Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרבה פעמים ארגון שמשתדל מאוד יספוג ביקורת או ימדד על ידי השירות אותו ייתן העובד הזוטר בקצה. גם אם התנהגותו של אותו עובד לא מייצגת את הנורמה של הארגון.

 

מהתנהלות לובינסקי והרצון שלהם להשקיע באיש יח״צ שיהיה פעיל כאן בפורום אני יכול להבין שיש רצון טוב.

 

בשביל זה יש לקוח סמוי, שהולך ובודק ומבקר את השירות, לא לקוחות פונטציאליים אמיתיים.

אה, ולפי מה שאני מבין לא מדובר על עובד אחד, זה עוד מילא אלא על מספר סוכנויות.

 

אני מהמר שלא נראיתם להם כאלה שעומדים לקנות, אחרת אין הסבר הגיוני חזה שאיש מכירות יתנהג ככה.

 

לבוא ל3 סוכנויות כדי לנסות לבדוק רכב לפני רכישה זה לא רציני מספיק. ספורטיבו , תרשום לעצמך לפעם הבאה:

 

 

פשוט לפתוח את השיחה עם צ'ק ע"ס 5000 על השולחן?

 

________

 

הדברים מאוד פשוטים, יחסית:

תיאום נסיעות מבחן בפיג'ו -

תיאום נסיעות מבחן בסיטרואן (זה אמנם בטאב של ה C4 אבל אני מאמין שתצליחו לתאם גם ל C4 פיקאסו)

 

אולהלה, אז מסתבר שלהגיע לסוכנות לקבוע נסיעה זה לא (רציני) מספיק. צריך דרך אתר האינטרנט! זה רציני.

שלא נדבר על זה שהנציג פה של לובינסקי אמר מספר פעמים שאפשר לקבל נסיעה על רכבים גם אם לא מתכננים לקנות אותם.

מבולבלים? גם אנחנו.

 

ספורטיבו, תעשה בדק פורום, אולי באגירה או במבי שכחו להחזיר את ה208GTI, לגבי חבר שלך... בהצלחה, אולי שווה נסיעה חוזרת ב C4 רק עם עצירה בתחנת דלק הקרובה.

 

 

מזכיר לי שכשהלאון החדשה הגיעה ארצה, קפצתי לסוכנות בחיפה לראות מי מו מה ולקבוע נסיעה, בדרך כזו או אחרת ניסו לשכנע אותי לשים מקדמה בשביל זה. בסוף לא עשיתי נסיעת מבחן. כשהגיעה הקופרה נרשמתי שוב לנסיעה, אבל גם שם פישלו, לפחות יצא לי לעשות עליה סיבוב קצר.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי שוכח להחזיר אותה בכיף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מסכים איתך שזה לא תקין. לפספס מכירה כמעט בטוחה זה משהו שמעטים יכולים להרשות לעצמם.

 

האם ניסית לפנות לשירות הלקוחות של לובינסקי שפעיל כאן באתר?

מיד אחרי שאשלח להם מכתב התנצלות על כך שהפרענו להם במהלך הסייסטה.

 

אפשר לפנות לשירות שלהם גם בחיוג מקוצר אני מאמין. ייתכן וזה היה צעד הגיוני אם בסוכנות ספציפית היינו מקבלים שירות רע והיינו רוצים להציף את העניין, אבל אנחנו היינו ב-3 (!) סוכנויות שונות.

 

ממה שראיתי, זו אינה מעידה חד פעמית או סוכנות בעייתית אלא התנהלות של יבואן.

 

דויד 32 - אני לא מסכים איתך בכלל.

 

הרבה פעמים ארגון שמשתדל מאוד יספוג ביקורת או ימדד על ידי השירות אותו ייתן העובד הזוטר בקצה. גם אם התנהגותו של אותו עובד לא מייצגת את הנורמה של הארגון.

 

מהתנהלות לובינסקי והרצון שלהם להשקיע באיש יח״צ שיהיה פעיל כאן בפורום אני יכול להבין שיש רצון טוב.

 

אולי זה לא חילחל לכל המקומות הנכונים עדיין, אבל המטרה העיקרית של להתלונן (חוץ מלפרוק) זה לאפשר לשפר את המצב.

 

אם יסבירו לסוכנות מסויימת שנסיעות מבחן לא צריכות להיות תלויות בימי החופשה של מי מעובדיה. והעובד זכאי לצאת לחופשה ואפשר במקביל לקיים נסיעות מבחן, לדעתי הלקוחות הפוטנאציאלים הבאים ירוויחו מזה.

