Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הענין הסתדר .תומר התנצל בקבוצה בפיסבוק. סוכם שמחר תומר יצור קשר וינסה לזרר את קבלת הרכב

אני את ההזמנה ביצעתי מול אלכסי שנתן שירות מעל ומעבר. תמיד היה זמין לשאלות

אני אישית לקחתי הלוואה מהבנק שלי אחרי שהראתי להם את ההצעה שקבלתי מהסוכנות והם נתנו בפחות

פורסם

פנו אלי בכירים בקרסו במטרה לברר את הנושא ולהתנצל וזה נמצא בטיפול. שוב, אמנם זה רכב ראשון שקניתי אך אני מגיע מתחום הדו גלגלי ובאופנוע האחרון שרכשתי את ההלוואה דווקא כן נתן היבואן ואת התשלומים סגרתי מולו. אז דברים כאלו כן קיימים.

שוב, יכול להיות שגם מבחינתי ההתנהלות לא הייתה הכי טובה \ חכמה, אך הייתי מצפה שישימו בפניי את כל הקלפים על השולחן מבעוד מועד, דבר אשר לא קרה.

כרגע הנושא כמו שציינתי נמצא בטיפול ואעדכן במידה ויהיו התפתחויות. תודה על ההיענות.

פורסם
הענין הסתדר .תומר התנצל בקבוצה בפיסבוק. סוכם שמחר תומר יצור קשר וינסה לזרר את קבלת הרכב

אני את ההזמנה ביצעתי מול אלכסי שנתן שירות מעל ומעבר. תמיד היה זמין לשאלות

אני אישית לקחתי הלוואה מהבנק שלי אחרי שהראתי להם את ההצעה שקבלתי מהסוכנות והם נתנו בפחות

 

+10 לאלכסי! לדעתי אחד המוכרים היותר טובים שיש להם שם!

עונה על כל השאלות, זמין לשמוע עוד ועוד והוא באמת נותן שירות מעולה! מקווה שמי מדאצ'יה רואה את זה כאן ויקח לתשומת ליבו!

פורסם
כל הרעיון של שלם וסע הוא לא לצאת עם הרכב באותו היום? כמו שעשה כבר חבר פורום אחר

 

ה״שלם וסע״ מסתמן כסתם בלוף. כשהגעתי לשם במטרה לקנות רכב ולחזור איתו הביתה הציגו שני אופציות: להזמין רכב במלאי ולקבלו תוך 14 יום או להזמין רכב שלא נמצא במלאי (אותו דגם, צבע אחר) ולקבלו תוך כחודשיים.

פורסם

איך סתם בלוף אם יש מישהו בשירשור המקביל שככה רכש את הרכב?

כמו שאמרתי כבר, אם אתה רוצה רכב ב"שלם וקח" אתה צריך להתפשר על מה שיש להם באותו רגע באולם. שזה סבבה אם זה בדיוק מה שאתה מחפש (מבחינת הדגם, צבע, אבזור) ולא מתאים אם זה לא מה שאתה מחפש. לקרוא לזה בלוף כי אין את מה שאתה רוצה זה פשוט לא נכון.

פורסם

להתפשר על צבע זה דבר אחד, להתפשר על דגם זה כבר מוגזם. אם השלם וקח היה רציני הם היו דואגים למלאי של לפחות כמה רכבים מכל דגם.

פורסם

דואגים. זה שהם לא יכולים להעמיד לך 30 רכבים מכל דגם ודגם זה משהו אחר. יש לך כמה יחידות מכל רכב ואם נמכר אז נמכר.

לנו לדוגמא הוצע המסלול הזה של שלם וסע (מיד אחרי שהמימון מהבנק סודר כמובן) אבל לא הצבע ולא האבזור התאימו לנו. אז המתנו קצת.

פורסם

עוד חוויה כזאת ואבדנו. כשאני שומע "חוויה" אני מצפה לקרוא על משהו חיובי. פה זה בדיוק ההיפך. טרטור של הלקוח, מתן אינפורמציה מטעה, הבטחות ללא כיסוי, זלזול, גסות רוח, בזבוז זמן יקר וכו' וכו'. נשמע יותר כמו סיוט ולא חוויה. גם לי לא ברור למה צריך לטרטר את הלקוח לבנק כדי לקבל הלוואה. אם זה לא נעשה דרך הסוכנות, איך ולמה לחייב אותו לעבוד מול בנק מסוים?

פורסם
דואגים. זה שהם לא יכולים להעמיד לך 30 רכבים מכל דגם ודגם זה משהו אחר. יש לך כמה יחידות מכל רכב ואם נמכר אז נמכר.

