Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תחנת הרכבת במשה דיין (ראשון מערב) הרבה יותר ידידותית, בשעות העומס יש רכבת כל רבע שעה.

 

צודק לגמרי, הבעיה אבל זה להגיע לשם.

בעליה מ-431 למשה דיין, יש פקק ואז צריך לעמוד בפקק של ה-Uturn שמאלה, בכדי להיכנס לחניון של הרכבת.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

ברגע שישפרו תחבורה ציבורית(מטרו) עבודה בשישי ושבת וגם יוזילו, אז מי צריך רכב !

כל בוקר וערב בן אדם 1 במיליון רכבים על כבישים הראשים- זה לא נורמלי,כמובן עליה של מעל 110000 מכונית בשנה לכבישי ישראל זה המון.

פורסם
צודק לגמרי, הבעיה אבל זה להגיע לשם.

בעליה מ-431 למשה דיין, יש פקק ואז צריך לעמוד בפקק של ה-Uturn שמאלה, בכדי להיכנס לחניון של הרכבת.

 

תיסע דרך המכללה למנהל ושכונת נווה דקלים ולא תעמוד בפקקים וגם לא תצטרך לעשות פניית פרסה. אני עובד ברמת החייל ואני נוסע כל בוקר ממזרח ראשון לתחנה הזאת - לוקח לי כ-12 דקות. דלת לדלת (בית עבודה) לוקח לי כשעה של קריאת עיתון בנחת ומעבר זריז על אי-מיילים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לפני הפאניקה, רמת המינוע בישראל עדיין נמוכה יחסית למערב, בישראל (נתוני 2012) יש 342 מכוניות לכל אלף נפש לעומת כ-600 במדינות ה-OECD המתקדמות וכ-550 בממוצע של ה-OECD.

פורסם
לפני הפאניקה, רמת המינוע בישראל עדיין נמוכה יחסית למערב, בישראל (נתוני 2012) יש 342 מכוניות לכל אלף נפש לעומת כ-600 במדינות ה-OECD המתקדמות וכ-550 בממוצע של ה-OECD.

 

בישראל התא המשפחתי הממוצע גדול יותר מהממוצע ברוב מדינות המערב.

זאת אומרת שעל כל 1000 איש בישראל יש יותר ילדים מהממוצע במערב ולכן פחות נהגים פוטנציאליים.

בפועל בישראל רמת המינוע למשק בית נמוכה רק במעט מהממוצע במערב.

 

בנוסף לזה בישראל מעל 90% מהאוכולוסיה גרה בערים לעומת כ70% בOECD (בערך, לא מצאתי נתון מדויק), והערים גם צפופות יותר מהממוצע.

 

מה שאתה מקבל בצירוף העובדה שהתחבורה הציבורית כמעט ולא קיימת אלה הם פקקים נוראיים וצפיפות נוראית בכבישים.

אז בהחלט יש מקום לפאניקה

פורסם
אני עובד בתל אביב וגר בנס ציונה.

אני יכול לקחת רכבת מראשון לתל אביב בשעה 7:05, יוצאת פעם בשעה, להגיע לאונירבסיטה בשעה 7:50.

לחכות לאוטובוס שמגיע ב-8:05 ואז נסיעה של 15 דק' לעבודה, מגיע בסביבות 8:20 לעבודה.

בחזור אני יוצא ב-17:05 יש אוטובוס לאוניברסיטה, מגיעים ב-17:20 תחנת רכבת ומחכים לרכבת שמגיעה ב-17:45 (פעם בשעה).

נסיעה של כ-45-50 דק' ומגיעים ב-18:30 לראשון.

בסך הכל, מינימום של שעתיים וחצי בתחבורה ציבורית.

בהולנד נוסעים לעבודה עם 2 זוגות אופניים ורכבת.

מדוושים בבוקר לא מעט ק"מ מהבית לרכבת באופניים, קושרים את האופניים בכניסה לתחנת הרכבת, נוסעים ברכבת קרוב למקום העבודה, לוקחים את האופניים שמחכות שם קשורות ומדוושים לעבודה.

כך בכל יום, גם בחורף כשמושלג ורוח קרה נכנסת לכל סדק בגוף.

2 זוגות האופניים ישנות ונראות לא טוב, כי אופניים שנראות טוב יעלמו. חוץ מזה לא זורקים אופניים, גם לאחר עשרות שנים.

 

0bicycle-6594be5d4d5efed4fa85b0ae929437a.jpg1dscf4508-bicycle.jpg

 

יהודה

פורסם

כמו זו שבפרסומת לסיליט

 

שאני אסע באופנייםםםםם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לרכב באופניים בגוש דן עם 28 מעלות ו- 70 אחוז לחות ואז להיכנס לרכבת, זה לא בידיוק הדבר הכי סימפטי שאפשר לחשוב עליו...

 

רק תחבורה ציבורית יעילה וזולה תפתור את הבלגן שיש בכבישים. כולם חושבים על תל אביב אבל כל אזור פתח תקווה/רמת גן נהיה נורא ואיום. לא מבין בשביל מה מחכים, שיתחילו את העבודות על הקו הצהוב (אם אני לא טועה) במקביל. בקצב הזה יהיו רכבות קלות כשכבר נהיה בני 90 ולא נוכל לנהוג במילא.

 

 

פורסם
בהולנד נוסעים לעבודה עם 2 זוגות אופניים ורכבת.

מדוושים בבוקר לא מעט ק"מ מהבית לרכבת באופניים, קושרים את האופניים בכניסה לתחנת הרכבת, נוסעים ברכבת קרוב למקום העבודה, לוקחים את האופניים שמחכות שם קשורות ומדוושים לעבודה.

כך בכל יום, גם בחורף כשמושלג ורוח קרה נכנסת לכל סדק בגוף.

2 זוגות האופניים ישנות ונראות לא טוב, כי אופניים שנראות טוב יעלמו. חוץ מזה לא זורקים אופניים, גם לאחר עשרות שנים.

 

[ATTACH=CONFIG]454731[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]454732[/ATTACH]

 

יהודה

בהחלט, ליד התחנות מרכזיות תראה אלפי אם לא עשרות אלפי זוגות אופניים. מצרף תמונה שצילמתי להמחשה55419ed7a56b1d9fba3548e05e750550.jpg06e4f3ab67f6130a883fef9cb0e93cd3.jpg

פורסם

לדעתי המספר 197K לגבי מספר הרכבים שיורדים מהכביש בשנה משקר. ככל שערכו של רכב יורד, כך סיכוייו לעבור לבעלות של מישהו שלא בהכרח יטרח להמשיך להעביר את הרכב טסט עולה. כך יוצא שיכול מאוד להיות שאותם רכבים שמבחינת המדינה כבר הורדו מהכביש, דווקא ממשיכים להסתובב בכבישים.

מצד שני לא נראה לי שזה האנשים שעומדים לידכם בפקק היומי מרעננה לרמת החייל, אז מבחינת הפקקים זה אולי לא כל כך משנה. מבחינת בטיחות זה כבר סיפור אחר.

×
×
  • תוכן חדש...