 

כדי להמנע מפוסט ארוך ומעייף, ציינתי כמובן כמה רק כמה דוגמאות נבחרות. עם זאת הלקח שלמדתי הוא: תתנהגו יפה, קנו את הרכב בלי שאלות מיותרות או שתעזבו אותנו באמשכם.

 

אז אני אשמח אם לובינסקי ישתפרו, כולנו כולל אותם נרוויח, אבל זאת העבודה של ההנהלה. לא שלי.

אני מהמר שלא נראיתם להם כאלה שעומדים לקנות, אחרת אין הסבר הגיוני חזה שאיש מכירות יתנהג ככה.

הגענו, ישבנו ברכב, בחנו כל מיני פיצ'רים, שאלנו שאלות קונקרטיות הן לגבי הרכבים והן לגבי תנאי הרכישה וציינו כי השלב הבא הוא נסיעת מבחן.

 

מעבר לכך אני מודה שלא עשינו מאמצים מיוחדים כדי להראות "קונים רציניים" - מה שזה לא יהיה - מה אתה מציע?

לצערי הרב מאוד, לא עברת חוויה יוצאת דופן לא בלובינסקי ולא בכל שוק הרכב.

 

אני יכול לתרום מנסיוני לאחרונה, חבר מחפש קטנה ידנית משומשת ב 35-40K ש"ח, הלכנו לאוטו-דיל לחפש איזה פיקנטו/I10 או משהוא בסגנון.

 

המוכר אמנם נתן את הנתונים, לקח אותנו לנסיעת מבחן (קצרצרה) בשני רכבים אבל שידר כל הזמן אווירת "אני צריך עכשיו למכור את האסטון מרטין באולם התצוגה, מה אתם מבלבלים לי את המח עם 35K ש"ח".

 

השיא הגיע כשאמר לנו "חברה, כמה חפירות, כולה 35K ש"ח, תעשו אנ-דן-דינו ותתחדשו".

 

בנוסף, לא היו לו רכבים מעניינים, אז אמרנו תודה ושלום שלום, אל תבוא לי בחלום!

 

באולם של סובארו במסגר מוכרת נלהבת שהראתה XV לקונה פוטנציאלי (כנראה שאני לא נראיתי כזה) אמרה לי "אתה לא רואה שאתה מפריע פה?" ככה שאל תצפה לגדולות ונצורות באולם המכירה של סובארו.

 

מאחר ויש לנו כאן נציגות של היבואן, יהיה מעניין לשמוע את התיחסותם.

 

נ.ב., שכחתי להגיד תודה, אז תודה שהצחקת אותי, קנה קאיה סיד, או XV...או שתחכה לג'וליה.

בול אותה רמת מחיר :lol:

נאלץ לחלוק עליך.

 

מותגי פרימיום בצד, יש סוכנויות/יבואנים שיודעים לתת שירות. סתם לדוגמא: סוכנויות סקודה וסובארו בחיפה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הסוכנות המדוברת בצ'ק פוסט: ידועה לשימצה. זה איזה מוסך/מגרש של מקורב כלשהוא שעושה רק נזק למותג.

כבר היו על זה פה כמה שרשורים. לגבי כרמיאל ועכו : אכן מפתיע ומקומם.

דרך אגב: אני מתאם נסיעת מבחן בטלפון. אין לי צפייה לההפתיע סוכנות ולסוע באותו יום.

פורסם (נערך)

גם אנחנו לא ציפינו לנהוג באותו יום. הכוונה הייתה להתרשם מהרכב סטטית, לברר על הרכב, על תנאי הרכישה ולתאם נסיעת מבחן.

 

פשוט, לא?

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

גם אני רשמתי כאן בעבר על הסוכנות בחיפה ונסיונות התחמנות שלהם בענייני התמחור החדש של לובינסקי.

 

מפתיע ש'צוות לובינסקי' עוד לא טרחו להגיב.

 

מנסיוני האישי, בד"כ סוכנויות UMI "הצטיינו" באוירת שוק, אבל כנראה שתמיד לומדים דברים חדשים...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

אני לא מסכים שהשירות בכל הסוכניות הוא כזה. זה פשט לא נכון.

 

יש סוכניות שאתה נכנס מתייחסים אליך שואלים בודקים ונצמדים, ויש כאלו שאתה נכנס אומרים שלום ונותנים לך לבחון את הרכבים -מחכים שתשאל שאלות, אבל תופסים מרחק ולא נדבקים.

