Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה חברה הכי מומלצת מבחינת הקורסים האלו?

בינתיים אני מתלבט בין:

דרייב ארט

אלטרנתיבי

 

איזה חברה עדיפה מבחינת 2 הקורסים (גם נהיגה מתקדמת (החלקות, התחמקויות, בלימות חירום וכו..) ולאחר מכן קורס נהיגה ספורטיבית)?

אם יש חברות אחרות אשמח להצעות

פורסם (נערך)

חתיכת התלבטות. אלטרנתיבי ודרייב ארט שונות מאוד.

 

אלטרנתיבי היא בית ספר ענק אך איכותי מאוד. יש להם אמצעי הדרכה שלאחרים אין, כמו סקיד-קאר. הם עוסקים בהכל, אך המיקוד שלהם הוא המאבק בקטל בדרכים.

 

דרייב ארט אינה "חברה" כמו אלטרנתיבי. מדובר על חופן מדריכים (מעולים) שמעבירים הדרכות אישיות. גם הם עושים הכל, אבל מתמקדים ומתמחים יותר בנהיגה ספורטיבית ותחרותית.

 

מעבר להם יש עוד מדריכים פרטיים, שלרוב התחילו בדרייב ארט, באלטרנתיבי או במסלולים ז"ל: ערן אביבי, אייזיק דוידוביץ' ודני גלטר (מאלטרנתיבי, עדיין עובדים איתם פה ושם), לאון טאובס ואלדר נוימן (מדרייב ארט), ברק דוד, דדי קונדל וראם סמואל (ממסלולים). אם אינני טועה גם החברה טריגו עדיין קיימת.

 

לדעתי, נכון להתאים את בחירת החברה לצרכים שלך: לקורס בסיסי מקיף הייתי הולך על אלטרנתיבי, בפרט אם הכיוון שלך הוא בטיחותי.

 

לקורס המשך ספורטיבי תוכל, אם תרצה, "לעבור" לדרייב ארט או לאחרים. אצל ראם או ברק אפשר גם להיחשף לסגנון נהיגה קצת שונה, וכך הלאה...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
חתיכת התלבטות. אלטרנתיבי ודרייב ארט שונות מאוד.

 

אלטרנתיבי היא בית ספר ענק אך איכותי מאוד. יש להם אמצעי הדרכה שלאחרים אין, כמו סקיד-קאר. הם עוסקים בהכל, אך המיקוד שלהם הוא המאבק בקטל בדרכים.

 

דרייב ארט אינה "חברה" כמו אלטרנתיבי. מדובר על חופן מדריכים (מעולים) שמעבירים הדרכות אישיות. גם הם עושים הכל, אבל מתמקדים ומתמחים יותר בנהיגה ספורטיבית ותחרותית.

 

מעבר להם יש עוד מדריכים פרטיים, שלרוב התחילו בדרייב ארט, באלטרנתיבי או במסלולים ז"ל: ערן אביבי, אייזיק דוידוביץ' ודני גלטר (מאלטרנתיבי, עדיין עובדים איתם פה ושם), לאון טאובס ואלדר נוימן (מדרייב ארט), ברק דוד, דדי קונדל וראם סמואל (ממסלולים). אם אינני טועה גם החברה טריגו עדיין קיימת.

 

לדעתי, נכון להתאים את בחירת החברה לצרכים שלך: לקורס בסיסי מקיף הייתי הולך על אלטרנתיבי, בפרט אם הכיוון שלך הוא בטיחותי.

 

לקורס המשך ספורטיבי תוכל, אם תרצה, "לעבור" לדרייב ארט או לאחרים. אצל ראם או ברק אפשר גם להיחשף לסגנון נהיגה קצת שונה, וכך הלאה...

אני חושב שאלך לאלטרנתיבי ואז לדרייב ארט

תודה רבה על התשובה המפורטת :)

×
×
  • תוכן חדש...