Jump to content

Trhtkf

  • הודעות

    314
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,391 צפו בפרופיל

הנקודות של Trhtkf

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

34

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. צריך לבדוק את מערכת הדלק. פילטר דלק או משאבה.
  2. תלוי איזה חברה הכריות והבולמים. אבל כן, עיקר הכסף הוא על עבודה. אם כי מוזר לי שכבר צריך להחליף בולמים וכריות בשנתון כזה.. אתה נוסף מהר בבמפרים? שבילי עבר?
  3. אני לא מכיר את המוסכניק כדי להעיד אם הוא היה עולה על זה בנסיעה רגילה או לא. ואם בנסיעה רגילה לא מוצאים, אז שיעשה נסיעה לא רגילה וירד לשביל עפר כלשהו כדי לאבחן את מקור הרעש.
  4. צריך לבדוק את מערכת המתלים, כמה ק"מ הרכב עבר? סירטון של הרעש יכול לעזור לאבחן. תבדוק את תפוח המשולש (בולג'וינט) ואת מוטות הקישור למוט מייצב.
  5. א. צילינדר שרוף = ראש מנוע, וזה נגרם בדר"כ מתקלה במזרק דלק. אני לא חושב שזאת התקלה אצלך, אלא תקלת 'פספוס הצתה'. ב. חוץ מחברת הפלאגים, אתה צריך שהפלאגים יתאימו למנוע, ואם הם לא מתאימים = נזק. ג. ייתכן וסליל הצתה (קויל) תקול ומצריך החלפה. ד. תחליף מוסך.
  6. מצטרף להמלצה על רוני אגזוזים ברחובות
  7. שאין טעם לנסות להחליף כי זה לא יעזור בכלום.
  8. כאשר האטם לא תקין, חודר שמן לסלילי ההצתה / לפלאגים וזה אכן עלול לגרור 'פספוסי הצתה', אם כי יותר סביר שבעיות התנעה קשורות למערכת הדלק.
  9. האופציה הכי מומלצת היא ללכת לקבל איבחון + הצעת מחיר מרוני אגזוזים.
  10. הרכב התחמם? צריך לבדוק קומפרסיה. חוץ מזה, ייתכן והקויל שהוחלף מאיכות ירודה / תקול ולכן לא מתפקד כמו שצריך. מצ"ב מדריך לאיבחון התקלה, בהצלחה! https://knufia.org/מדריכון-מה-עושים-במקרה-של-misfire-אבחון-ופתר/
  11. יש בפייסבוק קבוצה בשם "תשאלו כנופצון" של חברה שמטפלים ברכב שלהם עצמאית, אני מניח שיש יותר סיכוי שיענו לך שם..
  12. כל שמן שעומד בתקן יהיה אחלה, יורול PLX 5-30, מספיק ודי. גם קיקס יהיה אחלה וגם מוטול.
×
×
  • תוכן חדש...