Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט התנהגות ויחס גרועים.

היום, בלא מעט מקרים, מה שקובע את הרכב שיירכש היא רמת שירות, כי בניגוד לעבר המבחר הוא עצום ואין רכבים גרועים בהגדרה.

בגלל כל זה, איש מכירות טוב חייב להיות גם איש שירות, ולהיפך. היבואנים משקיעים המון כסף בהכשרת אנשי השירות והמכירות וכזו התנהלות זו יריקה בפרצוף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אבל באנו לקנות. רק שאתה יודע, לפני שאתה קונה את הג'ינס אתה מודד אותו.

 

חוץ מזה, אם זו הדרך שלך להתנהל מול לקוחות, אז אתה לא יודע למכור.

 

תאמין לי שאני כן, אבל זה לא יכול להיות חד צדדי, תנסה לראות את התמונה מהצד של איש המכירות ולא כלקוח עקשן או מנכ"ל החברה. בישראל, כמה שלא תיתן שירות טוב אתה תמיד יכול ליפול במחיר, ומה לעשות גם לא תמיד תוכל להתמודד (כלומר המחיר שלך למוצר זהה גבוהה ב-10% מהמתחרה ממול). מהניסיון שלי, אם למתחרה "יש במלאי" הלקוח לרוב יקנה בסוף אצלו אפילו אם ירק לו בפנים. אז כן, השיטה שלי מבלי שהלקוח ישים לב כמובן היא קודם לנסות לזהות א׳ אם הוא בא לקנות וב׳ אם המחיר שלי מתאים לו בכלל.

 

לצורך העניין התחום שלי הוא מוצרי חשמל וזה עובד כך - הלקוח הגיע אליך מחנות אחרת כי לא סגרו אותו ומה שנשאר לך זה לשרוף את המחיר או שהלקוח הגיע אליך "בתול" ואתה נותן את השירות ואם אתה לא מצליח לסגור אותו במקום סיכוי נמוך שיחזור אליך כי המתחרה ישרוף לך את המחיר.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

Freak_miky,

 

אין לי עניין להכנס איתך לדיון של איך מוכרים. אבל, בכל אחת מ-3 הסוכנויות המדוברות, הנציג צריך להיות גאון יוצא דופן כדי לחשוב שאדם שמגיע עם רישיון (כי צריך לצלם בשביל הצעת טרייד אין), יושב ברכב ובודק בו פיצ'רים שונים, שואל את הנציג שאלות הן על הרכב והן לגבי תנאי הרכישה הוא אדם שלא מעוניין לקנות.

 

אגב, באופן כללי יכול להיות שהוא עדיין לא רוצה לקנות, וכאן תפקידו של המוכרן לשכנעו.

 

בשורה התחתונה, לובינסקי די שיכנעו את חברי שאין לקנות מהם דבר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תאמין לי שאני כן, אבל זה לא יכול להיות חד צדדי, תנסה לראות את התמונה מהצד של איש המכירות ולא כלקוח עקשן או מנכ"ל החברה. בישראל, כמה שלא תיתן שירות טוב אתה תמיד יכול ליפול במחיר, ומה לעשות גם לא תמיד תוכל להתמודד (כלומר המחיר שלך למוצר זהה גבוהה ב-10% מהמתחרה ממול). מהניסיון שלי, אם למתחרה "יש במלאי" הלקוח לרוב יקנה בסוף אצלו אפילו אם ירק לו בפנים. אז כן, השיטה שלי מבלי שהלקוח ישים לב כמובן היא קודם לנסות לזהות א׳ אם הוא בא לקנות וב׳ אם המחיר שלי מתאים לו בכלל.

אבל כאן מדובר ביבואן בלעדי. אין לו מתחרים שמוכרים את אותו המוצר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמעט לכל רכב יש מתחרה שלו אצל יבואן אחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת שיש צדק בדבריו של miky. לא תמיד היחס הוא אותו היחס, גם אם כן מנסים לייצר תרבות ארגונית אחידה (ולרוב הכוונות הן כמובן יותר טובות מהביצוע).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אבל כאן מדובר ביבואן בלעדי. אין לו מתחרים שמוכרים את אותו המוצר.

ואם הוא לא יהיה מחר, אולי לא יהיה בכלל. כנראה גם הולך לו, אחרת היה סוגר את הבסטה, לא?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

^^^

 

אם היה נותן שירות טוב יותר היה הולך לו יותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
החוויה שלי מלובינסקי חיפה אמביוולנטית:

לחיוב - הנציגים היו חביבים בטלפון וגם במקום, לא פושרים מדי טרם המו"מ, רכב המבחן הגיע למקום העבודה שלי כך שנסיעת המבחן היתה נוחה (נכחתי באולם פעם אחת לפני הנסיעה, ופעם אחת אחריה).

