Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך פורד מומלץ באיזור י-ם


omricn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הי חברים,

 

הגיע הזמן לטיפול, ואני מחפש מוסך פורד מורשה יבואן מומלץ בירושלים. לגבי "הבירה" - לא מרוצה בעליל עקב טיפול חובבני ביותר. הגעתי לתקן את מפשיר האדים במראה צד נהג אשר לא עבד, מנהל המוסך בתגובה - "אין בדגם הזה מפשירי אדים במראות", לאחר שהראיתי לו את המפרט של הדגם + סרטון שצילמתי בזמן אמת בו רואים את המראה הימנית מפשירה אדים והשמאלית לא, קרא למכונאי אחר שיטפל בי. הזוי. אז.. מחפש מוסך מומלץ (הרכב עדיין באחריות עד סוף מרץ). לצורך העניין, יש חוות דעת על מוסך "אדיב"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי - מנהל המוסך אולי טעה אבל מצד שני קרא למכונאי שיטפל ברכב שלך ?

שורה תחתונה - תוקן או לא תוקן בהבירה ? אם לא, אמרת למנהל משהו לגבי זה ?

 

לי נשמע שאולי הם טעו והיו קצת (או קצת הרבה) חסרי סבלנות אבל מצד שני אתה באת כאן בקטע של קודם להשמיץ אותם ואחר כך לחפש חלופה. הסיבה היא שלא כתבת שאולי חוץ מיחס בעייתי הבעיה נניח לא תוקנה בכלל שאז יש פה באמת כשל משמעותי.

אמנם גם יחס חשוב מאוד אבל מצד שני בסופו של דבר למדתי שבמוסך קודם כל הכי חשוב המקצועיות והאמינות ואחר כך היחס (למרות שלרוב זה בא ביחד אבל לא בהכרח).

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבירה אכן גרוע, תאוצה סביר מינוס, אדיב ברוממה סביר +.

אם אתה יכול להגיע למרכז חפש שם מוסך ממש מומלץ.

 

תודה חבר, הוחט לבסוף להכניס את הרכב למרכז השירות הרשמי של פורד בירושלים ולא למוסך מורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי - מנהל המוסך אולי טעה אבל מצד שני קרא למכונאי שיטפל ברכב שלך ?

שורה תחתונה - תוקן או לא תוקן בהבירה ? אם לא, אמרת למנהל משהו לגבי זה ?

 

לי נשמע שאולי הם טעו והיו קצת (או קצת הרבה) חסרי סבלנות אבל מצד שני אתה באת כאן בקטע של קודם להשמיץ אותם ואחר כך לחפש חלופה. הסיבה היא שלא כתבת שאולי חוץ מיחס בעייתי הבעיה נניח לא תוקנה בכלל שאז יש פה באמת כשל משמעותי.

אמנם גם יחס חשוב מאוד אבל מצד שני בסופו של דבר למדתי שבמוסך קודם כל הכי חשוב המקצועיות והאמינות ואחר כך היחס (למרות שלרוב זה בא ביחד אבל לא בהכרח).

 

חלילה כוונתי לא להשמיץ בשום אופן, פירטתי את האמת בלבד בדיוק כפי שהיתה, לקוראים הבחירה.

בסופו של דבר תוקנה התקלה, הוחלפה המראה (זכוכית).

גם לי, בכל מקום, חשובה המקצועיות הרבה יותר מיחס, אותו כבר התרגלתי לא לקבל. ועל כן אמרתי מה שאמרתי, מבחינתי חוסר מקצועיות הוא לא להיות מודע לרכיבים ותוספות ברכב בו אתה מטפל כמכונאי, ובמיוחד כמנהל המוסך. זה עלול להתחיל ממפשיר אדים במראות ויכול להגיע לכדי גרימת נזק במקרה גרוע יותר. ומה אומר על לקוח אשר היה מקבל את תשובתו של בעל המוסך? האין זו רשלנות פושעת? הרכב באחריות וזוהי "אחריות" החברה לטפל בתקלות שכאלו.

מה שגרם לי לסלידה, היא לאו דווקא אי הידיעה, "כל יום לומדים דבר חדש", אבל המינימום שאני מצפה, הוא שלפני שמנהל מוסך מורשה יבואן פורד יאמר ללקוח שהוא טועה ולא קיימת כלל מערכת כזו או אחרת ברכב, שיבדוק את עצמו, ואולי ילמד משהו על הדרך. זו מקצועיות.

 

ובכל אופן, תודה לך על התגובה. כפי שציינתי מעלה, החלטתי לגשת למרכז השירות הרשמי של פורד בירושלים.

עריכה אחרונה על ידי omricn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...