Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלשכה המרכזית לסטטיטיסטיקה מפרסמת נתון שנתי כזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בסוף שנת 2014 היו "על הכביש" 2.96 מיליון כלי רכב (מתוכם 2.46 פרטיים). בשנה הזו נוספו 312 אלף כלי רכב ונגרעו 197 אלף.

פורסם

תאונות/גנבות/השבתה (תקלות/פירוק).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ברמת העקרון, מכונית נחשבת למורדת מהכביש ברגע היא מושבתת רשמית (תאונה, גניבה, שריפה), או שבעל הרכב השבית אותה רשמית, או שלא מחודש רישיון הרכב שלה.

לכן רק לפי המדד הראשון והשני ניתן לקבוע בדיוק כמה מכוניות הושבתו סופית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
עוד כמה שנים אנחנו ניסע פגוש אל פגוש גם לא בשעות של העומס..

נהיה כבר סיוט לצאת מהבית באזור 7-8 בבוקר, ו4-5 בערב.

 

אני עובד בתל אביב וגר בנס ציונה.

אני יכול לקחת רכבת מראשון לתל אביב בשעה 7:05, יוצאת פעם בשעה, להגיע לאונירבסיטה בשעה 7:50.

לחכות לאוטובוס שמגיע ב-8:05 ואז נסיעה של 15 דק' לעבודה, מגיע בסביבות 8:20 לעבודה.

בחזור אני יוצא ב-17:05 יש אוטובוס לאוניברסיטה, מגיעים ב-17:20 תחנת רכבת ומחכים לרכבת שמגיעה ב-17:45 (פעם בשעה).

נסיעה של כ-45-50 דק' ומגיעים ב-18:30 לראשון.

בסך הכל, מינימום של שעתיים וחצי בתחבורה ציבורית.

 

ברכב אני יוצא ב-06:00 ולעיתים ב-06:30 ולוקח לי שעה מקסימום.

לרוב בשעה 6:30, כבר יש פקק בכניסה לתל אביב.

יציאה ב-17:00 והכי גבוה שמגיע זה הילוך שני ומגיע ב-18:00 חזרה.

 

האמת שאני לא באמת יודע למה כתבתי את כל זה, אבל זה בעיקר נובע מתסכול. :|

פרנקופיל מושבע!

פורסם

תחנת הרכבת במשה דיין (ראשון מערב) הרבה יותר ידידותית, בשעות העומס יש רכבת כל רבע שעה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

נתון חשוב שצריך לקחת , היות שכמות הרכבים עולה גם ערכן של הקיימות יורד פלאים, משום כך מספיק תאונה קטנה כדי להוריד רכב מהכביש בתואנה שלא שווה לתקן אותו , לכן גם ריבוי הרכבים משפיע בדרך עקיפה על הקיימות על הכביש וירידתן מהכביש בטרם עת.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

הכי מצחיק שאתם בוכים למה לא מורידים את המחירים של הרכבים החדשים,

 

הנה התשובה, נראה לי שעל כל 10 אחוז ירידת מחיר תהיה עליה של 50 אחוז במכירת רכבים חדשים,

 

תחשבו עכשיו במקום לקנות רכב משפחתי ב120 אלף , הרכב יעלה 70 אלף, אתם כבר תוכלו להחזיק שלושה רכבים בבית ולא אחד.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

זה לא משנה כמה רכבים כל אחד מחזיק, אלא כמה רכבים יש על הכביש בבת אחת. לצורך הדיון מה שבאמת יכול למנוע גידול בכמות הרכבים על הכביש זה לא למכור פחות, אלא לקיים תחבורה ציבורית יעילה ואטרקטיבית, למנוע מרכב פרטי כניסה למרכזי הערים וכד'.

×
×
  • תוכן חדש...