Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגע חששתי :)

תתחדש.

אז מה אתה מתכוון לעשות עם המערכת? להשאיר?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהינתי לקרוא, אני ממש אוהב את האוטו.

בצבעים נועזים הוא באמת אחד הדברים המרעננים על הכביש.

אהבתי מאוד את ההשחרה באיזור מספר הרישוי הקדמי, מוסיף איזה ייחוד ומשהו אישי.

 

תתחדש, תהנה וסע בדרכים טובות!

פורסם

הרכב בהחלט מרשים, אבל לא מרשים יותר מהתמונות שלך! תמונות מדהימות כאילו יצאו ממגזין רכב!

תתחדש

אין צורך בחתימה....

פורסם
ממש נהנתי לקרוא , נשמע מצויין (כמובן שיבואו בקרוב בעלי הVAG להוריד מההתלהבות)

 

דווקא לא, מטרתי היא לפרגן בלבד ! :-D

למרות שהיו לנו חילוקי דעות בעבר לדעתי מדובר בסקירה מאוד מעניינת שנותנת זווית ראייה יפה לכל המעוניין ברכב, הרי לשם כך אנו פה.

חוץ מזה, ציינתי בעבר שרמת אושר של בן אדם לא חייבת להיות תלויה בדעת קבוצה זו או אחרת- שומאכר מצא רכב שהוא מאוד אוהב וזה מה שחשוב. :mm_yeah:

 

* אל תספרו לאף אחד, אבל הרכב הראשון שלי היה פולקסווגן ג'טה 1989 אוטומט, כן כן המקורית. בהתנעה היה צריך לסובב את המפתח עם כל הגוף אחרת הרכב לא היה מניע, כאשר הניע, הרעש של הרצועות היה מעיר את כל השכונה בבוקר . :lol:

אנטנת הרדיו ברכב הזה הייתה חשמלית נשלפת. הייתי לוחץ על כפתור ומחכה שאנטנת ברזל בגובה מטר תצא מהכנף הימנית ברעש של אלפקה בעצירות. :lol:

אני עדיין מתגעגע לרכב הזה, היה לו סגנון ! :cool: (מתגעגע גם לאנטנה, הייתה מחליקה הרבה בעיות עם כיסוי הרכב של הפולו)

זמין 8)

פורסם
לרגע חששתי :)

תתחדש.

אז מה אתה מתכוון לעשות עם המערכת? להשאיר?

 

מחליף גם מחליף! :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ולקינוח סוכריות m&ms:

[ATTACH]297500[/ATTACH]

פשש כבר יש מועדון כזה גדול לולוסטר?

ומזה הדינוזאור הורוד שתלוי על הבניין מאחורה? :wink:

 

והשאלה שלשמה התכנסתי - כתבת שלא יזיק שדרוג לצמיגים, עם איזה צמיגים היא באה? (שואל יותר על הסוג, פחות על המידה)

 

תתחדשו.

פורסם

יחסית ל1600 היא כבדה!

כמה המנוע שוקל יש לך מושג?

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
פשש כבר יש מועדון כזה גדול לולוסטר?

ומזה הדינוזאור הורוד שתלוי על הבניין מאחורה? :wink:

 

והשאלה שלשמה התכנסתי - כתבת שלא יזיק שדרוג לצמיגים, עם איזה צמיגים היא באה? (שואל יותר על הסוג, פחות על המידה)

 

תתחדשו.

 

הוולוסטר מגיעה עם נקסן, על קיה פורטה וסול שאמורות להיות משפחתיות נוחות הם דווקא בסדר אבל הוולוסטר כנראה זקוקה למשהו אוחז יותר. דגם העלית עם החישוקים הגדולים יותר מגיע עם הנקוק V12.

פורסם

יוחאי, האוטומטית שוקלת 1230 קילו והידנית 1200. זה כבד? לא כלכך. בקשר למנוע אין לי מושג.

ואכן, הצמיגים הם נקסן CP643, שהם צמיגים משפחתיים ירוקים לשמירה על איכות הסביבה וחיסכון בדלק :lol:

 

וכן, יש כבר מועדון ולוסטר שחי ובועט מזה חצי שנה.

 

אני מאוד אוהב את הרכב הזה. רק להצמיד לו מנוע TSI והייתי רוכש בלי לחשוב פעמיים.

עזוב TSI, עוד מעט תגיע הטורבו. אם היבואן לא יהיה חמדן, המחיר אמור להיות מ-א-ו-ד אטרקטיבי ואז אני אתחיל לבכות שרכשתי מוקדם מידי את האטמוספרית...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, אין מה לבכות. לא התחתנת איתה, תמיד תוכל להחליף. אבל עזוב, תהנה מהאוטו, כשיבוא הזמן להחליף, תחליף למה שיהיה באותו הזמן.

emotion of motion

פורסם

תשמע, סקירה נהדרת נהנתי לקרוא.

נשמע גם שהיית אובייקטיבי ככל האפשר ועוד כבעל הרכב.

בסה"כ לאחר הקריאה התרשמתי שיונדאי השקיעו בחלקו החיצוני ופחות בחלקו הפנימי עם איכות חומרים בינונית ומערכת שנתקעת (למרות שזו הפעם הראשונה שאני שומע את זה...).

גם הביצועים לא משהו. אבל, הנוכחות של הרכב מרשימה אי-אפשר שלא לשים לב אליו בטח לא עם צבעים צועקים והלדים היפיפיים האלה מלפנים.

תתחדש!

פורסם

תוכל לעדכן עלויות של הדגמים השונים?

 

וכמה גובות שמת בסופו של דבר על שלך?

 

כמו כן גם עלויות ביטוח בסיסי לא יזיקו...תודה...


×
×
  • תוכן חדש...