Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החל שיווק ב.מ.וו 125 בישראל - החל מ-238 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2937 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יכול לספר על עצמי:

ב- 435 הוזמנו קסנון עוקבי פניה (9000 ש"ח), חיישני חניה קדמיים (מקוריים, תוספת לאחוריים שבסטנדרט - 3000 ש"ח) והגה M ספורט (2000 ש"ח).

 

ב- 120 הוזמנו איזי אקסס (3500 ₪), תמיכה לגב תחתון במושב (3000 ₪) וחיישני חניה מקוריים (9000 ₪).

 

על המחירים האלה ניתנו הנחות יפות מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 339
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי הקניתי רכב במסווה של פרימיום.

אני חושב שבחור למעלה הסביר טוב מאוד על מה אתה משלם בבמוו.

הפרימיום לא מסתכם בחיישני רוורס ומצלמה.

הוא בגימור של הרכב לא צריך לחפור על זה שוב.

וגם אין מה להשוות בין חיישני חניה של במוו לבין החיישנים שמצפצפים במאזדה.

ובטח שלא את המצלמה.

במוו תמיד עושים הנחות.

פעם בזמנו של ״קמור״ הקטע של המחירים היה מתנהל כמו שוק.

היו כאלו ששילמו 800 על רכב מסויים והיו מקורבים ואחרים כאלו ששילמו 700 על אותו הרכב בדיוק.

היום זה פחות מתנהל ככה אבל אצלי המקרה היה דומה.

אני לא מכיר בן אדם שיצא מהסוכנות עם במוו ואמר לעצמו ״איזה פראייר אני״ ולא חשוב אם זה בן אדם עמיד או פחות.

אני חושב שבמוו זה בין הרכבים היחידים שבמשך תקופה ארוכה לא מפסיק להפתיע אותך.

ובחיים לא נותן לך להרגיש אי מתן תמורה עבור הסכום ששילמת.

אני מוכן להתערב שאין פה אחד עם במוו שלא מחכה לרגע של לעלות על הרכב ולנסוע, לא חשוב אם זה M4 או 116i.

וזו לא תחושה שעוברת לך אחרי שנה או שנתיים.

לאומת זו אני מכיר הרבה רכבים שהרוכש מתייאש מהם אחרי חודשיים, עקב איכות החומרים או עקב מיצוי הרכב בכלל.

עריכה אחרונה על ידי Bavarian
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לדעתי לרכוש במוו מהיבואן בכללי זה להיות קצת ״פראייר״.

עדיף לקנות רכב בן שנה שנתיים ולחסוך 20-30% מהמחיר וקונים רכב חדיש עם אחריות ולא משלמים גם על התוספות ששילם הרוכש הראשון.

 

^^^^^

 

לפעמים יותר חדש מחדש , וניתן לרכוש ניילונים לקריעה ועץ ריח של חדש בכמה לירות ...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף בהתרשמות מנהיגה ב 125.

חובה מוסרית לפני הכל - השירות בדלק מוטורס היה מצויין. זה לא הנושא ולא ארחיב.

 

הגעתי עם ציפיות ומטען וזה תמיד קיים.

 

מכונית המבחן היא מהדגם הלא מאובזר, כחול יפיפה. הדגם המאובזר מרשים יותר חיצונית בגלל גודל ג'אנט וסאנרוף.

 

הישיבה נמוכה, המושב איכותי ביותר עם הרבה מאוד כיוונונים, כולל מידת התמיכה הצידית. הרושם הכללי מצויין, תחושה של ירידה לפרטים ואיכות ביצוע גבוהה. גם מבחינת חומרים וגם בהיבט האסטטי ותחושת העושר. ההגה נעים מאוד, רק במצב הגבוה ביותר מסתיר את הקילומטראג' שזה בכלל לא חשוב. ידית הגיר מתוחכמת. בולט מאוד שיפוע השמשה הקדמית המתון מאוד מה שמצופף את תחושת המרווח המקדימה (עניין אופטי) וכן את כניסת האור למכונית, אבל כנראה מונע השתקפויות.