 

לשלילה - חוסר מקצועיות מטורף, אני הכרתי את הרכב טוב יותר מכל הנציגים שפגשתי (כולל מי שהגיע עם רכב המבחן) שזה אבסורד, מעבר לזה: הם טעו בכל מיני דברים שהיו חשובים לי וגיליתי זאת לאחר חקירה עצמאית. המו"מ התבצע בצורה קצת טיפשית מבחינתם, יש להם איזשהו 'תסריט' קבוע והם לא היו מוכנים לזוז ממנו, ואיבדו שני לקוחות פוט' (הייתי מוכן לסגור על מחיר X בסבירות גבוהה, לא אישרו, התקשרו כמה ימים אח"כ והציעו את אותו מחיר X אבל זה היה כבר מאוחר מדי עבורם). בנוסף הם לא שחררו אחרי שאמרתי שזה לא רלוונטי וקצת הציקו בטלפון וזה היה מיותר.

 

אישית, בעיקר הפריע לי חוסר המקצועיות. אם לי היה זמן 'ללמוד' את הרכב, ורבאק זה באמת לא כזה קשה, אני לא מבין איך נציג מכירות לא עושה את זה. אם הייתי רוכש מהם את הרכב ומגלה בעת קבלת האקזמפלר את ההטעיות שהנציג שלהם אמר לי (כנראה בתום לב, אבל זה לא באמת משנה), הייתי ממש *ממש* מתעצבן.

 

 

בנוגע לרכב עצמו (208GTI) - מאוד אהבתי.

 

הנקודה של חוסר המקצועיות לא נכונה רק לגבי לובינסקי, אלא לריבוי גדול מיבואני הרכב

בנוסף, לא צריך להישאר גם אצל יבואני הרכב, בתחומים רבים בארץ חוסר המקצועיות והידע אצל סוכני המכירות על מוצריהם שלהם מורגשים מאוד, למשל פלאפונים, טלוויזיות..

אך אני לא רוצה לגלוש מהנושא, הסיבה שציטטתי את התגובה היא מפני שהדבר ממש לא רק נכון לגבי לובינסקי ולדעתי אי אפשר להאשים רק אותם במשהו שקורה אצל כולם

פורסם

בשורה התחתונה, הכל מתחיל ונגמר בשכר של העובד מולך. גם יועצת המשכנתאות בבנק שלי הייתה חייכנית ונחמדה, עד השלב בו הצגתי לה את התמהיל והריביות שאני מדבר עליהם (כנראה זה פוגע לה בשכר אחרת אני לא רואה כאן משהו בפן האישי. לא ביקשתי משהו מטורף, רק מה שהמליצו לי בתפוז). קשה לי להאמין שאצל מותגי היוקרה מקבלים שירות ברמה "עממית" כזו.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
תאמין לי שאני כן, אבל זה לא יכול להיות חד צדדי, תנסה לראות את התמונה מהצד של איש המכירות ולא כלקוח עקשן או מנכ"ל החברה. בישראל, כמה שלא תיתן שירות טוב אתה תמיד יכול ליפול במחיר, ומה לעשות גם לא תמיד תוכל להתמודד (כלומר המחיר שלך למוצר זהה גבוהה ב-10% מהמתחרה ממול). מהניסיון שלי, אם למתחרה "יש במלאי" הלקוח לרוב יקנה בסוף אצלו אפילו אם ירק לו בפנים. אז כן, השיטה שלי מבלי שהלקוח ישים לב כמובן היא קודם לנסות לזהות א׳ אם הוא בא לקנות וב׳ אם המחיר שלי מתאים לו בכלל.

 

לצורך העניין התחום שלי הוא מוצרי חשמל וזה עובד כך - הלקוח הגיע אליך מחנות אחרת כי לא סגרו אותו ומה שנשאר לך זה לשרוף את המחיר או שהלקוח הגיע אליך "בתול" ואתה נותן את השירות ואם אתה לא מצליח לסגור אותו במקום סיכוי נמוך שיחזור אליך כי המתחרה ישרוף לך את המחיר.

 

צודק ספורטיבו.

 

הראייה שלך מאוד מצומצמת וקצרת טווח.

היום אני אקבל שירות טוב ממך אבל אקנה אצל מישהו אחר. מה שכן בטוח תיכנס לרשימת החנויות שאבדוק בהן פעם הבא ואם השירות יהיה טוב והפערים לא יהיו גדולים ארכוש אצלך.

 

הבעיה שלפעמים צריך לנטוע זרעים בשביל לקציר פירות ורוב האנשים רוצים מעכשיו לעכשיו וזה לא עובד ככה.

 

גם בתור חנות של רשת אני אומר לך שיש סניפים שפורחים כי ידוע שיש להם שירות טוב וההפך. מה שמאוד מתאים לסיפור שהיה כאן. שירות חרא - כבר לא בא לי.

 

נגיד והשירות היה טוב והם לא היו קונים - תהיה בטוח שהם היו ממליצים לאחרים ללכת להתרשם. מישהו בסוף היה קונה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...