אני מאמין שבכל סוכנות יש הנחיות אחרות בהתאם לקהל היעד.

לAUDI בחיפה לדוגמא, התעלומת טוטאלית מהרגע שנכנסתי והייתי לבד בסוכנות, אפילו לא שלום בוקר טוב, מצד שני, לי אישית זה לא מפריע, ההפך.

 

בסקודה במפרץ, השירות מעולה לדעתי.

אותו דבר מספר דקות משמה במאזדה-פורד, ובסוכנות טויוטה היה גם אחלה.

אם עוברים את הכביש לסוכנות של יונדאי גם שם, היה יחס אדיב וענו לכל השאלות שלי.

 

כשעולים לחיפה לאזור השווארמות, בפולקסווגן היחס היה מעולה(שאלו אם צריך עזרה - אנחנו פה, ועוזבים אותך בשקט להנות מהרכבים).בסיאט לידה גם השירות היה סביר.

 

אישית כשביקרתי בסוכנות של לובינסקי בחוצות לפני מספר חודשים, הגעתי בשעה 17:00 בערך, בכניסה התגודדו להם 3-4 אנשי מכירות עם כוסות קפה ביד דיברו ביניהם,כשנכנסנו בדלת הכניסה, די הופתעו (הרגיש כאילו אני וזוגתי זה הלקוחות הראשונים שהם ראו אי פעם ולא היו בטוחים מה צריך לעשות עכשיו). אחרי כמה דקות שבחנו את ה 208 בכניסה, הגיע נציג התחיל להסביר ולענות על שאלות משם עברנו לקקטוס, אותו דבר בדק, שאל, לבסוף שאל אם בא לנו לשבת לקפה לסגור נסיעת מבחן. אפילו לקחתי ממנו פלייאר של הקקטוס (גם שלא באמת הייתי צריך).

לדעתי הנציג אפילו היה TO MUCH, הוא פשוט עמד לידנו כל הזמן לא הלך הצידה, שזה פחות מתאים לי אישית, אבל לא יכול להגיד מילה רעה אחת על השירות שקיבלנו שם.

 

צחוק צחוק, אבל בין כל הסוכנויות שהייתי בשנה האחרונה, השירות הטוב ביותר שקיבלתי היה בדא'ציה דווקא.

נציגים מאוד אדיבים, מאוד נחמדים, סיימתי לעבור בין כל הרכבים, ושאלתי אינסוף שאלות טכניות, שלכולן קיבלתי תשובות מקצועויות. לבסוף, גם בלי שביקשתי, הנציג הוציא את הנייד האישי שלו, התחיל לתקתק מספר ושאל אותי אם יש לי כמה דקות הוא ינסה לארגן לי נסיעת מבחן באותו רגע - אם היה אפשרי לעשות טרייד אין אצלם, סיכוי גבוה הייתי יוצא משם עם רכב חדש עוד באותו יום.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • ספונסר פורום
פורסם

שלום Cuore Sportivo וכל הגולשים.

אנחנו מצטערים על השירות שחווית.

על מנת להבין לעומק את ההתנסות שלך משלוש הסוכנויות שלנו נשמח מאוד לקבל את הטלפון שלך ולקיים עימך שיחה בנושא.

בברכה,

צוות לובינסקי

פורסם

קורא את השרשור ולא יודע עם לצחוק או לבכות.

בתור מנהל מכירות אני פשוט לא מבין את אנשי המכירות ומנהלי האולמות שמזלזלים בלקוחות.

זאת העבודה שלכם!!! תעשו אותה, תחייכו, תעזרו, תתעניינו ותעניינו.

גם אם הלקוח לא יקנה, תמיד יש לו חבר שאולי מחפש רכב ובזכות השירות שלכם הוא ייתן גם לכם הזדמנות.

גם לי זכורה חוויה מאולם התצוגה של קיה במפרץ חיפה.

הגעתי כדי לקחת פרטים לגבי קיה ריו חדשה במבצע שהיה בזמנו ב80K ש"ח.

אף אחד לא ניגש אלי למרות שהייתי היחידי באולם.

לבסוף אני ניגשתי לסוכן המכירות שאפילו לא קם ממושבו כדי ללחוץ לי את היד.

ביקשתי פרטים על הרכב ובתגובה הוא שאל אותי איזה פרטים לא רשומים על המפרט הצמוד לרכב.

מה לעזעזל?!?!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מעניין אותי אם הבעיה היא בסוכנויות בצפון.

