Metaforce007
-
הודעות
53 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Metaforce007
-
החלפת רמקולים והוספת מגבר & סאב
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
האם הסאב והמגבר טובים? סאב: http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=1911 מגבר: http://www.al-galgalim.co.il/catalog.php?id=1443 -
החלפת רמקולים והוספת מגבר & סאב
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבנתי אותך. בינתיים אוסיף רק מגבר וסאב ולאחר מכן אם אצטרך גם אחליף רמקולים. תודה! -
יש לי מין גרגירי חול (זה התיאור הכי טוב שיכולתי להביא לזה) על כל הצבע של הרכב (על כל הרכב). מרחוק לא רואים את זה - רק כשמתקרבים אפשר לראות גרגירי חול דבוקים לצבע (יש ביניהם קצת מרווח - נראה כמו כוכבים בשמיים בלילה). ניסיתי להוריד אותם בשטיפה, ניסיתי להפעיל לחץ עם המטלית - לא עזר. עדיין שם. יש לכם רעיונות למה לעשות? (צבע לבן). האם פוליש יתקן את זה? (אני בכל זאת מתכוון לעשות פוליש יש הרבה סווירלס על הצבע). תודה! תמונה מצורפת-
-
ברשותי יונדאי ולוסטר. סך הכל, הרמקולים הרגילים טובים. אך הבס חלש. לא מרגישים אותו כמעט. הבנתי שאפשר להוסיף סאבוופר כדי להעצים את הבס - והבנתי שאם מתקינים סאבוופר גם צריך להתקין מגבר. ואז קראתי שאם מוסיפים סאבוופר ומגבר גם כדאי להחליף את הרמקולים הרגילים לרמקולים המסוגלים לעמוד בעומס (תקנו אותי אם אני טועה?). אשמח אם תאירו לי קצת אור על הנושא ומה אוכל לעשות כדי לשפר את איכות השמיעה ואיכות הבס (ולא בעוצמות נמוכות ). תודה!
-
ברשותי יונדאי ולוסטר 2012, אחלה אוטו בשבילי כרגע (אוטו ראשון, נהג חדש). לפי מה שהבנתי, אם ארצה לשפר אותו מבחינת תוכנה זה לא יעזור כל כך מכיוון שהמנוע אטמוספרי. אך בכל זאת ארצה לשפר את הרעש של הרכב. על מה אתם ממליצים (קראתי על דוד אחורי, דאון פייפ אבל הסתבכתי - אני לא מבין בזה)? תודה!
-
מדובר בדגם Trendline 1.4L אבל אם בכללי אין לה שוק אז גם לדגם אין תודה
-
הבנתי אותך אהבתי את מה שעשית פה
-
אני חושב קדימה.. אם אצטרך לרדת הרבה מהמחירון בשביל למכור את הרכב ולהפסיד הרבה כסף אולי מבחינה כלכלית משתלם לי יותר לקנות רכב אחר אבל אני אלך עליה כי אני שומע פה ביקורות טובות
-
אני מעוניין בלרכוש רכב ידני (שירוקו 2012) החשש היחיד שיש לי הוא האם תהיה לי בעיה למכור אותו בעוד שנתיים פלוס מינוס? אני מפחד שלא אצליח למכור אותו בכלל. בקושי ויש מודעות לרכב הזה ביד 2 תודה רבה לעונים
-
רכב קופה 3 דלתות משומש ידני עד 90K
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוכל לקנות רק 2012 - 2011 בתקציב שלי והן קרועות בטח וצריכות טיפולים וכל טיפול זה מלא כסף (פולקסווגן..) -
אני חושב שאלך לאלטרנתיבי ואז לדרייב ארט תודה רבה על התשובה המפורטת
-
רכב קופה 3 דלתות משומש ידני עד 90K
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא אוהב את האיביזה -
איזה חברה הכי מומלצת מבחינת הקורסים האלו? בינתיים אני מתלבט בין: דרייב ארט אלטרנתיבי איזה חברה עדיפה מבחינת 2 הקורסים (גם נהיגה מתקדמת (החלקות, התחמקויות, בלימות חירום וכו..) ולאחר מכן קורס נהיגה ספורטיבית)? אם יש חברות אחרות אשמח להצעות
-
מחפש הצעות לרכב. הרכב חייב להיות: משומש (חדש לא בא בחשבון) ידני עיצוב חיצוני יפה (למי אכפת מהאבזור. תנו לי חיבור AUX ורדיו ומספיק לי) עדיפות מאוד גבוהה לקופה. אני לא רוצה 5 דלתות רק 3. לא כלכך קשה למכירה. אני מתכוון למכור אותו בעוד שנתיים~ שנתון גבוה (2013 ומעלה עם חריגה ל2012) בטיחותי (לא קטן כמו מיני קופר או אבארת') מוגדש תקציב: 90K. בבקשה לא להציע לי לאון FR 1.4 אני כרגע שוקל את זה כיוון שקשה מאוד למצוא את הצורה החדשה (2014) במצב טוב. אני בכל זאת לא רוצה להיות תקוע על רכב אחד.
