Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות שלילית בלובינסקי


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שירות טוב צריך לדעת לתת. אם לא טוב לך השכר או התנאים לך תחפש עבודה אחרת. נקודה!

עבדתי במהלך הלימודים לתואר בהרבה מאוד עבודות שהן מינימום, באף אחת מהן לא זלזלתי. אני מקבל שכר על עבודה ולא על להגיד הבוס שלי חוזר עוד שבוע נדבר אז או לזרוק זין ולהתעצבן כי משלמים שכר מינימום.

תפסיקו להגן על עובדים כאלה , בגלל זה רמת השירות בארץ היא ככה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בימים שלנו איש מכירות חייב להיות שירותי, כי אם לא, אז אין לו עתיד.

היבואנים משתמשים בחברות חיצוניות שמבצעות סקרי לקוח סמוי כדי לראות כיצד אנשי המכירות מגיבים גם לאנשים שלא בטוח יקנו את הרכב.

זכור לי מקרה אחד שלא הייתי עד (אני לא איש מכירות) של אדם שנכנס לסוכנות ונראה ממש כמו האדם הקדמון. אחרי כחודש התברר לי שבגלל היםס החם שקיבל (יחד עם הרכב שהתאים לו), הוא רכש רכב של 700k. אף פעם אי אפשר לדעת מי רציני ומי לא ובחלק מהמקרים אלה הרציניים סתם מבזבזים את זמנך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכרת לי בדיחה.

 

נער התחיל לעבוד במכירות בחנות כלבו גדולה ובסוף היום הראשון שלו בעבודה הבוס שואל אותו כמה לקוחות שירת. הנער משיב לקוח אחד.

הבוס שואל אותו בכעס רק אחד?

 

הנער השיב כן. מכרתי לו חכה ואז אמרתי לו שאם כבר קנה חכה אז כדאי לקחת גם צידנית וכיסא. אחר כך מכרתי לו סירה כי עם חכה כזו כדאי שילך לדוג דגים גדולים בעומק ומצלמה כדי שיוכל לצלם את עצמו עם השלל. כדי שיוכל לקחת את הסירה לאגם מכרתי לו גם נגרר בשבילה וג'יפ כדי שיוכל להגיע ממש עד המים.

 

הבוס מלא התפעלות אומר לו שזה לא יאומן שאת כל זה מכר למישהו שרק רצה לקנות חכה.

 

הנער השיב זהו שהוא לא בא לקנות חכה. הוא בכלל בא לקנות טמפונים לאשתו אז אמרתי לו שאם ממילא סוף השבוע הרוס אז למה שלא ילך לדוג.

 

עשית לי את השבוע

 

ולגבי אנשי המכירות שכאן שרואים את החיים רק דרך החור של הגרוש

 

אחריש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה לי טובה, כנראה שלא היית איש מכירות בתקופה האחרונה כדי להבין את מצב השוק. כל אותם אנני שירות שמסתכלים מלמעלה כדאי שתתחילו להבין מה קורה למטה. איש מכירות / שירות טוב זה מישהו שטוב לו. אל תצפו לשלם מינימום, לתת יחס מינימלי שנדרש בחוק, לא לתת קידומים ולצ'פר בסוכריות קופצות ועדיין לקבל עובדים נלהבים ומסורים. מה שהעובד מקרין ללקוחות - זה מה שהחברה מקרינה עליו. הכי קל להאשים את איש המכירות - כמו את הש.ג בצבא. כדאי שלפני שמפנים את האצבע המאשימה לאותם סוכני מכירות, תעשו בדק בית פנימי בהנהלה ותראו שהכל משתקף כלפי מטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

daniel.gri נכון מאוד, כל אחד כאן מומחה למכירות רק אינו עובד בתחום בפועל.

 

אתם לא יורדים לסוף דעתי - המעסיקים עצמם קבעו את זה ע"י נוסחת השכר!

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מחזק

 

ניכר שאנשים בדיון הזה מתחלקים ל2 סוגים - כאלה שעבדו בשירות וקיבלו מינימום ויש את כל השאר, שלא.

 

במקרה היום עלה הסטטוס הרלוונטי הזה בפייס

Capture.JPG

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קוטע לרגע את הדיון המרתק פה כדי לעדכן שחזרו אליי מלובינסקי. העניין בטיפול כרגע.

