Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווית שירות שלילית בלובינסקי


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא יודע איפה אתה עובד אבל אני לא הסכמתי להישאר במקומות שנוהלו ככה וגם היום יש לא מעט לקוחות גדולים מאוד בענף שלי שאני לא עובד איתם בגלל שיקולים זרים בקבלת ההחלטות שאני לא מוכן להיות חלק מהם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נהג לילי, מה שהיה לפני 10 שנים זה לא היום. היום בשום מקום לא תמצא קביעות, והרבה מהחברות ינצלו אותך עד שתהיה שבר כלי - ואחר כך יפטרו אותך.

לתת בונוסים על מכירות זה לא לדאוג לעובד. עצם העובדה שהפנסיה שלו תהיה 2000 שקל כאשר בפועל הוא הרוויח 10k ויותר כל חודש מעידה לבדה על היחס לעובד.

יש מקומות שבהם המצב שונה - אבל הם מעטים ובדרך כלל קטנים ולכן יכולת הקידום מוגבלת.

להיות איש השירות המושלם זה קל לדרוש, אך הרבה פעמים מלמעלה לא מבינים את הקשיים שאותם חווה נציג המכירות. ברור שהלוואי שהייתי יכול להיות איש שירות מושלם. אבל כשאני יודע שכל יום יש לי 9 שעות שבהן אני צריך לתפוס כמה שיותר לקוחות כדי שתהיה לי משכורת שבאמת תייצג את מה שאני שווה - אז יכול להיות שיצאו לקוחות לא מרוצים עצוב ככל שזה יהיה. ככה זה כשחוסכים על כוח העבודה - זה מתגלגל ללקוחות.

יש חברות שהשכילו להבין שטובת העובד - זו טובת הלקוח, אך זה נפוץ בעיקר בהייטק בו יש תחרות וצריך לפתות עובדים טובים. בתחום המכירות ההנהלה יודעת שאחד הלך - אחר יבוא.

 

בנימה אישית אני יכול לומר שהרווחתי משכורות שיביכו חלק משכירי ההיטק, אבל הרבה מהעובדה שהייתי טוב במכירות זה כי היה לי בוס שאכפת לו, וחברה שתמכה ורצתה לפתח ולקדם אותי. זה לא קורה בהרבה מקומות.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשי המכירות שאני מכיר בעולם הרכב לא מרוויחים מינימום בבסיס ומגיעים למשכורות יפות מאוד (מעל 12k נטו) ואני בטוח שחלק מזה נובע גם משירות איכותי.

יכול להיות שעכשיו אני לא יכול לרכוש את הרכב בגלל סיבה כזו או אחרת, אבל אם קיבלתי שירות טוב מאיש המכירות ארצה להגיע אליו כשאוכל, או לחליפין, לשלוח מכרים שלי שירצו לקנות את הרכב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה ראשונה בראיון עבודה היא כמה המעסיק רוצה לשלם.

כמה ראיונות עבודה פתחת ככה ובכמה מהם קיבלו אותך למקום העבודה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לפחד לשאול את זה? לא מדברים על זה? מה זה סוד? למה כי זה משהו שיוצא מהכיס של המעסיק? למה להשאיר את סעיף "ציפיות השכר" לאמצע-סוף הראיון אם מדובר בעניין החשוב ביותר? בכלל המושגים "מעסיק" ו-"מעביד" כל כך ישנים ולא מתאימים לימינו. בשורה התחתונה באים להשתכר אצל מי שרוצה לשלם יותר.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופגנדה מתלהמת אה-לה-טרוצקי לחוד ומציאות לחוד, כמה ראיונות עבודה פתחת בשאלה הזו ולכמה מתוכם התקבלת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעובד ניקיון במרכז מסחרי אכפת ממך?

למתדלק ביילו אכפת שתתדלק ביילו ולא בסונול?

לעובד מטבח בבורגראנץ' אכפת שתלך למקדונלדס?

