Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט טיפו 1.6 ליטר - לאונג'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שלא נהגתי בטיפו, אולי בהזדמנות צריך לעשות נסיעת מבחן. אולי אתה צודק לגבי פתחי מיזוג, אבל אני רגיל לכל הרכבים שהיו לי עד כה - פתחי מיזוג היו במקומות הרגילים (אני מעדיף לקבל את האויר בפנים ולא בידיים).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מיקום פתחי מיזוג האוויר אינו נכון? כנראה שלדעתך הוא לא נכון, כי אני מעדיף את זה בדיוק כמו שזה בטיפו.

מסך ממוקם גבוה, פתחי מיזוג בדיוק מתחתיו.

 

אתה חייב להיות סובייקט מחקר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתה חייב להיות סובייקט מחקר :-)

בפורום הזה, לכתוב "לדעתי" בתגובה שלך זה כמו לכתוב "לכאורה" לפני שאתה מדבר חרא על בן אדם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מדוע לא? מי עדיפה?

 

מצטרף לשאלה.

 

לדעתי, אף משפחתית לא מתקרבת לאוקטביה 1.4 בשילוב של שימושיות, ביצועים ויכולת דינמית בתמורה למחיר ממוצע כל כך.

 

אל תשווה גולף/אסטרה/סיד וכיו"ב כי אלו קומפקטיות ולא משפחתיות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כתיבה פשוטה ומאוד נעימה לקריאה ולהבנה. רכב משתלם, זאת המילה. מעדיף לראות אותו בכביש מאשר עוד "קורולה ליסינג" משעממת.

פורסם
מצטרף לשאלה.

 

לדעתי, אף משפחתית לא מתקרבת לאוקטביה 1.4 בשילוב של שימושיות, ביצועים ויכולת דינמית בתמורה למחיר ממוצע כל כך.

 

אל תשווה גולף/אסטרה/סיד וכיו"ב כי אלו קומפקטיות ולא משפחתיות.

 

מה עם פוקוס סטיישן המעודכנת? לדעתי תמורה ראויה ביותר למחיר בתחום המשפחתיות ה"אמיתיות" (או אלה שהן חלק מהבלוף שתואר בכתבה) וחשבתי שאוקטביה משתייכת לאותה קטגוריה.

פורסם

אני מקווה שזה יתקבל בהבנה ולא בכעס אבל אני פחות אוהב מבחני רכב בסגנון הזה, הרבה יותר מתחבר לסגנון של מה שהיה במבחן של הדאסטר וה208GTI האחרונים.

 

המבחן הזה מצטמצם אצלי ל "בסיס גלגלים.. פלסטיקים נעימים .. אבזור .. חלקים של MOPAR .. לא קורולה"

זה נשמע כאילו את המבחן הזה יכולת לכתוב בלי לראות או לגעת בכלל ברכב, קח את המפרט וסע.

המבחנים של הדאסטר והGTI כתובים יותר כאילו נתנו צעצוע לילד מתלהב בן 5, וזה הרבה יותר down-to-earth, זה מה שאני אישית נהנה לקרוא, פחות את הסגנון של כתבה מתורגמת מ fifth gear או איזה פירסומון של היבואן כמו המבחן הזה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כתיבה פשוטה ומאוד נעימה לקריאה ולהבנה. רכב משתלם, זאת המילה. מעדיף לראות אותו בכביש מאשר עוד "קורולה ליסינג" משעממת.

במה הפיאט פחות משעממת מהקורולה?

פורסם
אני מקווה שזה יתקבל בהבנה ולא בכעס אבל אני פחות אוהב מבחני רכב בסגנון הזה, הרבה יותר מתחבר לסגנון של מה שהיה במבחן של הדאסטר וה208GTI האחרונים.

 

המבחן הזה מצטמצם אצלי ל "בסיס גלגלים.. פלסטיקים נעימים .. אבזור .. חלקים של MOPAR .. לא קורולה"

זה נשמע כאילו את המבחן הזה יכולת לכתוב בלי לראות או לגעת בכלל ברכב, קח את המפרט וסע.

המבחנים של הדאסטר והGTI כתובים יותר כאילו נתנו צעצוע לילד מתלהב בן 5, וזה הרבה יותר down-to-earth, זה מה שאני אישית נהנה לקרוא, פחות את הסגנון של כתבה מתורגמת מ fifth gear או איזה פירסומון של היבואן כמו המבחן הזה

 

דאסטר ו208GTI הם רכבים קצת יותר מעניינים עם קצת יותר ערך מוסף, לכן סיכוי לא רע שגם המבחן יהיה קצת יותר "מעניין".

הטיפו היא רכב מאוד תכליתי, ולכן סביר מאוד שגם המבחן יהיה תכליתי.

