Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט טיפו 1.6 ליטר - לאונג'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי, אז מי שרוצה 4על4 לשטח, כנראה יילך על הג'ימני, אז גרסת ה4על4 של הדאסטר, כמו שאמרתי, לא באמת מהווה ערך מוסף לרכב הזה, לפחות לא אחד כזה שאפשר לומר עליו שהופך את הרכב לנישתי או מרגש או משהו ששווה לכתוב עליו מבחן עם רגש ואמוציות.

 

זאת הנקודה שלי.

 

אתה טועה

 

ג'ימני ידני ודאסטר 4x4 יעשו 90% מהשטח בארץ בלי בעיה,

9% נוספים שמורים לכלים משופרים ברמה יותר גבוהה מג'ימני סטנדרטי מהסוכנות (וכאן ההשוואה ביניהם הופכת ללא הוגנת, כי את הג'ימני אפשר להביא "לשם" בעזרת כמה עשרות אלפי שקלים בזכות שוק שיפורים ע-נ-ק-י, ודאסטר פשוט לא)

ה1% הנותרים זה שטח הארדקור ששום ג'ימני לא יעשה ובכלל לא רלוונטי לדיון הזה

 

הדאסטר יכול להוציא מהרוכש אמוציות בדמות טיולי שטח, נוחות נסיעה שלא קיימת גם שני סגמנטים מעליו, מנוע עם ביצועים מעולים ביחס למחיר, פוזה של ג'יפון בדיוק כמו השכן שקנה ספורטאז' אורבן (ודאסטר פרסטיז' שחור נראה לדעתי יותר טוב מהאורבן) וכמובן דרך הכיס שכן מדובר על חיסכון של עשרות אלפי שקלים ביחס למתחרים הישירים שלו, יש אנשים שחיסכון בכסף מוציא מהם הרבה מאוד אמוציות.

 

להגיד שדאסטר זה מוביל אנשים בדיוק כמו האלטו אבל בגדול יותר זה פשוט לא נכון, אני מאמין שהדעה השלילית שלך עליו נובעת מחוסר היכרות עם הרכב שכן בעצמך אמרת שמעבר למפרט אתה לא יודע עליו שום דבר.

ממליץ בחום לקרוא את המבחן של יניב על הדאסטר בנזין או מה שיואב כתב על הדיזל לפני כמה חודשים טובים.

למחמירים - ג'יפולוג עשו מבחן סופר-ארוך לדאסטר בנזין, זו השורה התחתונה שם:

 

יש מכוניות שאני מחזיר לסוכנות בשמחה רבה, בין אם סתם לא נהניתי ובין אם בהקלה כי זה נגמר בשלום וללא נזקים - ויש כאלה שאני נפרד מהן בצער מופגן. הדאסטר שייך לקבוצה השנייה וזה כי הוא אולי האוטו הכי מרשים שנהגתי בו לאחרונה. בוודאי שאינו הטוב ביותר,המהיר ביותר, הספורטיבי ביותר או העביר ביותר, רחוק מזה. אבל הוא בהחלט אחד מאלה שנהניתי מהם הכי הרבה ושמרחו לי הכי הרבה חיוכים. במדד החיוכים לשקל - אין לי ספק שהדאסטר 1.2 בנזין 4X4 מנצח בהליכה. אם הייתי צריך לרכוש היום מכונית זולה חדשה לשימוש יומיומי והיה לי את הסכום הזה נזיל – יש מצב שהייתי סוחט הנחה נאה על רכב ההדגמה עתיר המעללים וחותם על צ'ק במקום להחזיר את המפתח. עד כדי כך. זה אומר משהו.

 

כאמור רכב שמוציא לא מעט אמוציות ממגוון אנשים שונים ומשונים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

זה רכב שהוא אוסף של פשרות, בסיסי מאוד, וגם ה4על4, שאכן נותן ערך מוסף כלשהו, לא מהווה משהו מרגש שאפשר לקרוא לו מעניין, בעיקר בגלל שבמחיר של דאסטר 4על4 ידני, שאפשר לומר שיעניין את נהגי השטח, אפשר כבר לקנות ג'ימני ידני, שלמיטב הבנתי (לא נהגתי על אף אחד מהם) יהיה עדיף על פניו של הדאסטר, מה שהופך את הערך המוסף של ההנעה הכפולה בדאסטר ללא כזה רלוונטי.

 

 

שוב, לא נהגתי באף אחד מהרכבים...

 

חבל שאתה טורח לכתוב דברים חסרי אחיזה במציאות בכזו נחרצות ועוד מבלי שנהגת באף אחד משני הרכבים.

 

מבלי להכנס לפרטי פרטים, אתה טועה...ובגדול!

 

9% נוספים שמורים לכלים משופרים ברמה יותר גבוהה מג'ימני סטנדרטי מהסוכנות (וכאן ההשוואה ביניהם הופכת ללא הוגנת, כי את הג'ימני אפשר להביא "לשם" בעזרת כמה עשרות אלפי שקלים בזכות שוק שיפורים ע-נ-ק-י, ודאסטר פשוט לא).

 

אגב, גם לדאסטר שוק שיפורי אפטר מארקט ע-נ-ק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...