 

מיד עם תחילת הנסיעה בכביש המשובש בולט רמת הבידוד והשיכוך המרשימה. שום ציוץ וגם עבודת המתלים שקטה לחלוטין. התחושה בהתנהלות איטית היא שהמנוע סגור או שהתגובה הראשונית כבדה במקצת. מצב הנהיגה קומפורט. יש גם ספורט וספורט+. גם לגיר יש מצבים. חייב להודות שמעבר המצבים בוצע ע"י המלווה הנחמד מאוד.

בכביש המהיר בולטת רמת המתלים הגבוהה והנינוחות שהמכונית מעבירה בכל מהירות. המנוע חרישי בשיוט והרעש היחיד שמצטרף בשלב מסויים אך מהיר זה של רוח.

קצת אקשן. שילוב המנוע והגיר מצויין. העברות חרישית וחלקות. הטיפוס לקו האדום נעשה בקלילות. שינוי מצב לספורט והגיר מתחיל לבעוט את ההילוכים מעלה או להוריד במידיות ברגישות עצומה לדוושת הבנזין. ההאצות משאירות את ההגה במשימתו בלבד. זו הנעה אחורית וזה אומר שההגה לא נלחם. מה שלא זוכה לנקודות זה צליל המנוע. יש פה כמה רמות של התייחסות. בשיוט הוא שקט וזה נהדר. בהאצה חזקה הרעש שלו חסר חן. מילא הוא לא ספורטיבי בכלל, אבל זה לא צליל שתואם מוצר כך כך איכותי. אסייג שזו הערה בהתייחס לכך שזו בימר ויש כאן רמת ציפיות גבוהה.

תוקפים מעט פניות. לצערי, הנהיגה קצרה למדי ולכן זה מה יש. הכניסה לעקומה עם ראות מצויינת, אספלט טוב וכל מה שצריך (אך עדיין ניסיון יחיד עליה) תוף כדי בלימה ממהירות גבוהה, נותנת תחושת בטחון. מעט צווחת צמיגים מאחור ובהמשך לחיצה על הדוושה הימנית מספקת צווחה נוספת קלה. תזוזה קלה מהקו. עד כמה שניתן להגיד מ 3-4 הפניות יש פה תחושת בטחון גבוהה.

בדרך חזרה אני שם לב לדבר נוסף שאברר בהמשך עם עצמי. ההגה אמנם טוב אבל יחסית למה שאני רגיל פחות חד ומהיר סביב המרכז.

לאורך כל הנהיגה ברור לי שמכונית שונה מאוד מאוד ממה שאני נוהג בו ביום יום. מעבר לעניינים ויזואלים ההתנהלות מאוד מכובדת ומרשימה. אין בה שום דבר עצבני. ההיפך היא נינוחה. מבחינת תחושת האצה לא הרגשתי בשום מצב שהיא מהירה יותר. אבל, הבידוד העדיף והמתלים הסלחניים יותר יוצרים אשליה שמבט אל הספידומטר מאפס. צליל המנוע גם נעדר מהחבילה ספורטיבית.

 

לאחר סיום, בדרך למכונית שלי די ברור לי שאתבאס מהפשטות ופער האיכויות. במטרים הראשונים קושי המתלים וצליל גומיות הדלתות עושים את שלהם. אבל אז כשנפתח מעט הכביש לחיצה קלילה ממחישה לי שה 125 לא ספורטיבית בקריטריון שלי. צליל המנוע, מהירות וחדות ההגה וכמובן תחושת המעורבות פשוט לא באותו איזור.

 

ה 125 מכונית מרשימה מאוד. בוגרת ואיכותית בלי פאקים (שנהיגה קצרה מציפה). היא מהירה ומתנהגת בצורה איכותית. היא לא ספורטיבית שדורשת הקרבה יומיומית בחיים איתה ואין שום בעיה לתת לבן\בת זוג שאינו חובב הגה להנות מהנינוחות שלה.

היא ממש לא למי שמחפש אקסטזה וצלילי קרב. אני מבין שאת התחושה הזו כנראה מקבלים ב 135.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החרטום לא איבד בכלל אחיזה (לא בכניסה ולא ביציאה) והאחוריים מעט צווחו (ולמען הפרוטוקל יצאו טיפה מהקו, אבל באופן שולי).

