Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החל שיווק ב.מ.וו 125 בישראל - החל מ-238 אלף שקלים


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה מאוד בצבע הזה.

 

504,

ברור שעל טעם ועל ריח... אבל לא מצליח להבין את האופנה הזאת של צבעי בטון/מלט/שליכטה/ אפור מינרל.

רואים את זה לא מעט בפיאטים ובסובארו XV.

 

נראה לי צבע של זקנות פולניות :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 339
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתה לי בימר כתומה בדיוק בצבע הזה ׁ(VO) והנוכחית בימר כחולה (EB, בדיוק כמו בצבע השקה של ה M Sport). במדינת מדבר מלאת אבק - צבעים כמו לבן\שחור\אפור נראים כמו ליסינג רוב הזמן. זה נכון שהצבעוניות צעקניות, אבל זה כמובן טעם וריח...

 

לגבי פרימיום או לא, תראו, אני מבין לחלוטין מאיפה אנשי VW וג'יפונים של KIA או יונדאי מגיעים. הם רואים מצד אחד את הג'יפון שלהם ב200 אלף ש"ח עם מושבי עור, מסכי DVD, חיישנים וקסנון ומצד שני הם רואים סתם בימר בלי שום תוספות באותו מחיר.

 

הסיבה שאני מבין אותם היא כי גם אני הייתי שם. היום אני מבין מה ההבדל - וההבדל הוא תמיד בפרטים הקטנים ולאורך זמן. ההבדל, במקרים רבים - שווה את זה ובענק.

 

זה התחיל בעיקר במאזדה (לפני כ10 שנים), הם התחילו להביא פאנלים בצבע כסף, מושבים שנראים איכותיים, כרום בכל חור אפשרי, ג'אנטים גדולים (הם התחילו את אופנת ה17" -18" לרכב משפחתי רגיל) ועוד. במבט ראשון הרכב נראה סופר-פרימיום כמעט כמו מרצדס, לרגע אתה שואל את עצמך אם מרצדס-BMW עוד שניה יקרסו, כי הרי למה צריך לקנות את הרכבים שלהם אם יש לנו מאזדה ליסינג עם כל התוספות שיש במרצדס של השכן? מאזדה הכניסו לעולם הרכב את מצג השווא היוקרתי. הם לקחו רכב בעל איכות חומרים מהזולים ביותר והדביקו עליו פוזה של רכב יוקרה.

 

אבל העניין הוא שזה נשאר בעיקר פוזה ובעיקר במבט הראשון. בדיוק כמו כל מוצר סיני שאתם מזמינים מALI EXPRESS או מEBAY. בתמונה הוא נראה מרשים, בערך עשירית מהמחיר של מוצר זהה שעליו יש מותג, יש לו את כל הפיצ'רים שאתם מחפשים. אבל, כשתקבלו אותו, כמעט ואין סיכוי שתשתמשו בו בטווח הבינוני ואפילו לעיתים קרובות (אם לא ברוב המוחלט של המקרים) גם בטווח הקצר. כי כשתקבלו אותו, תגלו לאט לאט שהוא לא באמת מספיק טוב, הפלסטיק שביר, הוא רעוע, לא שמיש, נשבר מהר, לא עמיד לחום\קור, לא מרגיש איכותי, לא מתחבר טוב וכמובן תגלו המון דפקטים שהוסתרו היטב בברושור הסיני. לכל ישראלי יש מגירה או מחסן מפוצץ במוצרים סיניים שהוא לעולם לא השתמש ולא ישתמש בהם. זה אומר שתבזבזו קצת כסף על המון פריטים לא שימושיים, במקום יותר כסף על פחות פריטים כן שימושיים, מתמטית - זה כמעט תמיד יותר נכון לרכוש מוצר בינוני ומעלה ממותג עם שם. לא כי אני "רודף מותגים" אלא כי הרבה המותגים הרוויחו ביושר את המוניטין שלהם, מותג הוא קודם כל חברה שפועלת שנים רבות, עם נסיון עצום בפיתוח, בדיקות, משלוח ותפעול המוצר. חברות עם יכולת להסתכל קדימה ולחקור את העתיד כדי לקדם את הטכנולוגיות שבסופו של יום כולנו נהנה מהם, גם החברות הסיניות שמעתיקות כל דבר שזז.