קיבלתי נסיעת מבחן ב208GTI בלי בעיה בסוכנות בת״א.

בקרסו היחס היה הרבה יותר טוב ממה שמתארים פה ויצאו מגדרם שאנינאקנה את הקליאו. (עם מגאן עשו לי בעיות אבל בפ״ת תיקנו את המצב)

יפנאוטו בזמנו מיהרו לספק XV לנסיעת מבחן וקיצרו תהליכים.

 

יכול להיות שסוכנות רישמית ומרכזית והעדר תחרות אחראים חלקית לכל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם (נערך)
לבסוף אני ניגשתי לסוכן המכירות שאפילו לא קם ממושבו כדי ללחוץ לי את היד.

 

זה בד"כ אמור לקרות בסוף התהליך/לכשמתבצעת עסקה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

בישראל אין תודעת שירות - ולא רק בענף הרכב.

מנגד, כל לקוח פוטנציאלי או לא חושב שצריכים לסדר לו מסאג' בזמן ההתעניינות/סגירת העסקה.

בקשר לקניית רכב המצב יותר גרוע. לעיתים הרכב שנמצא בסוכנות הקרובה למגורים לא באותה רמת גימור שרוצים לרכוש.. ואז צריך לנדוד בין סוכנויות על מנת לאתר אותו.. שלא נדבר על נסיעות מבחן שברוב המקרים לא זמינות במקום מה שמצריך עוד חופש ועוד טרטור לרוכש הפוטנציאלי!

במקרים רבים סוכן נוסע למרכז בשביל להביא רכב הדגמה - ולבזבז יומיים בשביל נסיעת מבחן, ואז מתחילות כל מיני התניות ע"מ להביא את הרכב.

וזה לא נגמר כאן, לפעמים צצות תקלות שונות ומשונות שמצריכות ביקור/או יותר במוסך, דבר אשר מפתח יחס לקוח/מוסך עויין שמביא להרבה חיכוכים.

לכן, אני מעדיף לרכוש מוצר (בטח ובטח אם מדובר במוצר יקר) מאדם שאני מכיר שלא יהיו לי בעיות שירות לאורך כל הדרך.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
אגב, שמעתי שרכב המבחן 208 GTI סבל מאי אילו בעיות אמינות, אז אולי הוא פשוט כל הזמן במוסך. אי אפשר לדעת.

 

לא הייתי מסיק מהרכב הזה על אמינות הרכב. אם היית פעם במבחן דרכים של עיתונאים מקצועיים (וגם "מקצועיים") היית מבין מה רכב כזה עובר.

 

לגבי השאר, כנראה שזה משהו באווירה הצפונית. במרכז קיבלתי מלובינסקי שירות חביב ויעיל, גם כבוחן בשביל הפורום וגם כקונה (גם בלי שידעו בכלל מי אני, סתם מישהו מהרחוב).

כנראה, כמו שכתבת, הכל בא מהמנהל במקום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה בד"כ אמור לקרות בסוף התהליך/לכשמתבצעת עסקה.

 

או אצל אנשים עם תרבות שנפגשים ומציגים את עצמם אל מול הצד השני.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא הייתי מסיק מהרכב הזה על אמינות הרכב. אם היית פעם במבחן דרכים של עיתונאים מקצועיים (וגם "מקצועיים") היית מבין מה רכב כזה עובר.

 

לגבי השאר, כנראה שזה משהו באווירה הצפונית. במרכז קיבלתי מלובינסקי שירות חביב ויעיל, גם כבוחן בשביל הפורום וגם כקונה (גם בלי שידעו בכלל מי אני, סתם מישהו מהרחוב).

כנראה, כמו שכתבת, הכל בא מהמנהל במקום.

 

אם תמשיך כמה הודעות אחרי ההודעה המקורית, תראה שאני מסכים איתך שלא ניתן להסיק על אמינות רכבי פיג'ו כתוצאה מרכב בודד. יחד עם זאת, התקלות בהחלט מפתיעות לרעה.

 

לגבי האווירה הצפונית, זה סביר בעיניך שאדם יצטרך לנסוע עד ת"א בשביל לקנות פיג'ו? ייתכן שפלוני שממש מעוניין באחד הדגמים אכן ידרים עד המרכז, אבל אני מניח שרוב האנשים ירימו ידיים וילכו לקנות רכב בסוכנות אחרת, כזו שיודעת לתת שירות.

 

אגב, אולי בכלל ת"א זה החריג (לטובה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...