לנו לדוגמא הוצע המסלול הזה של שלם וסע (מיד אחרי שהמימון מהבנק סודר כמובן) אבל לא הצבע ולא האבזור התאימו לנו. אז המתנו קצת.

 

לא דואגים. עובדה שמהדגם שרציתי לא היה אפשרות לקחת במקום באף צבע או רמת אבזור.

פורסם

איזה דגם זה? לי יצא בעיניים לראות את כל הדגמים עומדים שם. כולל דוקר שאין לי מושג למה העמידו אותו שם (בעיקר רכב עבודה. מי נתקע עם רכב עבודה מעכשיו לעכשיו וחייב לקנות במקום דחוף? ולקוח פרטי לא יעדיף כבר את הלודג'י?). הרוב הם בהחלט הם דאסטרים וסטפווי.

זה שכשאתה הגעת לשם לא היה זה משהו אחד (וניתן להתווכח על האם דואגים או לא, זה לא שהם יכולים להעמיד לרשותך המון רכבים כל הזמן. הם גם מוגבלים בכמקום ובכמות), וזה בהחלט לא אומר שלא דואגים. שאלת אם יהיה? היה?

פורסם

חוסר ברכב עבודה זה מתכון להפסד כספי באותם ימים.

 

ייתכן מצב תיאורטי של עובד שישבית ברלינגו למשל, החברה תהיה חייבת טנדרון חלופי (ואז אפשר לקבל דוקר באופן מידי - מה שנקרא ניצול יתרון).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
איזה דגם זה? לי יצא בעיניים לראות את כל הדגמים עומדים שם. כולל דוקר שאין לי מושג למה העמידו אותו שם (בעיקר רכב עבודה. מי נתקע עם רכב עבודה מעכשיו לעכשיו וחייב לקנות במקום דחוף? ולקוח פרטי לא יעדיף כבר את הלודג'י?). הרוב הם בהחלט הם דאסטרים וסטפווי.

זה שכשאתה הגעת לשם לא היה זה משהו אחד (וניתן להתווכח על האם דואגים או לא, זה לא שהם יכולים להעמיד לרשותך המון רכבים כל הזמן. הם גם מוגבלים בכמקום ובכמות), וזה בהחלט לא אומר שלא דואגים. שאלת אם יהיה? היה?

 

סטפווי דיזל. כמובן שהתעניינתי לגבי המלאים. הרבה מהצבעים של סטפווי דיזל לא במלאי ויגיעו רק עוד כחודשיים. היו צבעים שכן נמצאים אצל היבואן אך האספקה תוך 14 יום.

ככשאלתי לגבי ה״שלם וקח״ הם טענו שזה סוג של גימיק לימי מכירות (לא בדיוק במילים האלו, אבל זה מה שהבנתי מהם).

פורסם

זה מסביר. לא הגיעו הרבה חתיכות מהסטפווי דיזל לארץ ומה שיש נחטף דיי מהר (אגב זה, הסאנדרו הרגילה גם נחטפה יפה. הם לא מביאים אלפי מכוניות אלא רק כמה מאות בכל פעם אבל זה נמכר יפה).

שוב, אין להם הרבה מקום שם ולכן אין הרבה רכבים שניתן לקנות בצורה הזו. האם זה תקין או לא? לדעתי תקין. אולי חבל אבל בהחלט תקין ושוב, זה לא גימיק כיוון שאתה באמת יכול לקנות רכב ממה שיש באותו רגע.

פורסם

לגבי המימון, חבל שבאמת לא בדקתם, זה לא מעניין את היבואן מאיפה תקחו את המימון גם אם זה משוק אפור, הרי הם מקבלים את מלוא סכום המכירה וזה לא משנה אם משכתם כסף מהבנק או לקחתם הלוואה ובהמשך אתם מסדירים את השיעבוד מול הגורם המממן.

 

מעבר לזה הלוואת בלון פחות מומלצת כי הריבית בד''כ כפולה.

 

אצלי לקחתי מימון של 48000 אלף ש''ח עם ריבית סה''כ של 1400 ש''ח לחמש שנים והיב לי אופציה של הלוואת בלון ל 3 שנים והיתרה בסוף, שם הריבית כבר הייתה מעל 3000 ש''ח. הבנקאית שלי הסבירה לי הכל יפה בצירוף הצעות מודפסות, ההצעה שקיבלתי מהבנק למימון הייתה בכל מצב טובה יותר ממה שהוצע לי על ידי היבואן (קרסו עם בנק הפועלים).

 

להבא תבדקו, לא תמיד המימון שמוצע על ידי היבואן הוא הכי משתלם ובכל מקרה הרכב משועבד לבנק (לכן גם הריבית דיי נמוכה)

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...