Jump to content

Metaforce007

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Metaforce007

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. האם הסאב והמגבר טובים? סאב: http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=1911 מגבר: http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=1443
  2. הבנתי אותך. בינתיים אוסיף רק מגבר וסאב ולאחר מכן אם אצטרך גם אחליף רמקולים. תודה!
  3. תודה על העזרה, השבוע אמרח פלסטלינה ואעדכן אם עזר!
  4. יש לי מין גרגירי חול (זה התיאור הכי טוב שיכולתי להביא לזה) על כל הצבע של הרכב (על כל הרכב). מרחוק לא רואים את זה - רק כשמתקרבים אפשר לראות גרגירי חול דבוקים לצבע (יש ביניהם קצת מרווח - נראה כמו כוכבים בשמיים בלילה). ניסיתי להוריד אותם בשטיפה, ניסיתי להפעיל לחץ עם המטלית - לא עזר. עדיין שם. יש לכם רעיונות למה לעשות? (צבע לבן). האם פוליש יתקן את זה? (אני בכל זאת מתכוון לעשות פוליש יש הרבה סווירלס על הצבע). תודה! תמונה מצורפת-
  5. ברשותי יונדאי ולוסטר. סך הכל, הרמקולים הרגילים טובים. אך הבס חלש. לא מרגישים אותו כמעט. הבנתי שאפשר להוסיף סאבוופר כדי להעצים את הבס - והבנתי שאם מתקינים סאבוופר גם צריך להתקין מגבר. ואז קראתי שאם מוסיפים סאבוופר ומגבר גם כדאי להחליף את הרמקולים הרגילים לרמקולים המסוגלים לעמוד בעומס (תקנו אותי אם אני טועה?). אשמח אם תאירו לי קצת אור על הנושא ומה אוכל לעשות כדי לשפר את איכות השמיעה ואיכות הבס (ולא בעוצמות נמוכות ). תודה!
  6. ברשותי יונדאי ולוסטר 2012, אחלה אוטו בשבילי כרגע (אוטו ראשון, נהג חדש). לפי מה שהבנתי, אם ארצה לשפר אותו מבחינת תוכנה זה לא יעזור כל כך מכיוון שהמנוע אטמוספרי. אך בכל זאת ארצה לשפר את הרעש של הרכב. על מה אתם ממליצים (קראתי על דוד אחורי, דאון פייפ אבל הסתבכתי - אני לא מבין בזה)? תודה!
  7. מדובר בדגם Trendline 1.4L אבל אם בכללי אין לה שוק אז גם לדגם אין תודה
  8. הבנתי אותך אהבתי את מה שעשית פה
  9. אני חושב קדימה.. אם אצטרך לרדת הרבה מהמחירון בשביל למכור את הרכב ולהפסיד הרבה כסף אולי מבחינה כלכלית משתלם לי יותר לקנות רכב אחר אבל אני אלך עליה כי אני שומע פה ביקורות טובות
  10. אני מעוניין בלרכוש רכב ידני (שירוקו 2012) החשש היחיד שיש לי הוא האם תהיה לי בעיה למכור אותו בעוד שנתיים פלוס מינוס? אני מפחד שלא אצליח למכור אותו בכלל. בקושי ויש מודעות לרכב הזה ביד 2 תודה רבה לעונים
  11. אוכל לקנות רק 2012 - 2011 בתקציב שלי והן קרועות בטח וצריכות טיפולים וכל טיפול זה מלא כסף (פולקסווגן..)
  12. אני חושב שאלך לאלטרנתיבי ואז לדרייב ארט תודה רבה על התשובה המפורטת
  13. לא אוהב את האיביזה
  14. איזה חברה הכי מומלצת מבחינת הקורסים האלו? בינתיים אני מתלבט בין: דרייב ארט אלטרנתיבי איזה חברה עדיפה מבחינת 2 הקורסים (גם נהיגה מתקדמת (החלקות, התחמקויות, בלימות חירום וכו..) ולאחר מכן קורס נהיגה ספורטיבית)? אם יש חברות אחרות אשמח להצעות
×
×
  • תוכן חדש...