 

BMW סדרה 1 החדשה ׁ(F20) הוא רכב שמרגיש ונשאר, אחרי תקופה ארוכה, רכב יוקרתי. יש פחות בלינג ממאזדה 3 חדשה מהשקית, זה מאוד מעצבן שצריך לשלם המון על תוספות קריטיות (קסנון\לד, GPS ועוד), ג'אנטים וכו' - אבל כשאתה נוהג באוטו אתה מרגיש מבפנים את היוקרה, את השלווה (כמובן ביחס למחיר), את השימושיות וההנדסה הגאונית מבחינת מיקום כפתורים. אתה מרגיש את הלגאסי של בימר, שנים על גבי שנים של נסיון הנדסי ומחקר, פיתוח ופריצות טכנולוגיות. אתה מרגיש את זה גם אחרי שנתיים וגם אחרי 5. החומרים נשארים עמידים, העור לא מתקלף, הפלסטיקים לא מקרקשים, הכפתורים נשארים במקום, המסכים עובדים ונראים כמו שצריך (ולא איזה תחליף מסך סיני שהתקינו אצל "דוד מערכות רכב בע"מ"). כיף לנהוג באוטו הזה ואתה אפילו מגלה מידי פעם דברים חדשים. כן, ברור לי שהכל יחסי, גם אני נהגתי על פרארי, AMG, Mיות וגם משפחתי מחזיקה מכוניות לא זולות. אבל האמת היא שההבדל הפנימי בין סדרה 1 M Sport לבין סדרה 3 M Sport או אפילו 4 הוא כמעט ולא קיים - מינורי לחלוטין, ואני לא חושב שמישהו פה יעז להשוות את היוקרה של BMW 435i M Sport ליוקרה של גולף GTI, כי זה כל כך far fetched.

 

הנה אינטריור של 435i, רכב שעולה בישראל באיזור ה500+ אלף

ש"ח.

 

bmw_435i-interior.jpg

 

הנה האינטריור של 116i M Sport, רכב שעלה במבצע בישראל לפני שנה 165 אלף ש"ח (חבר טוב, במקרה גם חבר פורום קנה את הרכב בדיוק במחיר הזה והוא נראה בדיוק כמו בתמונה).

 

BMW-120i-M-Sport-LCI-42-850x567.jpg

 

95% זהה. המושבים (אלקנטרה) זהים, ההגה הספורטיבי זהה, הדאשבורד זהה - זה בדיוק מה שתקבלו עבור 165 אלף ש"ח.

 

אם אתה פדנט קיצוני, מלקק כל יום את הקיה ספורטאז'\סיאט לאון שלך, אז הרכב ישמר יותר, אבל תצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה בשביל זה, ועדין הפלסטיקים יתחילו לקרקש בכל באמפר, הכפתורים יאבדו את הקפיצות שלהם, העור יתקלף ויאבד את איכותו, הפלסטיקים יתחילו לזוז פנימה והחוצה בלחיצה, ההגה דמוי העור ידהה, הבד הזול יספוג הכל, הג'אנטים יתקלפו\ישרטו בקלות ועם הזמן הרכב פשוט לא ירגיש יוקרתי\איכותי בשום צורה, כי מטבע הדברים - איכות החומרים פחותה מאשר המותגים שמתגאים באיכות החומרים שלהם. תנקוש על הפלסטיק של הדאשבורד ומיד תרגיש שהוא חלול לחלוטין בעובי מוגזם של בערך 5 מ"מ (אין מה לעשות, פחות חומר - יותר זול). ההבדל הוא שאיכות החומרים וההרכבה בבימר\מרצדס\מותגי יוקרה אחרים הרבה יותר טובה ומוקפדת. זה עושה הבדל ענק ובטח לאורך זמן (מנסיון ארוך טווח עם יונדאי, קיה, סובארו, מאזדה, GTI, בימר, מרצדס ועוד). אני לא אומר שבימר\מרצדס לא נהרסות עם הזמן - הן כן, אבל בקצב הרבה יותר איטי ואולי יותר חשוב, לא דורשים ממך להיות פדנט חולה שמלקק כל כפתור באוטו.