 

אני דווקא מוצא את המבחן כענייני ובמקום.עושה רושם כי ניתח את הרכב בצורה מדוייקת, ולפעמים זה בדיוק מה שצריך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אל תשווה גולף/אסטרה/סיד וכיו"ב כי אלו קומפקטיות ולא משפחתיות.

אם אלא אינן יושבות במשבצת המשפחתיות בעינך (מה שלא נכון אגב) מה כן מתחרה באוקטביה?

פורסם
כאילו נתנו צעצוע לילד מתלהב בן 5,

באגירה,

אני לא רוצה לחמם אבל הוא קרא לך ילד מתלהב בן 5...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני מקווה שזה יתקבל בהבנה ולא בכעס אבל אני פחות אוהב מבחני רכב בסגנון הזה, הרבה יותר מתחבר לסגנון של מה שהיה במבחן של הדאסטר וה208GTI האחרונים.

 

המבחן הזה מצטמצם אצלי ל "בסיס גלגלים.. פלסטיקים נעימים .. אבזור .. חלקים של MOPAR .. לא קורולה"

זה נשמע כאילו את המבחן הזה יכולת לכתוב בלי לראות או לגעת בכלל ברכב, קח את המפרט וסע.

המבחנים של הדאסטר והGTI כתובים יותר כאילו נתנו צעצוע לילד מתלהב בן 5, וזה הרבה יותר down-to-earth, זה מה שאני אישית נהנה לקרוא, פחות את הסגנון של כתבה מתורגמת מ fifth gear או איזה פירסומון של היבואן כמו המבחן הזה

 

אתה מבין שזו פיאט טיפו נכון?

אתה מבין שזו מכונית שהדרך היחידה להפוך אותה למשהו שקרוב להלהיב זה לבלוע קרטון ביצים ספוג אקסטזי?

אתה מבין שעבור מי שהמבחן הזה מיועד אליו או מתעניין במכונית הזו - אלו הפרמטרים הרלוונטיים שיופיעו בו?

 

אני לא כועס, אני מקבל את זה בהבנה-

שאתה קשקשן

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
העינין הוא שיש למשל מיצובישי לנסר ספורטבק שמציעה בכ120K (ופחות מזה במיקוח ועוד פחות ב0ק"מ יד ראשונה) מנוע 1.8 וחבילת אבזור נאה למדי ורכב שהוא למעשה רמה אחת מעל (קטגוריה C אמיתית ולא B+ מוגדלת).

יש יגידו הדגם מיושן, זה חלקית נכון, אבל גם טיפו זה לא בדיוק שיא הטכנולוכיה והאופנה (מבוססת על שלדה מוגדלת של פונטו), יחד עם זאת יותר חזקה, לא פחות מאובזרת מהדגם המאובזר של פיאט (יש את כל הפיצ'יפקעס בצורת חיישני תאורה, גשם, מצלמת רוורס, פנסי ערפל וכד'). מערכת מולטימדיה אומנם התקנה מקומית, אבל יש אנדרואיד עם וייז, אינטרנט ומסך טיפה יותר גדול (וגם בטיפו מקום מוזר של פתחי מיזוג אויר המרכזיים שאת מקומם תופסת מערכת מולטימדיה, לאומת מיצובישי עם פתחי מיזוג אויר במקומות הנכונים). מרכב של הספורטבק זה הצ'בק יותר פרקטי עם קיפול מושבים ותא העמסה גדול (עדיין לא אוקטביה, אבל בכל זאת).

יש גם שקודה רפיד שהיא אומנם צפופה יותר מפיאט, אבל זה גם אותה קטגוריה LOW COST למדינות עולם השלישי B+, היא מציעה מנוע טורבו וגיר רובוטי (עד כמה זה יתרון זה גם שאלה עם תשובה לא פשוטה).

 

מה שאומר שהדגם המאובזר של טיפו לא ממש בקטגוריה של עצמו, יש מתחרות קרובות מאוד במחיר שמציעות לדעתי יותר.

 

מענין יהיה לראות איך יהיו המכירות. אני ראיתי אותו ביום ההשקה והייתי די מופתע לראות שלא מרגישים כל כך חיסכון בסאלון (לא ציפיתי הרבה אז הייתי מופתע לטובה).

כי המיצובישי זו זקנה שעברה כבר כמה סדרות בוטוקס, הזרקות ומתיחות עור אצל פלסטיקאים די בינוניים והגיע זמנה לצאת לפנסיה.

הטיפו לעומתה מכונית חדשה שנותנת, בלי שום יומרות, את מה שהיא תוכננה לתת. מכונית בסיסית אבל מודרנית.


×
×
  • תוכן חדש...