Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רק ממשיך להוכיח את זה שכאשר נגמרים הטיעונים הענייניים עוברים לסמנטיקה. משום מה אתה חושב שאם תעשה מספיק להטוטנות מילולית זה יצליח. טוב...

 

חוץ מזה, אם אתה כל כך בטוח שלא ניתן לנהל איתי דיון, אז מה אתה עושה כאן מלכתחילה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי. למען האמת, אם כבר אז ההיפך הוא הנכון.

 

 

לא אתה ולא אף אחד יודע אם איזה בוחן הפגיש צמיג לעצם קשה במהירות לא מומלצת או סתם נכנס לבור באיזה כביש צדדי על 140.

 

יש סיפורי "השתגרתי מהכביש כמו רקטה ויצאתי בלי פחחות בכלל" בלי סוף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני באמת לא יודע מי עשה את התאונה ומה בכלל קרה שם. אתה יודע? תפרט. על הדרך תסביר איך זה פירק תושבת מנוע וגרם לנזילת מים.

 

תנסה להסביר גם את הקשר בין התאונה לתושבת המתפוררת ולנזילה, בשני מועדים שונים, אחרי שהרכב יצא מתיקון. תאונה > תיקון > תקלה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מתפוררת זו המצאה שלך.

כמו כל השאר.

 

עכשיו ראיתי, תודה. זה שהוא עבר תאונה לא ממש קשור לתקלות הללו - תאונה יכולה להיות גם מכה בכנף.

 

אבל אמרת שאתה יודע שלא עבר תאונה, כאילו יש לך גישה למחשבי השירות של היבואן...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לה ללה לה ללה להללה ללהלה, סובב לו סובב לו סובב לו, סובב לו סובב הפינג'אן. איך אני כבר קורא אותך מק"מ, זה היה ברור שתדרוש הוכחות מדעיות של הקשר בין סוג התאונה ל"התפוררות" התושבת.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה זה קשור לתושבת?

מה זה קשור לדיון?

 

הנקודה היא שאי אפשר להסיק אמינות מרכב מבחן ספורטיבי, כי (1) הוא עובר חיים מאוד קשים ו-(2) אף אחד לא יודע באמת כמה פעמים הוא נכנס במה, ובאיזו עוצמה.

 

גם אני לא הוצאתי את הפרונט מכיוון, אבל הוא לא יצא מעצמו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לה ללה לה ללה להללה ללהלה, סובב לו סובב לו סובב לו, סובב לו סובב הפינג'אן. איך אני כבר קורא אותך מק"מ, זה היה ברור שתדרוש הוכחות מדעיות של הקשר בין סוג התאונה ל"התפוררות" התושבת.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פשוט בד"כ אחרי כמעט כל סוג של תאונה הולכת תושבת ונוצרת נזילת מים.

מה זה קשור לתושבת?

מה זה קשור לדיון?

 

הנקודה היא שאי אפשר להסיק אמינות מרכב מבחן ספורטיבי, כי (1) הוא עובר חיים מאוד קשים ו-(2) אף אחד לא יודע באמת כמה פעמים הוא נכנס במה, ובאיזו עוצמה.

 

גם אני לא הוצאתי את הפרונט מכיוון, אבל הוא לא יצא מעצמו...

למה אתה ממשיך לטעון כאילו הסקתי מכך על אמינות הרכבים?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
פשוט בד"כ אחרי כמעט כל סוג של תאונה הולכת תושבת ונוצרת נזילת מים.

:shock:

אני חייב לראות את המקור לסטטיסטיקה הזו..

יום טוב גם לך

פורסם
שלום Cuore Sportivo וכל הגולשים.

אנחנו מצטערים על השירות שחווית.

על מנת להבין לעומק את ההתנסות שלך משלוש הסוכנויות שלנו נשמח מאוד לקבל את הטלפון שלך ולקיים עימך שיחה בנושא.

בברכה,

צוות לובינסקי

 

קורו

 

האם העברת להם את מספר הטלפון שלך? אם כן , האם בוצעה שיחה כזו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
^ גם אני. אולי בגירה יפרסם משהו שישפוך קצת אור על הנושא.

מה "גם אני"?? אתה טענת את הטענה..

אז אתה לא יודע לבסס אותה?

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל, בחייאת רבאק, הוא כתב את זה בציניות. איך אפשר לפספס >.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

גם אני לצערי הרגשתי על בשרי את חוסר המקצועיות של נציג לובינסקי.

למשל כאשר ניסיתי לברר אם הג'אנטים שמגיעים עם ה 308 פרימיום הם כמו בפירסומים(שנורא אהבתי),אז הנציג לא ידע לתת לי תשובה ברורה, ואמר שזה משתנה ואפשר לדעת רק כאשר הרכב הגיע לבונדד.

לאחר בדיקה קצרה שלי באינטרנט גיליתי שמה שראיתי זה ג'אנטים 18 אינץ, ומה שמגיע לארץ בדגם פרימיום זה 17 אינץ והם נראים אחרת לגמרי.

בפעם השניה הגעתי כמובן לאחר שעשיתי שיעורי בית, ובזמן סגירת העיסקה גיליתי בהזמנה צבע אפור אלומיניום עם קוד שונה ומה שרציתי זה סוג אחר של אפור (אשכרה 50 גוונים של אפור).הנציג טען "לחפותו" שהוא תמיד חשב שזה אותו סוג צבע...

 

רבאק מה הבעיה של הנציגים לעשות קצת שיעורי בית כמוני על כמה דגמים שמוצגים באולם.זה לא שיש תור של לקוחות ואין להם זמן חופשי(בכל הפעמים שהייתי הסניף היה די שומם מאנשים).

פורסם

זה דברים מחרפנים. מה זה "אי אפשר לדעת ונדע רק כשהרכב יגיע לבונדד".

מה, בחייאת דינאק, אתם לא יודעים מה כוללים הרכבים שאתם מוכרים?

עוד מעט נציג לא ידע אם זה ידני או אוטומט, ונגלה רק כשנספור דוושות בבונדד.

הזייה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...