Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה דברים מחרפנים. מה זה "אי אפשר לדעת ונדע רק כשהרכב יגיע לבונדד".

מה, בחייאת דינאק, אתם לא יודעים מה כוללים הרכבים שאתם מוכרים?

עוד מעט נציג לא ידע אם זה ידני או אוטומט, ונגלה רק כשנספור דוושות בבונדד.

הזייה.

כנראה הנציגים התרגלו לשנן את אותם הנתונים היבשים, והם לא צריכים את כל החוכמולוגים כמוני שבאים עם "שאלות בונוס"...

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת שחבר שקנה אצלהם רכב (חיפה) קיבל תשובות דומות.

 

בכל אופן, זה הזמן לעדכן שלובינסקי פנו אליי בפרטי על מנת לקבל את מספר הטלפון שלי. קיבלו.

 

נכון לעכשיו, זה בסטטוס שלי "יחזרו אליך" (אף אחד לא יצר קשר) - כבר אמרנו שניהול מתחיל מלמעלה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

 

בכל אופן, זה הזמן לעדכן שלובינסקי פנו אליי בפרטי על מנת לקבל את מספר הטלפון שלי. קיבלו.

 

מתי השבת להם?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יום שישי?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זה דברים מחרפנים. מה זה "אי אפשר לדעת ונדע רק כשהרכב יגיע לבונדד".

מה, בחייאת דינאק, אתם לא יודעים מה כוללים הרכבים שאתם מוכרים?

עוד מעט נציג לא ידע אם זה ידני או אוטומט, ונגלה רק כשנספור דוושות בבונדד.

הזייה.

אני רק הערה

לפעמים רכבים מגיעים במפרט שונה ממה שהוזמן

דוגמה עדכנית זה דאסטר בנזין 4x4 לוריאט שהגיע משלוח שלם עם הגה עור בעוד הגה עור מגיע רשמית ברמה הגבוהה יותר.

לפני זה היה לי ייטי אמביאט שהגיע עם חיישני תאורה בתור צ'ופר מהיצרן, רכבים ממשלוחים אחרים הגיעו בלי

לפני בתקופת הגטס נשמה לי בשנת 2009 או 2008 מהמפעל שלחו מה שיש ויש אי-סדירות באבזור במיוחד ברמות glx ו gli

 

בקיצור לא תמיד יודעים 100% מה מגיע. לעיתים זה 99%.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגיטימי. סוג הגה, בונוס כזה או אחר, סבבה.

לא ניתן לדעת עם איזה ג'אנטים מגיע הרכב? באמת? זה לא 1% לדעתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני מהמר שלא נראיתם להם כאלה שעומדים לקנות, אחרת אין הסבר הגיוני חזה שאיש מכירות יתנהג ככה.

 

איש מכירות אמור למכור, גם אם הלקוח מתלבט התפקיד שלו זה לגרום לעיסקה לצאת לפועל ולא להיות פקיד שממלא טפסים עבור לקוחות שבאו מכווני מטרה בלבד.

 

גם אני בא מתחום המכירות ויש הבדל בין לקוח מתלבט לבין לקוח שבא להעביר את הזמן או "להתרשם". לדוגמא, אני מחזיק מוצרים מסוימים שלא נמצאים בתצוגה אבל זמינים במלאי - נראה לכם שכל לקוח שרוצה לראות ואני צריך להביא מהמחסן ולפתוח אריזה חדשה אעשה זאת? ממש לא (התשובה היא שאין אפשרות לפתוח מוצר), אלא אם כן אני מזהה רצינות מסוימת מהלקוח. אני בטוח מפספס מדי פעם, אבל זה שולי, אז 1 מתוך 10 לא יקנה אבל יחסוך לי 10 טרטורים שאולי יורידו לי את החשק מלהמשיך ביום ולמכור ללקוחות פוטנציאליים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
לגיטימי. סוג הגה, בונוס כזה או אחר, סבבה.

לא ניתן לדעת עם איזה ג'אנטים מגיע הרכב? באמת? זה לא 1% לדעתי.

לא יודע אם ג'אנטים זה כן או לא, אני רק מתייחס לזה שלפעמים יש סטיות מהמפרט המודפס, זה הכל :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
גם אני בא מתחום המכירות ויש הבדל בין לקוח מתלבט לבין לקוח שבא להעביר את הזמן או "להתרשם". לדוגמא, אני מחזיק מוצרים מסוימים שלא נמצאים בתצוגה אבל זמינים במלאי - נראה לכם שכל לקוח שרוצה לראות ואני צריך להביא מהמחסן ולפתוח אריזה חדשה אעשה זאת? ממש לא (התשובה היא שאין אפשרות לפתוח מוצר), אלא אם כן אני מזהה רצינות מסוימת מהלקוח. אני בטוח מפספס מדי פעם, אבל זה שולי, אז 1 מתוך 10 לא יקנה אבל יחסוך לי 10 טרטורים שאולי יורידו לי את החשק מלהמשיך ביום ולמכור ללקוחות פוטנציאליים.

אבל באנו לקנות. רק שאתה יודע, לפני שאתה קונה את הג'ינס אתה מודד אותו.

 

חוץ מזה, אם זו הדרך שלך להתנהל מול לקוחות, אז אתה לא יודע למכור.

 

---

 

Shayy,

 

כן. הם פנו אליי בשישי ועניתי להם בשישי (בשעות העבודה). חוץ מזה, אני לא יודע איך זה בלובינסקי, אבל במדינת ישראל יום ראשון הוא יום עבודה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

יכול להיות שיחזור אליך נציג צרפתי ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מספר אפשרויות

 

או שהם לא זריזים כל כך, או שהם עמוסים מפניות דומות , או סתם לקח הנציג יום חופש , או חלה לא עלינו.

 

קריטי זה לא יהיה אף פעם , אבל אם לא יחזרו תוך יוםיומיים ...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא יודע אם ג'אנטים זה כן או לא, אני רק מתייחס לזה שלפעמים יש סטיות מהמפרט המודפס, זה הכל :)

מקובל וידוע :)

מה שהזוי בעיניי זו התשובה של הנציג על משהו כל כך מהותי.

כשיש טעויות אז אפשר לתת פיצוי, אבל מראש להגיד לא ניתן לדעת. אולי זה סטנדרט והבעיה בי, אבל זה נשמע הזוי באוזניי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...