BMW-120i-M-Sport-LCI-42-850x567.jpg

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אומר שמותג בעל מוניטין יוקרתי בהכרח יותר איכותי ממותג עממי, אבל זה הרבה פעמים המצב ורוב ההתנגדויות יבואו מאנשים שפשוט לא התנסו ולא רכשו את המותגים היוקרתיים, בעיקר מאנשים קצת צרי עין שמנסים להיות הכי "לא פראיירים" שיש (לפי עומק כיסם), כאלו שמשכנעים את עצמם שעדיף לקנות מאזדה 3 על מרצדס C כי "מרצדס זה רק הסמל", למרות שעדין הם מרגישים איזו עקיצה בלב כשהם רואים איזה מרצדס C ברמזור... ואם יוכלו, בעתיד, יזדרזו במהרה לסוכנות ויזמינו לעצמם את הסמל הנחשק. אני יודע שאני הייתי מבסוט מאוד בעבר "מהיוקרה" של היונדאי i20 Premium שלי, היא הגיעה עם הכל כולל הכל. היום, כשאני נכנס לרכב כזה (לחברה יש כזה), אני מרגיש כאילו אני נוהג בהאמר עם גג נפתח.

 

מה שכן, אם אנחנו מחוץ למשחק הטיפשי של רכישת רכבים יקרים בהון כסף - אין ספק שאפשר להסתדר בכיף עם רכב ב50 אלף ש"ח (גם אני הסתדרתי עם כמה כאלו) ולחיות בשלווה. הכל עניין של בחירה, עומק כיס, עניין, רצון ועוד.

 

eyal_ro עבר לאחרונה מGTI ל135i... אם ישתף אותנו בהתרשמות - אני בטוח שהוא יאשש את המצדדים ביוקרה של בימר, אפילו בסדרה 1 ה"entry level", שכן m135i זהה לחלוטין פנימית ל116i M Sport.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים אתה צודק,אפשר לומר שמי שלא חי תקופה ארוכה אם רכב

בעל מוניטין יוקרתי,לא ממש יכול לחוות דעה,אפילו אם השכיר רכב לשבועיים

בחול וכאלה. יוקרה ופיתוח שייכת לנסיון עתיר שנים.

זה לא אומר שחברות לא מסוגלות ליצר רכב יוקרתי משלהן,הרי יש ידע גדול

להרבה מותגים,אבל התוצאה תהייה פחות נכונה ופחות טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהתוצאה תהיה פחות נכונה ופחות טובה אבל ללא ספק תהיה יקרה.

 

לסקודה סופרב יש סלון איכותי, אבל משמים.

ב L&K יש סלון מרהיב! אבל תוספת המחיר היא משמעותית ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ביצעתי נהיגת מבחן על הרכב הזה

מספר נקודות שראויות לציון

מי שמעניין אותו רעש אגזוז או מנוע אז כמעט ואין (לטובה או לרעה)

הרכב לא הרגיש לי 6.2 0-100 ,יכול מאוד להיות מגלל שהמנוע סגור עדיין ,קילומטרים בודדים היו על השעון.

הגנטים בגרסה הפשוטה לא יפים בלשון המעטה!

מבחינת נהיגה ותחושות מרגיש מעולה ,פשוט תענוג של רכב

לא נמרצת כמו הקופרה 280 ,אבל זה הייתרון היחידי שיש לקופרה לדעתי .

הגנטים בגרסה הפשוטה לא יפים בלשון המעטה

זו דעתי הלא מקצועית אם זה מעניין מישהו :wink:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה להתקטנן אבל התמונות שהועלו כאן של ה 116 (וכנראה גם של הסדרה 4) כוללות תוספות שלא תקבלו פה בלי להוסיף עוד איזה 40 אלף שקל (כן כן 40 אלף)

מסך 8.8 אינטש ומערכת ניווט מקורית NBT + עכבר

רואים גם שיש חיישנים מקוריים קדימה ואחורה (לפי הכפתור הפעלה ליד הידית הילוכים)

ויש גם מראה מתכהה אוטומטית

 

זה מה ששמתי לב ממבט חטוף

 

אומנם נעשתה השקעה בכתיבה (אמ;לק), אבל התמונות שהועלו כאן של האינטריור סתם נשתלו בלי קשר למפרט הקיים בארץ.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאמר לזכותו של שבלול שבהשוואה שלו הוא התייחס בעיקר לאיכות החומרים וההרכבה. לא לעניין האבזור, לכן מה שכתבת בהקשר לתמונה לא ממש רלוונטי.

