Metaforce007
-
הודעות
53 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Metaforce007
-
מיתוס רעש אלטרנטור, כבל מתח בקרבת כבל הסיגנל שלנו.
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של mikmik בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה -
מיתוס רעש אלטרנטור, כבל מתח בקרבת כבל הסיגנל שלנו.
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של mikmik בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא כלכך יודע איך לנסח את זה, אבל האם זה אפשרי לעשות שהרמקולים יעשו רעש מנוע מאיץ בלחיצות על הדוושה? כלומר, באוטו ספורט נגיד אתם נוסעים 80 ורוצים להאיץ ל120, אתם לוחצים על הגז והמנוע מפיק רעש (רעש של אוטו ספורט). עכשיו השאלה שלי האם זה אפשרי לביצוע ברכב פשוט ורגיל? מן הסתם הרעש לא יגיע מן המנוע אלא מן הרמקולים שיהיו בסנכרון עם הדוושה (או עם משהו אחר), כדי שברגע שלוחצים על הגז הרמקולים יפיקו רעש מנוע כמו של רכב ספורט. אשמח לדעת אם זה אפשרי -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הגבתי באשכול לא מתסבך אותי אחי, אני לא רוצה להינעל על רכב אחד ואחרי שאני אקנה אותו אני יגלה אוטו אחר ויתאכזב שלא ביררתי יותר לעומק. תודה על ההעצות. קראתי על כל המכוניות ואני עדיין מעדיף את הוולוסטר -
סיקור נהדר נהניתי נורא לקרוא הוולוסטר קיבלה כמה נקודות בנוגע לאיזה רכב אני הולך לקנות
-
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נהניתי נורא לקרוא סיקור מעולה. אני מאמין שאם לא יצוץ עוד רכב שנראה כמו הולוסטר אני אלך על הולוסטר -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לגמרי. זה אוטו נורא יפה לדעתי. הטורבו נראה בכלל הרבה יותר טוב -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני עדיין לא סגור על זה. אני צריך לנסוע על ידני לראות אם אני ארצה לנהוג על ידני או על אוטומט. אז אני פתוח לשני הסוגים -
רכב עם *מראה* ספורטיבי, רכב יפה (85,000 מקסימום)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא כלכך מתחבר לעיצוב אחי הוא נראה מיושן קצת. לדוגמא העיצוב של הקופרה (לא זוכר אם זה היה איביזה או לאון אני חושב שלאון) פשוט מדהים גם השירוקו מחרמנת לי תצורה -
נהג חדש. כבר חודש אני מחפש אוטו טוב עם ביצועים ספורטיביים. אני לא מצליח למצוא אחד גם שנראה טוב ואחד שמתנהג טוב. אבל הבנתי שאם אני אקנה רכב ספורטיבי אני אגמור בבית חולים או מתחת לאדמה, במיוחד בגיל הזה שאין לי שום ניסיון בכביש (אני בן 17). אז ירדתי מהחיפושים אחר אוטו עם ביצועים. אני רוצה לשים דגש חזק על המראה של הרכב. אז ככה, אני מחפש רכב עד 85,000 שנראה פצצה, ספורטיבי, לא סדאן זה גדול בשבילי. עדיפות למשומש (ההורים אמרו שלא כדאי לקנות חדש עקב ירידת ערך גבוהה. אני מתכוון למכור אותו בעוד כשנה וחצי - שנתיים). אשמח להצעות
-
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא יסכימו.. גם קטן מידי לטעמם. זה והאיביזה זה לא אפשרות מבחינתם -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בדיוק. אשמח אם תביא לי הצעות לכמה מכוניות טובות -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא בטוח אם הייתי כלכך ברור אני לא מחפש רכב משפחתי וגם ההורים שלי לא מצפים שאני אנהג על משפחתי עכשיו משהו יותר גדול מפיאט 500, i10, פיגו 107 וכל המכוניות הקטנטנות האלו, ויותר קטן מטויוטה קורולה. -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למה אתה מניח שאני קונה רכב כי אני רוצה "להרשים את החבר'ה"? 1. רכב זה כלי תחבורה, לא כלי להרשים אנשים (אפשר גם וגם ) 2. מי לעזאזל קונה אוטו בשביל להרשים אנשים ולנושא, יש לי שנה וחצי שנתיים עד הגיוס.. זה שנה וחצי שנתיים שאני רוצה להיות נייד בהם ולא תלוי בשעות של ההורים (הם לא תמיד יוכלו להביא לי את הרכב להרבה זמן \ אם בכלל). יש לך רכב שאתה ממליץ עליו? בסדר גודל הזה -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על ההבנה. חשבתי על מאזדה 3 האצבק אוטו נורא יפה. העניין הוא שאין מאזדה 3 ידנית.. מה דעתך על ולוסטר Inspire ידנית או מגאן קופה 1.2 ידנית (זה הדגם היחיד בעצם)? מה עדיף לי מבחינת הפרמטרים שציינתי למעלה (שמירת ערך והיפטרות מהירה מהרכב)? בנושא הבטיחות ההורים הסכימו ל2 המכוניות האלו -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא יסכימו לי.. רכב קטן מידי -