לקפואית בסופרפארם אכפת אם תקנה בניופארם?

 

אלו עבודות בשכר מינימום, זאת הגישה של העובדים. שכר מינימלי מצד המעביד גורם לגישה מינימלית מאוד מצד העובד

 

חבל מאוד שאנשי מכירות שאנחנו מצפים מהם ליחס קצת יותר רציני וחם (נניח אנשים מכירות רכב חדש או נציגים בחברות הסלולר) מתוגמלים על בסיס מינימום+בונוסים ומתייחסים למקצוע בהתאם.

 

כשאתה בעל עסק, אנשי המכירות הם הפנים של החברה שלך, צריך לתגמל אותם \ לגרום להם לתחושת שייכות לחברה יותר מעובדי ניקיון וכו', נתקלתי במספר מקומות שלא עלו על ההיגיון הבסיסי הזה, וחבל. לדעתי זה הדבר הבסיסי ביותר בניהול עסק גדול, נציגי השירות שלך משפיעים על כל החוויה. זה נכון במלצרות, קולנוע, מכירות רכבים וגם מכירת בגדים.

 

בנוגע לחווית השירות, לא הייתי מתרגש יותר מדי, החבר'ה פה לרוב הם אנשים צעירים בעלי ידע במכוניות, כמו שאני לא מתלהב מנציג המכירות כשאני קונה פלאפון (כי קרוב לוודאי אני יודע פי כמה יותר ממנו), אין לי גם מה להתרגש מהנציג פה שככל הנראה נגוע באינטרסים פנימיים, לכן צריך להכין ש.ב לפני העסקה, ובזמן העסקה פשוט לנסות לסגור על נסיעת מבחן ומחיר טוב ככל הניתן.

 

אציין את 2 התגובות שמשקפות את מה שקורה בארץ, חבל מאוד שזה כך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כזה שקופץ מעבודה לעבודה, גם לא קופץ לעבודה הראשונה שהגענו להסכמה להתקבל, לעבודה האחרונה התקבלתי בברכה (לגבי השכר בדרך כלל שואלים כבר בטלפון כדי לא להגיע סתם). תזכור דבר אחד, גם המעסיקים שלך יודעים את זה - העבודה הבאה שלך תהיה בדרך כלל טובה יותר מהקודמת.

 

שים לב שהיום כבר ברוב מודעות הדרושים מציינים או רומזים לגבי שכר, מי שלא מתאים לו כמובן מדלג למודעה הבאה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילי, מה שהיה לפני 10 שנים זה לא היום. היום בשום מקום לא תמצא קביעות, והרבה מהחברות ינצלו אותך עד שתהיה שבר כלי - ואחר כך יפטרו אותך.

לתת בונוסים על מכירות זה לא לדאוג לעובד. עצם העובדה שהפנסיה שלו תהיה 2000 שקל כאשר בפועל הוא הרוויח 10k ויותר כל חודש מעידה לבדה על היחס לעובד.

יש מקומות שבהם המצב שונה - אבל הם מעטים ובדרך כלל קטנים ולכן יכולת הקידום מוגבלת.

להיות איש השירות המושלם זה קל לדרוש, אך הרבה פעמים מלמעלה לא מבינים את הקשיים שאותם חווה נציג המכירות. ברור שהלוואי שהייתי יכול להיות איש שירות מושלם. אבל כשאני יודע שכל יום יש לי 9 שעות שבהן אני צריך לתפוס כמה שיותר לקוחות כדי שתהיה לי משכורת שבאמת תייצג את מה שאני שווה - אז יכול להיות שיצאו לקוחות לא מרוצים עצוב ככל שזה יהיה. ככה זה כשחוסכים על כוח העבודה - זה מתגלגל ללקוחות.

יש חברות שהשכילו להבין שטובת העובד - זו טובת הלקוח, אך זה נפוץ בעיקר בהייטק בו יש תחרות וצריך לפתות עובדים טובים. בתחום המכירות ההנהלה יודעת שאחד הלך - אחר יבוא.