-
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
דיברתי עם סוכן ביטוח לגבי כמה דגמים אני אקבל תשובה בקרוב ולגבי היונדאי קופה, השנתונים נורא נמוכים.. אני רוצה שנתון גבוה (2013-2014) -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אם אני אקנה את הלאון אני לא אקנה גם את הbody kit. האוטו נראה טוב מאוד בשבילי אני לא רוצה להוציא עוד כסף. בכל זאת, תודה -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על התגובה המפורטת. את האמת הסתכלתי על הלאון 1.4 TSI ידנית 3 דלתות 2014, היא נכנסת לתקציב שלי, ונראית פ-צ-צ-ה. בקשר לקיט עיצוב, מה זה בדיוק? איפה אני מברר על זה (וקונה את זה)? -
האם אנחנו בדרך להחיל תרבות נהיגה במדינה? אפליקציה חדשה נחשפה בכנסת
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של maxcher בתוך רכב כללי
אתה לא צריך להתעמת עם הנאשם. יש לך תמונה של הרכב שלך עובר על החוק. זהו. -
קונה אוטו ומוכר אחרי צבא (בן 17, אמכור עוד 3-4 שנים ככה)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היום דיברתי עם מישהו מדרייב ארט אני הולך לקורס כזה עוד חודש חחח בכל זאת, תמיד יש סיכון לתאונה. אני בדילמה.. אני לא יודע כבר מה לעשות. -
קונה אוטו ומוכר אחרי צבא (בן 17, אמכור עוד 3-4 שנים ככה)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
"וההורים לא מסכימים שאני יקנה רכב קטן מידי \ לא בטיחותי (די זול) ולא אמין.." כל אלו קטנים מידי ולא בטיחותיים כמו שההורים שלי רוצים שהרכב יהיה אם הייתי יכול הייתי קונה רכב ב40 חח אתה לא חושב? אבל אני לא יכול במחיר הזה כי הרכבים קטנים \ במצב לא כלכך טוב אז אמרו לי בסביבות 80-85 והשירוקו תמיד משכה אותי.. אז למה לא P: אני מאמין שאני אמכור אותה בגיוס (כמה כבר ירד מכמה שקניתי? אני הולך לנסוע הרבה פחות מהממוצע השנתי (20 אלף קמ) ) -
קונה אוטו ומוכר אחרי צבא (בן 17, אמכור עוד 3-4 שנים ככה)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא פותח אשכולות כי סתם בא לי אני פותח אשכולות כי אני עדיין לא יודע מה לעשות עוד שאלה, האם כדאי להחזיק תשירוקו לשנה ובגיוס למכור אותה? -
קונה אוטו ומוכר אחרי צבא (בן 17, אמכור עוד 3-4 שנים ככה)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שווה - אם אמכור אותו ב40-50 זה אחלה מבחינתי ביטוח גבוה עבור כמעט כל אוטו נורמלי לנהג חדש.. לגבי מה אני אעשה איתו בצבא אני עוד צריך לחשוב לגבי זה וההורים לא מסכימים שאני יקנה רכב קטן מידי \ לא בטיחותי (די זול) ולא אמין.. אז זאת די בחירה טובה
