Jump to content

koraldon

  • הודעות

    43
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של koraldon

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

15

מוניטין

  1. @Mikelt89 הטיפול במוסך ליטל, טיפלו באוטו מיומו הראשון. אם אני זוכר נכון, לא רשמת שכבר החלפת רצועה לפני לא הרבה זמן? אם כן אז לא סביר שיחליפו שוב. לא קיבלתי רכב חילופי, הטיפול ארך יום שלם. בהחלט החליפו את מה שרשמו שם משיחה שלי לוידוא הטיפול.
  2. לאחר שהזמנתי תור לביצוע הריקול בסוף דצמבר, השבוע הוא בוצע - חיכיתי כשבועיים לקבלת תור במוסך. למי שסקרן, זה מה שהוחלף ברכב, 208 1.2 טורבו מ 2016
  3. יש לנו בדיוק כזו משנת 2016 עד היום לא ראתה מוסך למעט טיפולים שוטפים והחלפת צמיגים יזומה.
  4. אסףאשרף מאיפה העובדות שלך? כל מחקר כלכלי בסיסי מראה שמהגרים תורמים הרבה יותר לכלכלה מאשר לוקחים ממנה. הם כוח עבודה בשיא התפוקה שלו, בעלי מרץ ומוכנות לעבוד עד אינסוף בשכר נמוך. מעבר לכך מכיוון שהם צעירים ברובם הם לא נזקקים לרשת סוציאלית כי אין להם ילדים לרוב והם לא זקנים. לכן התרומה שלהם היא חיובית וגדולה לכלכלה. בסיסי, הכי בסיסי בעולם. פשע הוא משהו שהמקומיים שולטים עליו, ממש לא זרים. בשביל להיות פושע מוצלח צריך להכיר את השפה ואת שלטונות החוק המקומיים. זה עובד רק בסרטים שאיזה מהגר עם אנגלית רצוצה הופך לנבל שנלחם בגיבור. ואיך לכל הרוחות אתה רומז שהחרדים מסכנים כמו נכים? אין לך קצת בושה? מסכן קרוב המשפחה הנכה שלך שאתה משתמש בו ככה בפורום... נכה זה לא מבחירה!! חרדי שכל היום מגרבץ בבית כנסת ומנמנם בישיבה עושה את זה מבחירה. חרדי מחר יכול להחליט להפסיק להשחית את זמנו לריק ולהתחיל לעבוד. נכה זה סיפור אחר. והנה מחקר של אוקספורד - מהגר אירופאי ממוצע לאנגליה תורם 10000₪ יותר בשנה לכלכלה הבריטית מאשר מקומי. https://www.oxfordeconomics.com/recent-releases/8747673d-3b26-439b-9693-0e250df6dbba
  5. ה dailycaller הוא אתר שמתמחה בהפצת שמועות ופייק ניוז בערבוב דברים אמיתיים. רצוי לא להסתמך עליו בלעדית בשום דבר, בטח שלא על חישוב מפוקפק ודי הזוי של כמה נפטרים יש לפי כמות האפר - אני תוהה כמה כתבים הם שלחו לווהאן כדי לעקוב אחרי זה... בטוח שאפס. דרך-אגב, טראמפ ניסה להיכנס בסין לפני שנה, הוא די נכשל והסכים על הסכמי סחר שהם דומים למה שהיה בעבר עם כמה ניואנסים שמאלה וימינה. הרבה אוויר נפוח בעיקר ויצירת משבר על כלום. אחרי המשבר הסינים יהיו יותר חזקים, ארצות הברית נפגעת יותר קשה, אז טראמפ יהיה עוד יותר חלש, בטח אחרי שבסיבוב הקודם הסינים ניצחו.
  6. שלום לפני כחודש נדלקה נורה ברכב והגעתי למוסך שם נאמר לי שאני צריך לבצע ניקוי פיח (בערך 110K) למנוע. לטענתם מדובר בתופעה נפוצה ברכבים מודרניים וברכב זה. ביצעתי את הטיפול ועכשיו הכל עובד טוב. השאלה היא מה אפשר לעשות כטיפול מונע כדי שהתופעה לא תחזור על עצמה? יש תוסף כזה או אחר שעובד? תודה