הנהיגה שלי לא הייתה מספיק מייצגת. בסיבוב כזה קצר, שומרים על מרווח בטחון.

 

 

עריכה:

נקודה מעניינת - מראה מכסה המנוע בזמן הנהיגה, די חריג ממה שזכור לי מהרבה מאוד מכוניות שנהגתי בשנים האחרונות שבהן יש שמשה וכביש בלבד.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף בהתרשמות מנהיגה ב 125.

 

תודה על השיתוף, שי. נהניתי לקרוא וחבל לי בשבילך שהנסיעה לא היתה ממצה יותר.

 

ראשית, אני משוכנע שנהגת על רכב בתולי עם מנוע "סגור". ההבדלים בולטים - ואפילו הצליל עשוי להשתנות.

 

שנית, אין דין רכב אוטומטי כדין רכב ידני, גם אם מדובר ב-ZF8 ספורט משובח, שאפילו מהיר יותר מהידני. עם רכב ידני שכמה אלפי ק"מ מאחוריו, אין לי ספק שתחושתך היתה שונה, מה גם שנתוני התאוצה של 125i מהירים יותר מפוקוס ST.

 

שלישית, היטבת לתאר את תחושת האיכות החמקמקה שאנשים כאן מתווכחים עליה ולא מבינים במה מדובר, כשהסברת על הכניסה לפוקוס לאחר המבחן.

 

רביעית, לעניין ההגה. ההגה ב-ST הוא סופר מהיר, עם יחס העברה משתנה וסה"כ 1.8 סבובים בין הנעילות. לידו, אפילו הגה של מיני(2.5 בין הנעילות) ירגיש איטי. חוץ מזה, במרכז, בשיוט מהיר וגם בשיוט נינוח, אני משוכנע שאתה מעדיף הגה עם תגובה מדודה (לא איטית, חלילה, כמו בכל המרצדסים עד השנים האחרונות).

 

אין לי ספק ש-M135i הרבה יתר קרובה להיות "הדבר האמיתי" ועם זאת, בפער מחירים שכזה ומול גולף GTI ושות', אני מוצא ל-125i מקום של כבוד בשוק ההוט האצ'ס.

 

לו הייתי כרגע בשוק הזה, זו היתה בחירתי הראשונה.

 

נ.ב - לעניין מראה מכסה המנוע ממושב הנהג, גם אני מאוד אוהב את זה - ומעדיף זאת על פני "שמשה וכביש" כהגדרתך...

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין איכות ופרימיום...

 

ה 125 היא האמאמא של הפרמיום בעולם ההאצ' בוודאי. אף אחת כולל S3 לא נותנת את התחושה הזו כמוה.

זה רמת עיצוב, ירידה לפרטים, חומרים, עידון, תחושות ועוד - וזה רק בהתיייחס להיבט הפאסיבי.

תמשיכו לצורה שדלת נותנת תחושת אטימה (שומעים את צליל הפתיחה ולא הטריקה כמו וואקום שמשתחרר) ותמשיכו במכלול ההתנהגות של המתלים - שילוב של נוחות, נינוחות בכל מצב וכמובן התמודדות עם עומס.

 

אאל"ט האאודי עברה לאחרונה מתיחה והתייחסותי היא טרום הליך זה.

 

 

504L - אני חושב שה 125 מצויינת. שלא יהיה ספק. הייתי נהנה ממנה מאוד. אולי גיר ידני היה נותן לי יותר כיף ואז היה נשאר הצליל. שגם אם זה עניין של מנוע לא פתוח, הפער גדול מאוד ממה שזכאי לקיטלוג כספורטיבי. הוא לא יהיה שם... ולא יודע אם היא יותר מהירה מ ST. היא לא מרגישה ככה. ואותי מעניין רגש יותר ממספרים.

 

תוספת נוספת - המחיר לא נראה לי חריג בהשוואה לאלטרנטיבות המקומיות ובהנחה ששיעורי ההנחות דומים.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים נוספים שנזכרתי בהם:

מערכת התראה על מעבר נתיבים כאשר איתות לא עובד - פועל יפה ע"י ויברציות בהגה. גם בטיחותי וגם חינוכי.