 

בנימה אישית אני יכול לומר שהרווחתי משכורות שיביכו חלק משכירי ההיטק, אבל הרבה מהעובדה שהייתי טוב במכירות זה כי היה לי בוס שאכפת לו, וחברה שתמכה ורצתה לפתח ולקדם אותי. זה לא קורה בהרבה מקומות.

 

אם אתה עושה את עבודתך כמו שצריך קביעות היא מושג מיותר. אתה לא מבין שבשביל המעסיק להחליף אנשים זה כאב ראש וכל מעסיק מחפש את היציבות בקרב עובדיו (שוב, לא מדובר על עובדי ניקיון וכו' שלא נדרש מהם שום ידע או כישורים).

 

כאיש מכירות אתה אמור לדעת לדבר עם אנשים ולנהל משא ומתן. אם אתה לא מסוגל לדבר עם הבוס שלך ולהסביר לו את העניין אז אתה בבעיה ברמה המקצועית (ואם הוא לא מבין את הדברים אז חפש בוס אחר). קורה לי לא פעם שאני רואה דברים בצורה מסויימת ועובד שלי בא ומאיר את עיניי. אין בזה שום דבר פסול.

 

לגבי בונוסים ותנאים סוציאליים זה כבר תלוי בך ובמעביד. אם במו"מ היית מעלה את זה רוב הסיכויים שהיית מגיע לנוסחא שתהיה מקובלת על שני הצדדים (למשל לקבל בונוס של X-0.5% תמורת הפרשות לפנסיה מהבונוסים). זה נחמד מאוד לקבל שכר יותר גבוה כי אין הפרשות ולבוא בטענות שאין הפרשות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה שוב אותה תפיסה מעוותת שבו לפי המעסיק - העובד הוא זה שצריך להילחם על התנאים שלו ולצאת לדו-קרב מול המעסיק על מנת לשפר את תנאיו. אחר כך אתה מתפלא למה העובד מרגיש שמנצלים אותו? שהוא לא שותף לדרך שבה המעסיק רואה את העסק? למה שהעובד יביא מעצמו אקסטרה אם המעסיק לא עושה את זה בעצמו?

אתה חושב שזה קל לעובד להביא את עצמו למצב שהוא דורש העלאה/קידום?

 

תסלח לי, אבל התגובה הזו רק מראה כמה אתה בתור מנהל מנותק לחלוטין ממה שקורה.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופגנדה מתלהמת אה-לה-טרוצקי לחוד ומציאות לחוד, כמה ראיונות עבודה פתחת בשאלה הזו ולכמה מתוכם התקבלת?

 

זאת אולי לא השאלה הראשונה בראיון אבל זה משהו שבהחלט מתאמים טלפונית לפני קביעת מועד הראיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואללה?

 

אתה שולח קורות חים לאמדוקס, חוזרת אליך מתאמת ראיונות ומודיעה לך שאתה מזומן לראיון, אז אתה שואל אותה מה השכר???

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואללה?

 

אתה שולח קורות חים לאמדוקס, חוזרת אליך מתאמת ראיונות ומודיעה לך שאתה מזומן לראיון, אז אתה שואל אותה מה השכר???

 

מצחיק שאתה אומר את זה אבל הייתי באמדוקס בראיון עבודה, כן דיברו איתי על טווח בטלפון, ובראיון קצר של חצי שעה שאלו מה דרישות השכר שלי. ממש לא דחו את זה לראיון השני או השלישי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני מאוד שבמהלך ראיון עבודה ראשוני המעסיק ישאל את המועמד מהו טווח השכר שהמועמד מצפה לו.

מפה ועד להיכנס לראיון עבודה ולשאול "כמה אני הולך להרוויח" כשאלה פותחת, ובכן, מדובר על הבדל של שמיים וארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה נאמר בהקצנה, אבל נגמרו הימים שבאים לראיון אל הלא-נודע.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...