Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר לפני שסיימתי לקרוא הבנתי שלא תקבל את הרכב במקום, ברגע שהזכרת את עניין המימון הייתה צריך לדעת שהדבר לוקח זמן, לא מקבלים מימון בין רגע וחבל על כל עוגמת הנפש שנגרמה לך, אבל זה הדבר הראשון שהייתה צריך לשאול.

 

אני קניתי את הסנדרו באמצעות מימון אצלהם, אחרי שסגרתי את הקנייה הנציג שלהם לקח אותי ברכב עד לסניף של בנק הפועלים - ואחרי שעה כבר היה לי את המימון הנדרש (בלי ערבים, בלי מקדמה, אפילו לא הייתי צריך להציג להם את העו"ש שלי מהבנק שאני נמצא בו - וקיבלתי 100% מימון). תוך קצת יותר משבועיים האוטו כבר היה אצלי (מראש אמרו לי שהרכב יגיע תוך 14 ימי עסקים).

 

ולפות"ש - ה"מימון" שאמרת שחייבים לקחת בבנק הפועלים - אף אחד לא מכריח אותך, זאת הלוואה לכל דבר אם אתה רוצה תקח הלוואה בבנק אחר - אבל אני אישית קיבלתי אחלה הצעת מימון דרכם, אז הלכתי על זה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נשמע הזוי. התומר הזה צריך לקבל בראש וקס על השירות הגרוע שלו ועל השם הרע שהוא יוצר להם. כשאנחנו הגענו לשם החוויה הייתה בדיוק הפוכה. עשינו נסיעת מבחן 20 דקות, אמרו שלנו שהכי כדאי לנו לקחת מימון מבנק לאומי כי הם עובדים איתם אבל זאת בחירה שלנו, היה להם מספר רכבי שלם וסע בדגמי הסנדרו שרצינו, אבל לא התאימו מבחינת האזור אז העדפנו לחכות 14 ימי עסקים. לנו אמרו ששלם וסע זה באותו יום או יום למחרת לאחר השלמת התשלום.

2017 Citroen C3 Shine


×
×
  • תוכן חדש...