  7. פיג'ו 508, בת חמש - בוצע טיימינג כ"רצון טוב" של היבואן במוסך ליטל, מיוזמתם וללא פנייה מיוחדת שלי.
  8. הגיע הזמן לבצע טיפול שנתי - השנה טיפול גדול. לפני הטיפול נדלקה ונכבתה נורת Check Engine ליתר בטחון החלטתי ללכת למוסך מורשה (מוסך ליטל) השארתי את האוטו, כעבר זמן קצר קיבלתי טלפון שצריך לעשות טיימינג למנוע - אבל המוסך כבר דיבר עם היבואן והטיפול יבוצע כ"רצון טוב" של לובינסקי ללא עלות עבורי. לדברי המוסך, לאחר שיחה עמם, לאחר 2015 יצא קיט טיימינג חדש ומשופר (לאוטו בוצע טיימינג במחצית ראשונה 2015) ולפי הנסיון שלו, הקיט פתר את הבעיות של הטיימינג. בנוסף לטיפול הגדול עצמו, היה גם צורך בניקוי פיח, תיקון נזילת שמן (האוטו אכל ליטר שמן ל-5000 ק"מ בערך) והחלפת רפידות+חריטה בלמים אחוריים. בסך הכל הטיפול היה גדול, אבל בזכות הרצון של לובינסקי והמוסך, בתחום הסביר מבחינת הוצאות שתכננתי עם רכישת הרכב.
  9. קיבלתי ממוסך ליטל של לובינסקי פלט בלי לשלם כלום, פשוט התקשרתי וקיבלתי...
  10. הכבוד מגיע ל ncap, שבזכותם יצרני הרכב נמדדו באמת. זה גרם ליצרני הרכב לשפר את מערכות הבטיחות בלי שקיפות ובדיקות גלויות לכל דורש יצרני הרכב לא היו מתנדבים ...
  11. צריכת הדלק באזור ה 1 ל- 10.5, קצת יותר או פחות תלוי המזגן.
  12. כמעט חצי שנה ומעל 9000 קמ אחרי, הרכב עדיין תענוג ונטול הפתעות טפו-טפו. לפני כשבוע הוחלף מצבר. תכנון הנדסת אנוש לוקה בחסר - תיבת הפיוזים יושבת על המצבר...
  13. האמירה שלך מנותקת מהמציאות... אפשר להבין מה הביסוס? נתוני מכירות עד מרץ-17 (לא מצאתי טבלה כזו של אפריל): http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מסירות-רכב-חדש-מרץ-2017 גידול כולל של 8.9% בהשוואה לרבעון ראשון 2016. סקודה גדלה ב - 10.3% (מעל הממוצע) רנו גדלה ב- 60% (הרבה יותר מהסקודה אותה משום מה בחרת לציין). סיטרואן גדלה ב- 16.8% (מעל הממוצע) סיאט גדלה ב- 6.1% (מתחת לממוצע) פיגו' גדלה ב- 20.5% (מעל הממוצע) פולקסווגן קרסה ב- 22.5% (כמעט גרוע כמו מאזדה או סובארו - הפניות שמציגות צניחה חופשית במכירות) פיאט גדלה ב- 6.1% (מתחת לממוצע). דאצי'ה גדלה ב- 39.3% (מעל הממוצע). אופל קרסה ב- 36.7% (מתחת לממוצע). ברפרוף מהיר, ברבעון הראשון של 2017 עלו כ-2700 רכבים אירופאים יותר על הכביש מאשר ברבעון ראשון של 2016. (התעלמתי מרכבי יוקרה, רובם אירופאיים בכל מקרה)
  14. הרכב השני אצלנו הוא 208, עלה על הכביש לפני שנה, טיפול ראשון בוצע עכשיו. שום בעיות (טפוטפו) עד היום. מצד שני, כל רכב חדש צריך להחזיק שלוש שנים בלי בעיות.
  15. תודה. תיבת הילוכים של אייסן, ומנוע 1.6 מסדרת THP ה"ידועה", שלפחות בשנתונים הללו עם מחלות ילדות וצריך לבדוק בשבע עיניים.
×
×
  • תוכן חדש...