Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הפעם השניה שדבר כזה קורה,

לאחר יום גשום מאד הרכב נמצא בבור כאשר כל החלונות פתוחים לחלוטין,

אתמול בבוקר לאחר לילה גשום (אין לי מושג אם לגשם יש קשר) הדבר קרה שוב רק שהפעם חלון אחד ליד הנהג היה פתוח בחלקו...

מדובר בפורד פוקוס 2010

אשמח לרעיון או פיתרון או שצריך לגשת לחשמלאי רכב,

אציין כי אין מערכת אזעקה מלבד קודנית,

מודה מראש לכל המגיבים.

פורסם

אם עזבת את הרכב כשהחלון פתוח, יתכן שלאחר הנעילה יש לו סגירת חלונות אוטומטית. במקרה כזה, אם משהו מפריע לחלון לנוע למעלה, יש לו מנגנון הגנה שגורם לו לרדת בחזרה.

זה הכיוון שהייתי בודק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בגולף 2008 שלנו קרה פעם אחת שקמנו בבוקר וכל החלונות היו פתוחים. אנחנו מקפידים לסגור את כל החלונות לפני כיבוי הרכב.

 

במקרה נוסף לשכן שלי עם אוקטביה 2013 גם קרה פעם אחת שבבוקר ראה שכל החלונות ברכב פתוחים.

 

חלון אחד שפתוח בחלקו ככל הנראה מעיד על סגירה אוטומטית שפתחה את החלון חלקית בגלל הפרעה במנגנון (יש מנגנון הגנה שברגע שיש הפרעה לחלון להיסגר מכל סיבה שהיא החלון יורד בחזרה- אצלי בפולו 2003 קיימות 3 דרגות פתיחה של החלון למשל)

פורסם

אין סגירת חלונות אוטומטית,

ואין מרים חלונות עם אזעקה אין גם אזעקה מלבד קודנית,

לגרש רוחות מהרכב אין צורך מצאתי אתמול בבוקר חתול רחוב על נמושב הקדמי שנמלט מהחלון עם הגיעי לרכב...

אני מבין שצריך לגשת אם כך לחשמלאי.

אני מדגיש שפעם אחד מצאתי את כל ארבעת החלונות פתוחים ובפעם השניה מצאתי את חלון הדלת של הנוסע לצד הנהג פתוח בחציו...

פורסם
גש דחוף למתקשרת לצורך גירוש רוחות רעות מתוך הרכב :wink:

אולי באמת יש לו רוחות!!

אבל ברצינות - לדעתי זה אך ורק חשמל רכב. מכל בחינה שהיא. בטח דקה וזה מסודר לך.

קלאסיות - הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת. ממממ...

פורסם

לא מחייב תקלה.

לי כל הזמן (ז"א לפעמים) - אני מוצא את מכסה תא מטען של הרכב פתוח. לא נמצאה תקלה.

אני מניח למישהו יש שלט לרכב שכנראה פותח גם את שלך.

נדיר אבל כנראה יש דברים בגו.

אחרי שראיתי את שלט הרכב שלי פותח מחסום של חנייה (שאין לי כל קשר אליה) - הכל אפשרי.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...