Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובב מותג - פיג'ו - הפעם ב-308


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יואב יוצא לפרויקט חדש וניסיוני - "סובב מותג".

בכל פעם ייבחר מותג ובו נבצע סדרה של נהיגות קצרות בהן נדגום כמה שיותר מדגמי היצרן שבהיצע.

הראשונה להשתתף היא פיג'ו והפעם עם ה-308 המשפחתית הקומפקטית עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו שלושה צילינדרים.

 

הסקירה כאן

 

20160210_154935.jpg20160210_155024.jpg20160210_155212.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד וממצה, חסר לי השוואה קצרה של מכוניות מאותו סגמנת, כלומר בהשוואה לאוקטביה הפיג'ו היא...

או לפוקוס סטיישן החדשה זה מה שמכניס לפורפורציה.

ושאלה נוספת היית קונה 3008 או את ה308? תחשוב על זה שתעשה את הנסיעה הקצרה ב3008.

בכל מקרה תהנה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין מתי הם סוף סוף יתחילו לייצר פרות

 

http://www.dailymotion.com/video/x2if9gy

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה חשובה: בעניין הנוחות בעיר, מה שמעצבן זה ה start & stop. הרכב עצמו נוח מאוד, המתלים סופגים את תחלואי הכביש העירוני בקלות ונינוחות ומעבירים מעט מאוד מחוסר הנוחות לתא הנוסעים. אז מכבים את המערכת המעצבנת ונהנים מאוטו טיפל'ה פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה!

מכיוון שגם אני מתעניין ב308 יש לי כמה שאלות.

א. האם מסך המגע ששולט בעצם בהכל כולל המזגן והווליום של המדיה,עובד חלק ללא תקיעות מעצבנות?

ב. האם הייתם ממליצים לרכוש אותה למשפחה עם תאומים בדרך(מה שאומר עגלה כפולה בתא מטען ושני בוסטרים קבועים),ורוב הנסיעות יהיו בעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי סקפטי מאוד לגבי המסך מגע, אבל זה עובד לא רע בכלל.

צריך להתרגל לשימוש בו. אם במכונית 'רגילה' אתה רוצה מזגן אז אתה מפעיל אותו עם מתג/חוגה ייעודי, במסך מגע אתה לוחץ קודם על החיווי של המזגן ואז עושה מה שבא לך. בהתחלה זה היה מעצבן, מהר מאוד מתרגלים לזה, גם ואולי בעיקר, בגלל שהחיים שלנו היום הם כל הזמן מול מסכי מגע.

אם היינו ממליצים - עניין של עלות תועלת, מקום יש. לא חסר. גם לכסאות בטיחות וגם לעגלת תאומים. אבל בכל מקרה שווה להגיע לאולם תצוגה ולבחון התאמה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה, תענוג.

לא כתבת על העניין הזה שלוח המחוונים נמצא בעצם מעל ההגה. לי זה היה נוח ב- 208. איך היה לך עם זה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוח מעל ההגה היה סבבה. לא עפתי עליו אבל הוא גם לא הפריע.

לגבי מה שרענן כץ שאל - אני לא יכול להשוות בין שתי המכוניות. נהגתי בסיטרואן לפני חצי שנה ויותר. אהבתי אותה אז, ובעיקר הופתעתי מהאיכות ומהשילוב מנוע/גיר. את הפיג'ו אהבתי גם. לא יודע לומר מי מבין שתיהן עדיפה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה אומר שכשמסך המגע מקולקל - אין לא מזגן ולא רדיו (ואולי עוד פיצ'רים) ?

אני רואה את זה כחיסרון גדול.

ברור שהיצרן רוצה לאחד מערכות (יותר זול לייצר, יותר יקר לתקן), אבל זה נראה כמו באג אחד גדול.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם כשהמזגן מתקלקל אין לך מזגן.

דווקא הטכנולוגיה של מסכי מגע מאוד אמינה.

לא רואה עם זה שום בעיה. אם אין בעיה ספציפית בייצור יש סיכוי גדול יותר שהמזגן התקלקל מאשר שהמסך התקלקל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכי מגע זה בסדר, עד שזה כבר הופך לבעיה. יש פקדים שאני מאמין שעדיף וישארו נגישים. חוגת ווליום (ואפשר גם כיוון תחנות) ופקדי מיזוג.

אני רוצה שאת הפונקציות הבסיסיות האלו יהיה אפשר לתפעל במינימום היסח דעת.

אז נכון שאת הווליום אפשר לקבוע מההגה, וגם בקרת אקלים היום חוסכת כל מגע במזגן ועדיין. ב-308 וגם בסיטרואן c4 פיקאסו הנוכחי למשל - זו בעיה. כי אם אני רק רוצה לשנות טמפ׳ או עוצמת מזגן, אני צריך לבחור בתפריט ״מיזוג״ ואז ללחוץ על הכפתורים ״על עיוור״ לוודא שאכן העברתי לטמפ׳ או לעוצמה שרציתי וכו׳.

 

כשסיפרתי את זה למהנדס של אחת מיצרניות הרכב הוא אמר לי שככה זה, היום כל העולם הופך למסכי מגע, בכספומט, הטאבלט, הטלפון וגם המיקרוגל - עניתי לו שעם כל הכבוד, אני לא מתפעל אף אחד מהם תוך כדי דהירה ב-120 קמ״ש.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה חשובה: בעניין הנוחות בעיר, מה שמעצבן זה ה start & stop. הרכב עצמו נוח מאוד, המתלים סופגים את תחלואי הכביש העירוני בקלות ונינוחות ומעבירים מעט מאוד מחוסר הנוחות לתא הנוסעים. אז מכבים את המערכת המעצבנת ונהנים מאוטו טיפל'ה פחות חסכוני אבל הרבה יותר נעים.

 

הבהרה חשובה.

לעניות דעתי כדאי שתדגיש את זה במבחן כי בו זה נשמע שהרכב לא נוח בעיר - בניגוד לכל הביקורות והסופרלטיבים שנשפכו עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע עם הרכב כחודש (דגם הסטיישן)

צג המגע מאוד נח לשימוש .אם כי אני מסכים שעדיף היה שכפתורי המזגן יהיו בנפרד

לגבי צריכת הדלק כ12.5 ק"מ לליטר לנהיגה של כ 60% עירוני , 40% בינעירוני

הבנתי שלאחר 3000 ק"מ צריכת הדלק אמורה להשתפר

לגבי לחץ האויר בצמיגים.ההמלצה של פיג'ו לרכב מלא בנוסעים היא משהו כמו 50 PSI . הגיוני? נראה לי גבוה מדי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה אומר שכשמסך המגע מקולקל - אין לא מזגן ולא רדיו (ואולי עוד פיצ'רים) ?

אני רואה את זה כחיסרון גדול.

ברור שהיצרן רוצה לאחד מערכות (יותר זול לייצר, יותר יקר לתקן), אבל זה נראה כמו באג אחד גדול.

לשם הולכים. ככה זה בטסלה, ככה זה בחשמליות של ב.מ.וו כמו ה I3. בכל מקרה גם מכניקה אינה חסינה מתקלות, אפילו אפשר לשער שאין לה עדיפות מבחינה זו על תפעול דרך מסכי מגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...