Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלויות: ידנית בסיסית עולה 113 אש"ח, כ-114 וחצי אש"ח על הכביש. אוטומטית בסיסית תוסיף עוד עשיריה.

סופרים אוטומטית (כמו אצלי, אין ידנית) עולה 138K ש"ח, כ-139 וחצי אש"ח על הכביש. לי יצא 132 אש"ח על הכביש (מבצע של חבר, וזה במקום 142 אש"ח בגלל התוספות כגון מצלמה קודן ונעילת חלונות בעת סגירת הרכב, כשבדרך כלל אנשים מקבלים דבר אחד מקסימום שניים במתנה). האליט האוטומטית עולה 153 אש"ח ועל הכביש 155 אש"ח.

 

ביטוח נע בין 4 וחצי אש"ח (מקיף + חובה) ל-8 אש"ח בחברות של הגנבים :lol: (בלי קשר לנהג חדש או לא, יש נהג חדגש שאני מכיר בביטוח ב"חבר" ויצא לו 4850 אש"ח).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחלה סקירה, תהנה מהרכב!

היתה לי התלבטות דיי גדולה בינה ללאון .

רק אם היה לה 5 מושבים והרכב היה קצת יותר מרווח מאחור היתי הולך על הולוסטר. מבחינתי האישית השקעה מעל 100K על רכב חדש , צריכה להיענות בגמישות , גם אם צפיפות יחסית מאחור יכולתי להסתדר. (או שאולי אני יותר מדי מתחשב באחרים...:roll: )

יש סיכוי שהרכב הבא שלי , לאחר שולוסטר תעבור עוד מתיחת פנים בעוד כמה שנים ותענה לצרכים .

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

תקשיב, לא קשה לזהות אהבה :wink:

 

אבל ציינת פה כמה פעמים שאתה גרוזיני, ממתי הורים גרוזינים נוהגים ברכבים מצועצעים ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

הרכב ממש לא מצועצע. כל אחד וההעדפות שלו. ולאבא לא כזה אכפת מהבחירה (למעט מה שציינתי בתחילת הפוסט), אני הנהג העיקרי ברכב, אמא אולי תנהג עליו פעם בשנה ואבא מידי פעם. ככה שההחלטה הייתה שלי ברובה. וההורים שלי גיאורגים האומנם, אך הם ממש לא מהזן הישן של חתונה בשידוך וכו' :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עם הקצב שהקוריאניות מתקדמות בו, זה כבר לא נדיר שבוגדים ביפניות, בגללן :).

 

כל פעם שאני רואה יונדאי I40, אני פשוט רוצה לראות אותה בגרסאת קופה, כמו שאני אוהב - נאה וסולידית.

 

יצא לי להסתכל על כמה ולוסטריות לאחרונה ואני לא מצליח להתרגל לעניין הישבן, הוא נראה יותר מדי מוזר והדלת האחורית מעצבנת אותי, אבל מצד שני, מי בכלל שואל אותי ?:)

 

מכונית מיוחדת וכנראה אבא שמבין עניין, כי כזו מכונית צהובה/כתומה בבת ים, אכן תמשוך יותר מדי עיניים והצבע הכסוף עושה עימה חסד, לדעתי לפחות.

 

תתחדשו ותהנו :).

פורסם

שמח לשמוע שאתה נהנה. מסך טוב באמת מקל על תפעול המערכת.

אני אישית מעדיף באמת את צבעי ה- M&M, משום שבהם יש איזושהי קריצה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על הפירגון חברים יקרים.

אייל, אני מסכים איתך ואני תמיד טענתי שלרכב כזה מגיע רק צבע "זועק" ולא צבע חבוי יחסית. אבל עדיין, אני שלם עם הבחירה שלי, הרכב יחסית לא בולט כי הוא אפור ועדיין הוא נראה מדהים לטעמי (והכי יפה :oops: ).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אוראל, לא יפה. הנה איפה!

 

פספסתי :oops:

 

נקניק, תעלה את התמונות מיום שישי ההוא :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עם הבימר? :lol:

 

לבקשת אוראל עוד מספר תמונות (שהוא צילם):

180228_470847789593456_1111584183_n.jpg205400_470849169593318_1597545612_n.jpg246486_470847619593473_722023074_n.jpg283616_470849022926666_342780890_n.jpg382535_470848099593425_621059702_n.jpg399518_470848396260062_1966097183_n.jpg523907_470848846260017_885987159_n.jpg600126_470848592926709_1314496797_n.jpg

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...