Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניצלתי את הרגילה הצבאית כדי לנקות את הראש ולטוס לברלין, כרגע אני פה ומעניין אותי אם יש אטרקציות מוטוריות באיזור (מפעלים, מסלולים וכו'). אני בן 18 ולכן רציתי אם יש מסלולים שאוכל להכנס אליהם ואם יהיה לי מה לעשות בנורבורינג במידה ואגיע לשם.

תודה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

יש לך מקום מעניין מאוד בשם Classic Remise, סוג של מוסך\תערוכה\אולם מכירות. תחפש בפורום יש לא מעט תמונות

וכמובן אל תשכח לבקר בפולקסוואגן פורו בפרידריכשטראסה פינת אונטר דן לינדן והחנות של מרסדס ממול

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אין משהו ממש קרוב לברלין, אבל מסלול אושרסלבן למשל נמצא לא יותר מדי רחוק.

 

Sent from my Bosch Avantixx 6 VarioPerfect using Delicate wash

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הקלאסיק רמיס מצוין.

לגביי רכב - שום חברת השכרה לא תסכים לך להכנס עם הרכב לשום מסלול. קח בחשבון שבגיל שלך מעטים הרכבים שתוכל לשכור. נע בין פולו לגולף. (וצריך לקחת בחשבון שבברלין לא שווה להסתובב עם רכב ובנוסף לכך יחולו עלויות חניה ועלויות של ביטוח נהג צעיר)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עשה לעצמך טובה, וותר על החוויה ה"מרנינה" של שכירת טראבאנט.

 

אין שום דבר חווייתי בדבר הזה, שווה ערך בערך לשכירת סוסיתא וטיול חווייתי בה בפקקים של תל אביב.

 

מה אני מקשקש, סוסיתא רכב הרבה יותר טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עשה לעצמך טובה, וותר על החוויה ה"מרנינה" של שכירת טראבאנט.

 

אין שום דבר חווייתי בדבר הזה, שווה ערך בערך לשכירת סוסיתא וטיול חווייתי בה בפקקים של תל אביב.

 

מה אני מקשקש, סוסיתא רכב הרבה יותר טוב.

 

פעם, לפני רבע מאה, נהגתי בטראבי במדינה שכבר לא קיימת יותר, צ'כוסלובקיה.

 

לא להאמין, אבל הדבר הזה גרוע יותר אפילו מסוסיתא קוביה.

 

מנוע 2 פעימות שברמזור עוטף את כל הרכב במיסוך כמו טנק, הילוכים שיצאו מהדשבורד בסדר הפוך וביצועים חלושים(26 כ"ס). נוחות? כסא גלגלים נוח יותר...

 

ועם זאת, כשאגיע לברלין, לא אוותר על טראבי ספארי בשום הון שבעולם, בגלל הערך ההסטורי המוסף של ביקור באתרים שפעם היו בצד האפל של החומה.

 

שווה גם לבקר במוזיאון שמתעד את נסיונות הבריחה מהמזרח למערב, באזור צ'ק פוינט צ'רלי.

 

פעם(בשנות השמונים) כל סוכנויות הרכב הנחשבות היו ממוקמות בקו-דאם. לא יודע אם הן עדיין שם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

בשנת 86' נסעתי בטרבנט בבולגריה, אצל רחוקי משפחה של אמא שלי.

הם שמחו מאד לקבל אורחים מארץ הקודש שהביאו עימם מוצרים יקרי ערך כניר טואלט, שעונים דיגיטאליים של קסיו ומסטיקים של עלית..

היתה להם טראבי ישנה יחסית, שהיתה כל רכושם עלי אדמות, פחות או יותר, והם זכו בה כי קרובת המשפחה היתה מנהלת בית ספר.

הם היו כל כך גאים בה ואהבו אותה באמת.

את הריח הנוראי שיצא מהאגזוז שלה לא אשכח לעולם, אך ללא ספק, כשאגיע לברלין אשכור כזו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני מגיע לברלין עוד חודשיים ומתכנן לשכור אחת כזאת, בחיים לא יצא לי לנהוג ברכב כל כך ישן, חייב לעצמי את החוויה הזאת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ועם זאת, כשאגיע לברלין, לא אוותר על טראבי ספארי בשום הון שבעולם, בגלל הערך ההסטורי המוסף של ביקור באתרים שפעם היו בצד האפל של החומה.

 

אך ללא ספק, כשאגיע לברלין אשכור כזו.

 

אני מגיע לברלין עוד חודשיים ומתכנן לשכור אחת כזאת,

 

טוב, אם אני בדעת מיעוט מול גדולים וטובים, יאללה, שכור טראבאנט וחזור לדווח.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברחוב קודאם 26 יש סוכנות של טסלה .

בפרידריך שטראסה ובאונטר דן לינדן יש גם סוכנויות של מכוניות .

אתה יכול להיכנס לכל אחת מהמכוניות ויש גם אביזרים למכירה .P9210246.jpg

פורסם

אברר על הסוכנויות השונות מחר.

מה מסלול המירוצים הכי קרוב לברלין?

 

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

×
×
  • תוכן חדש...