 

תמשיכו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"העובד מבין שלאף אחד לא אכפת ממנו", ממשיך דולפין. "הוא רואה שכולם עובדים באיזו מדיניות של 'תחטוף מה שאתה יכול, אני לא מבטיח לך שום דבר'. ברגע שזה קורה אני מחוייב לעצמי ולחיים שלי ומנהל את עצמי. כמו שאתה לא מחוייב לי, אני לא מחוייב לך. החוזה הפסיכולוגי בין מקום העבודה לעובד נשבר, והמעסיקים עדיין לא מבינים מה קורה".



 

אהבתי את הכתבה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קוטע לרגע את הדיון המרתק פה כדי לעדכן שחזרו אליי מלובינסקי. העניין בטיפול כרגע.

 

תמשיכו.

 

יפה

 

מה אתם בעצם רוצים מהם?

 

נסיעת מבחן?

 

לפטר את כולם ולהכניס צוות חדש ?

 

פתח שרשור חדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכתב למנכ"ל, נשלח אתמול. לא אני במקרה הזה.

 

960021ddb1119420fdfaa3eb0b142fab.jpg

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתם לא מתקדמים כי אתם לא מראים רצינות?

 

רוב העובדים הבכירים שלי לאורך ההיסטוריה שלי התחילו הכי למטה שיש. זה מתחיל ממנהלי ייצור שהתחילו כפועלים פשוטים, אנשי מכירות ושיווק שהתחילו כנהגים או כעיבדי ייצור, אנשי cnc שהתחילו ככלום ויצאו אנשי מקצוע מבוקשים ועוד.

 

ברגע שאני מזהה אדם שאני יכול לסמוך עליו ולגדל אותו אני עושה את זה כי זה האינטרס גם שלי וגם שלו אבל עובד שמפגין יחס כמו שמיקי מתאר כאן הוא מקבל לחיצת יד ודרכינו נפרדות.

 

קידום מרויחים על ידי אמינות, יושרה, מקצוענות והכי חשוב נאמנות לתפקיד אותו אתה ממלא.

 

אישית לא בעד השיטה של מינימום ותמריצים. לו אני הייתי מנהל אולם תצוגה אי עסק קמעונאי היה שכר בסיס של סביבות ה 7 ברוטו ובונוסים מעל רף מסויים. מי שלא מצליח להצדיק שכר כזה כנרה בחר במקצונ הלא מתאים עבורו.

 

בכל מקרה אנמ לא רוצה עובדים שמקבלים מינימום כי מי ששווה רק שכר מינימום הוא עובד לא טוב ואם הוא שווה יותר ממילא הוא לא יעבוד בשביל מינימום.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Freak_Miky אני לא מבין את הדעה שלך, הנציג צריך לתת שירות כתלות בשכר שלו? אם כך מנכלית בנק פועלים צריכה לעשות לי מסאג'ים כשאני מגיע לסניף?

לא מתאים לך לעבוד במינימום, זכותך, לך תשיג עבודה שתביא לך 50K בחודש.

אבל אם בחרת לקחת אחריות ולעבוד במקום כלשהו, כל עוד משלמים לך תעשה מה שאתה צריך, בין אם זה שירות ובין אם זה לנקות שירותים, ללקוחות אין קשר לכמה שמשלמים לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Night Driver,

 

על פני 6 שנות עבודה במקום מסוים, אני רואה קידומים רק על סמך סחבקיות עם הבכירים +מספרים, לא שירות ולא בטיח. מה שאני כותב כאן זה כמובן לא מה שקורה בפועל, כלומר אם לקוח לא נראה לי פשוט דרכינו נפרדות בשלום כמו שאתה אומר. השכר הממוצע שלי מהעבודה הזו הוא כ-8K נטו, יש לי עוד עבודות מתגמלות יותר שבהן אני עושה יומיתX2 בשעתיים. נגמרו הימים שהעובדים היו מתכופפים. שאלה ראשונה בראיון עבודה היא כמה המעסיק רוצה לשלם.

 

 

MZN,

 

זה לא מה שאני אומר. מה שאני כן אומר הוא שאם הנציג זיהה חוסר רצינות, כלומר לא ראה לקוח פוטנציאלי, כלומר לא ראה את הבונוס משתלשל לתלוש השכר שלו, זכותו המלאה להיפרד מהלקוח בידידות. אז יכול להיות שהוא מפספס 1 מתוך 10, אבל כך בנויה נוסחת השכר של סוכני מכירות שמתוגמלים רק על בסיס מכירות.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי חלק גדול מהבעיה היא אנחנו הלקוחות . לא קיבלת שירות טוב , פשוט אל תקנה . תעבור את הכביש ותלך למתחרה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...