 

הוא אפילו הדגיש את עניין העדר האבזור/עלות גבוהה של אבזור שמגיע כסטנדרט ברכבים זולים בהרבה.

הדברים שלו באו להסביר לאן הלך הכסף שבמקומות אחרים מקבלים בו יותר דברים שאפשר לציין במפרט. דברים שאני ואתה לא רואים ולא מרגישים, ונדרש נסיון לאורך זמן עם הרכבים האלה כדי להעריך.

מאמין שיש בדבריו טעם, אם כי אני עדיין מאמין שעם כל ההשקעה של חברות כמו BMW ומרצדס הרווח היחסי שלהם על כל רכב עדיין גבוה בהרבה משל רכב עממי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע עד כמה ניסיון עם מיני יכול להעיד, אבל בדיעבד אני מסכים עם פאלו שאמר שכיום הפערים בין רכבים עממיים לרכבי פרימיום מצומצמים מאי פעם. כן, עדיין יש להם אדג' - בייחוד בפרטים הקטנים - אבל הם לא במרחק עולמות מרכבים עממיים.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין ש 40 אלף שקל זה זוטות אצלך.

 

מעניין איך היית מגיב אם היית קונה 116 וכשמקבל תאוטו רואה שאין את המסך הרחב עם הניווט כמו שהיה בפרוספקט (שעולה 30 אלף שקל).

 

ולעניין התוכן, אכן השקיע יותר ממני, אבל באמת שאין לי כח להתווכח עליו (עם מרבית הדברים אני מסכים, אבל לא על הכל). כל אחד והסטנדרטים שלו לגבי איכות.

 

דרך אגב, אחד מהמגיבים פה בשרשור פתח לא מזמן ת׳רד על כפתורים מתקלפים/סדקים (משהו באמצע) בב.מ.וו. שלו, אז סלח לי אם אני נמנע מלהיכנס לדיונים על איכות החומרים וההרכבה של ה 116 בפרט ותעשיית הרכב בכלל, מאנשים שאני לא יודע מה ומאיפה הכשרתם בתחום (פשוט וויכוח מיותר עם חברים שכותבים לעיתים ללא ביסוס או נסיון).

 

עוד מעט גם יספרו לי על בידוד הרעשים המוצלח בסדרה 1.

מה לעשות, מרוב רעשי רקע, אני לא יכול לדבר בנחת עם מי שלצידי כשאני משייט על 120 בהילוך שישי.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

gidmi, לא נראה לי שיש מישהו שקונה רכב על סמך תמונות מהפורום.

זה לא צריך להדאיג יותר מדי, כנראה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין ש 40 אלף שקל זה זוטות אצלך.

 

מעניין איך היית מגיב אם היית קונה 116 וכשמקבל תאוטו רואה שאין את המסך הרחב עם הניווט כמו שהיה בפרוספקט (שעולה 30 אלף שקל).

 

ולעניין התוכן, אכן השקיע יותר ממני, אבל באמת שאין לי כח להתווכח עליו (עם מרבית הדברים אני מסכים, אבל לא על הכל). כל אחד והסטנדרטים שלו לגבי איכות.

 

דרך אגב, אחד מהמגיבים פה בשרשור פתח לא מזמן ת׳רד על כפתורים מתקלפים/סדקים (משהו באמצע) בב.מ.וו. שלו, אז סלח לי אם אני נמנע מלהיכנס לדיונים על איכות החומרים וההרכבה של ה 116 בפרט ותעשיית הרכב בכלל, מאנשים שאני לא יודע מה ומאיפה הכשרתם בתחום (פשוט וויכוח מיותר עם חברים שכותבים לעיתים ללא ביסוס או נסיון).

 

עוד מעט גם יספרו לי על בידוד הרעשים המוצלח בסדרה 1.

מה לעשות, מרוב רעשי רקע, אני לא יכול לדבר בנחת עם מי שלצידי כשאני משייט על 120 בהילוך שישי.

 

 

לא בא להגיד שהוא צודק, ולא בא להגיד שהוא טועה. זה בכלל לא העניין, וגם אין לי מושג. BMW לא החזקתי לא נהגתי ולא ישבתי אז למה שאני אדע.

פשוט הקשר שהבאת בין התמונה לתוכן לא היה קיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...