 

סטארט סטופ - שניתנת לניתוק כל פעם - פועלת בצורה מהירה וללא ויברציית התנעה מרגיזה. אבל הייתי מנתק כל פעם...

 

מערכת שמע - שמעתי כמה שניות רדיו. סבירה. אני מאמין שעם התקן BT או USB תהיה מרשימה יותר. 6 רמקולים. בדגם המאובזר יש 7. לא עניינה אותי יותר מדי, אבל זה מסוג התוספות שכשמגיעים להחלטה שווה לשקול. מכונית כזו ראויה לצליל איכותי.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עשיתי נסיעת מבחן ברכב,

קודם כל אציין לטובה את היחס שקיבלתי בסוכנות בנשר, לא משנה מה נכתב פה בהודעות קודמות לגבי האם הרכב הוא פרמיום או לא פרמיום, כלקוח שלהם אתה בהחלט מרגיש שהיחס הוא פרמיום וגם הרכב מרגיש כזה.

אתחיל מזה שאני איש גדול, גבוה מאוד, בשבילי למצוא תנוחת נהיגה ללא פשרות זה בהחלט לא דבר שמובן מאליו, בעברי חשבתי לכיוון מיאטה NC והקניה נשללה עקב חוסר מקום, נקנתה e36 שיש בה יותר מקום אך גם בה תנוחת הנהיגה שלי רחוקה מלהיות מושלמת,

כרגע אחת ההתלבטות שלי היא לגבי BRZ שאליה אני אכן ניכנס, צפוף אבל נכנס, אבל גם בה לא מצאתי תנוחת נהיגה מושלמת בשבילי וזה דבר שלא רציתי להתפשר עליו ברכב חדש.

ב 125 בעזרת הכיוונים של המושב וההגה הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה מושלמת! האמת, התרגשתי.

 

קצת על עצמי,

אני לא הנהג הכי מהיר על הכביש, אני לא רוצה לנהוג בצורה קיצונית, אין לי בעיה לרוב לבלום קצת לפני הסיבוב בעדינות ולא חייב תמיד לבלום ברגע האחרון בכדי לקזז כמה עשיריות, כן, אני יודע שאפשר לעשות זמנים מהירים יותר עם בלימות מאוחרות, ועם חזרה לגז קצת יותר מאוחר בכדי לא לתת לתחת לצאת, אבל בשבילי זה פחות כיף והרי אני רוצה ליהנות ולא להתחרות.

 

אז להתרשמות מהרכב,

לפני נסיעת המבחן נציג בסוכנות הסביר לי על המצבים השונים בגיר וברכב בכלל comport, sport וכ"ו ויצאנו לנסיעת מבחן בדיוק בכביש שאני רציתי, הרכב מרגיש טוב, סליחה, טוב מאוד, המשיכה שלו מסביבות 3000 סל"ד (אפילו קצת לפני, אולי 2800 סל"ד) היא חזקה ומורגשת היטב וגם לפני זה לא חסר לו כוח.

למרות החששות החלק המנהלתי של הנסיעה עבר בצורה נוחה מאוד, ואז החלו החששות שהרכב יהיה רך מידי בנסיעה חזקה (ב e36 שלי יש קיט של bilstein b12 עם אנטירוולים של eibach ובנסיעה רגילה הוא קצת מעניש), עם זאת, שהגענו לכביש הנכון עם הסיבובים הנכונים לא הורגשה זוית גלגול והרכב פשוט אחז,

בבלימה מאוחרת לתוך סיבוב הוא הוציא מעט את הזנב, כמו גם בחזרה ל(יותר מידי) גז מוקדם מידי ביציאה מסיבובים, שוב, אולי זה לא הכי מהיר אבל זה ממש כיף

כן הגעתי במגבלות האחיזה למספר פעמים של מעט תת היגוי וגם שם לא היתה כלל דרמה והרכב הרגיש נישלט לחלוטין.

הרכב מהרגע הראשון משרה תחושת ביטחון ומהר מאוד אפשר לנסוע בו מהר וליהנות מהרכב, לי הוא מרגיש כמו חבילה טובה, אפילו טובה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2937 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...