רכישת רכב לשנה וחצי שנתיים (לפני גיוס)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על התגובה. 1. נכון התבלבלתי 2. יש בזה משהו אבל אם תקח שתי מכוניות עם 5\5 במבחן ריסוק אחת תהיה קטנה אחת תהיה גדולה אז אני מאמין שהנוסעים במכונית הגדולה יותר ייפגעו פחות 3. גם נכון, אך אני לא אמרתי שאני רוצה שכל הכסף יחזור אליי. אני שם 20 אלף וההורים שמים 60-65 אלף. זאת אומרת שנגיד שאני אקנה אוטו ב85 ולאחר שנתיים אמכור אותו ב60 אז הרווח הנקי שאני מרוויח מהעסקה פה הוא 40 אלף. 60 אלף פחות 20 אלף שהשקעתי. לזה אני מתכוון, שהרווח שלי יהיה גבוה. 4. אני שמח לשמוע את זה אני מת לרכב ידני אבל הם תמיד אומרים לי שאני אדפק איתו.. 5. אני לא רוצה אוטו משפחתי, והם גם מסכימים איתי. אני מחפש רכב צעיר אך לא קטן מידי כמו הi10. 6. הדבר הכי גרוע זה לקנות רכב חדש.. הוא מאבד מלא מהערך שלו לאחר שנתיים. אני מחפש רכב משומש במצב טוב. -
נשאר לי עוד חודשיים למלווה והורים אמרו לי שהם מוכנים לעזור לי ברכישת רכב אבל הם רוצים שאני יוסיף כסף משלי גם. הדרישה הכי גדולה שלהם מהרכב היא שהוא יהיה בטיחותי (זאת אומרת - לא רכב קטן). אני מחפש רכב שיעמוד בדרישה הזאת והדרישה הכי גדולה שלי היא רכב עם ירידת ערך נמוכה. בעוד שנה וחצי שנתיים כשאתגייס אוכל למכור את הרכב בקלות ולא אפסיד כל כך הרבה, במטרה להחזיר את ההשקעה שלי (20 אלף) ועוד רווח מההשקעה של ההורים (60 אלף, הכסף של המכירה ילך אליי) (ברור שזה בתנאי שהמצב של הרכב יהיה טוב אבל זה כבר לא קשור לרכב זה קשור לנהג). אשמח להצעות על רכבים בטוחים עד 80 אלף, עם שוק גבוה וירידת ערך נמוכה (אני אישית מעדיף ידני אבל לפי מה שהבנתי יהיה לי קשה להיפטר מרכב ידני וכתוצאה מכך גם ירד לו השוק) בנוגע לגודל של הרכב, הם הסכימו לרכב בסדר גודל של ולוסטר \ מאזדה 3 האצבק \ סיוויק האצבק הם לא הסכימו לאיביזה לדוגמא תודה לעוזרים
-
פולקסווגן שירוקו 1.4 160כס ידנית אחזקה (נהג חדש)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם אני קראתי שיש בעיות אבל זה היה בגיר האוטומטי אני מדבר על הדגם הידני שקראתי שאין לו בעיות -
פולקסווגן שירוקו 1.4 160כס ידנית אחזקה (נהג חדש)
Metaforce007 פרסם הודעה בנושא של Metaforce007 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זהו זה מה שאני שואל - האם מחיר הטיפולים יהיה בערך כמו של רכב לדוגמא ולוסטר ידנית. כרגע האופציה הכי טובה שלי היא ה ולוסטר אבל השירוקו זה החלום שלי -
יש לי תקציב של 80-90 אלף ויש הרבה שירוקו ידניות ביד 2 במחירים האלה שנתון 2011 השאלה שלי היא האם האחזקה והטיפולים של הרכב יקרים בשביל אחד כמוני (בן 17)? האם אוכל למכור אותה בקלות בעוד כמה שנים? האם כדאי לי לנהג חדש לקנות רכב כזה או שעדיף ולוסטר \ מגאן קופה יד 2 2014 שהמצב שלה יהיה יותר טוב? בקשר לכל הרכבים אני מתכוון לגיר הידני תודה לעוזרים
-
11 שניות לפי נתוני יצרן.. בסדר אחי זה סבבה אני נהג חדש אוטו ראשון שלי לא צריך להשתגע. המחיר עוד לא ידוע לי - מחר יש לי פגישת ייעוץ ואני אשתף את המחיר אז
-
הם לא יחייבו אותי במחיר של רכב חדש על רכב בן שלוש אחי.. הם לא מטומטמים - עדיף פשוט לקנות חדש. השאלה היא כמה הם יורידו והאם הם יסכימו לשלם על כל הטיפולים.. והאם הרכב באמת במצב שכדאי לי לקנות אותו לכמה שנים טובות
-
האם שווה לי לקנות את הרכב? אני בדילמה אם לקנות אותו או יד 2 או למצוא כבר רכב אחר.. אני מחפש ידני טוב
-
עוד לא ידוע. מאמין שיורידו. עוד שאלה קטנה, האם בטוח לקנות רכב כזה שעמד 3 שנים? בנוסף אברר באילו תנאים הוא עמד - אם הוא עמד בשמש \ חורף שלוש שנים אני בספק רב שאקנה אותו.
-
http://www.kvishim.co.il/cars/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%94/ אני כנראה קונה כזה 2014 חדש מהחברה מה דעתכם על הרכב? (אני נהג חדש) לשאלות של איך חדש 2014 מהחברה - סוכן מכירות של רנו אמר לי שיש להם 3 דגמים 2014 עם 0 קילומטר. לא יודע איך אני אברר בפגישת הייעוץ.
