך הרינגים הייתי מצפה למיסוך עשן ופחות אטימה עקב דלילות השמן.
  3. שלום אריאל! כדי שאולי יהיה אפשר לכוון אותך, צריך שתפרט מאוד את כל התהליך שנעשה ברכב, ומומלץ להעלות תמונות של הראש [לרבות גלי הזיזים והטיימינג בזמן שהיה מורכב] והבלוק, עד כמה שניתן. בעניין בדיקת לחץ הפוך, נדרש שהמנוע יהיה מורכב , בכדי לבצע את הבדיקה [לצערי, אין לי נסיון באופן ביצוע הבדיקה]. כיוון שעולה לי ששווה לבדוק: *כתבת שהחליפו שסתומים.. באיזה צילינדרים הוחלפו? יכול להיות שבצילינדרים 2 ו-4? [ כדאי לבדוק את אורך השסתומים החדשים לאמת שהם מתאימים כנדרש]
  4. אהלן

    אפשר פרטים

  5. הוחלף גל ארכובה של 1400 וטלטל אחד של 1400 בצילינדר מספר 2 וזו היתה הבעיה העיקרית.
  6. אלו העלויות: הפתיחה בפעם השניה עלתה עוד 1000 ש"ח. יש פרמטרים שאפשר להתעלם מהם כמובן לעניין גלגל השיניים תוף הCCVT -מעדכן שאין בעיות כלשהן ב"ה
  7. מעדכן: המנוע הורכב שנית עם גל ארכובה של 1600 כנדרש לוטש קרוב לSTD 0.1mm הוחלפו מיסבים ונרכש טלטל חדש של 1600 [דרך אגב ,הטלטל שהושם בעבר היה שייך למנוע 1400] נרכש אטם ראש חדש פח [חברה ספרדית] וכן ברגי ראש חדשים [הקודמים נמתחו] המנוע הונע ועובד כמו שעון ונוסע כראוי ב"ה ונשאר לחכות לאחרי שיפתח המנוע.
  8. עדכון: הגיע הסולונואיד והרכב הונע. לאחר נסיעה קצרה הורגש שאין למנוע כח. החלטתי לבדוק שוב קומפרסיה וגיליתי שבצילינדר מספר 2 יש קפיצה של 140% יותר משלושת האחרים בהם הוצגו נתונים זהים. התחלתי לחשוב לאחור ולפתוח תמונות שצילמתי תוך כדי העבודה וגיליתי שהורכב בעבר גל ארכובה של מנוע 1.4 במקום 1.6 וכן הוחלף טלטל מספר 2 [אולי של מנוע 1.8 או 2.0 כבר לא יודע. על 3 הטלטלים האחרים רשום 1.6] אפשר לראות בתמונות שבוכנה מספר 2 ו3 לא באותו הגובה וכן ששלושת הבוכנות למעט בוכנה 2 נמוכות כ 3mm מגובה בוכנה מספר 2 בסוף המהלך. פירקתי את המנוע שוב ואעדכן שנית אי"ה בהמשך
  9. רוב המצברים שהיו לי של שנפ החזיקו כ-3 שנים. המצבר שראיתי שהחזיק הכי הרבה זמן היה בפריוס 2011 מקורי שזכה להחלפה אחרי 8 שנים!
  10. בזמנו.. החלפתי נוזל הידראולי להגה כח, ע"י ניתוק הצינור של השמן החוזר למיכל וניתובו לבקבוק ריק ותוך כדי ממלא נוזל חדש.. [צריך 2 אנשים] תהליך של כמה שניות והחלפה יחסית גדולה של שמן.
  11. מחכה כבר שיגיע הסולונואיד .. אני במתח.. בינתיים העלתי עוד וידאו שהחלקים הגיעו מהחרט [video=youtube_share;0g4ilu03hZg]
  12. בשעה טובה הרכב מורכב עוד תמונה מהיום מתהליך ההרכבה: נשאר לחכות בסבלנות שיגיע ביום-יומיים הקרובים הסולונואיד VVT שהזמנתי מחו"ל ואוכל להניע ולבצע בעז"ה הרצה הסולונואיד:
  13. התקדמות קלה: [תמונות] לגבי תוף ה CVVT נראה שהכיוון לפתוח ולשים LOCTITE 574. מעלעול במרשתת ..מצאתי עדויות לנזילות ב"תופים" בעיקר ביצרן וולוו .. חיפשתי "דליפה מתוף" ביצרן יונדאי\קיה אך לא מצאתי..
×
×
  • Create New...