Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא זה פשוט מפריע להם מלכתחילה להכנס לרכב, הרי אין דלתות ונכנסים מלמעלה.

כשהוא קטום אפשר לדחוף את הרגליים בלי למעוך אותם

Opel Adam S 2017

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי זה פשוט בשביל שיהיה נוח יותר לסובב את ההגה עם הברכיים.

זה משאיר שתי ידיים פנויות ואז אפשר לסמס תוך כדי שתיית קפה.

פורסם
לא זה פשוט מפריע להם מלכתחילה להכנס לרכב, הרי אין דלתות ונכנסים מלמעלה.

כשהוא קטום אפשר לדחוף את הרגליים בלי למעוך אותם

 

ההגה ברכבי פורמולה מתנתק לפני שהם נכנסים לרכב. ובזמן האחרון הוא בכלל לא עגול, בשום מקום.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כי בפורמולה לא מסובבים את ההגה יותר מ90 מעלות לכל כיוון. גם בחלק מסוגי הנהיגה הספורטיבית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא רואה שום סיבה פרט לעניין שיווקי- הגה קטום מזוהה עם רכבים ספורטיביים והתקנה של אחד כזה ברכב שאינו ספורטיבי פשוט תוסיף קצת ניחוח ספורטיבי לתא הנוסעים וזה כמובן שווה כסף.

 

פונקציונלית אני לא רואה בזה שימוש, בעיקר לאור העובדה שאם אתה אוחז את ההגה כראוי אתה אזי אתה אוחז אותו דווקא בחלקו העגול (יד ימין שעה 3 ויד שמאל שעה 9).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פונקציונלית אני לא רואה בזה שימוש, בעיקר לאור העובדה שאם אתה אוחז את ההגה כראוי אתה אזי אתה אוחז אותו דווקא בחלקו העגול (יד ימין שעה 3 ויד שמאל שעה 9).

 

כן, אבל בפניה הדוקה או אפילו אם אתה נכנס להחלקה מקרית אתה עשוי להידרש לשנות את המיקום (היחסי) של הידיים על ההגה ועם הגה קטום יש כאמור סכנה שהיד שלך לא "תמצא" אותו...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
ההגה ברכבי פורמולה מתנתק לפני שהם נכנסים לרכב. ובזמן האחרון הוא בכלל לא עגול, בשום מקום.

 

לדוגמא, זה ההגה שהשתמשנו בו שנה שעברה:

IMG_20160308_101833.jpg

 

ההגה בכל מקרה לא עושה סיבוב שלם (מסתובב 110 מעלות לכל כיוון), כך שלא צריך מקום נוסף להחזיק בו- הידיים לא זזות מצידי ההגה בכל המירוץ.

 

השנה חזרנו להגה קנוי, שנראה ככה:

IMG_20160308_101858.jpg

 

אחד המנחים בפרויקט העלה סברה שהסיבה שבכלל יש לו חלק עליון (ולא מקום לידיים רק בצדדים בדומה להגה הישן שלנו) זה כדי שצוות המכונאים יוכל לנהוג ברכב מבחוץ כשדוחפים אותו ממקום למקום, כך שלא יהיה צריך נהג ברכב כל הזמן.

ברכב כביש מן הסתם החלק הזה חיוני היות וההגה עושה סיבובים שלמים, אבל זה הכי קרוב שאפשר להגיע להגה מירוצים במכונית כביש.

"ai motoare capul doare"

פורסם

כמו שכבר אמרו - פוזה

ממש כמו חלקי הפלסטיק הצבועים במראה מתכתי שיש לפעמים בג'יפונים.

המטרה היא לייצר "לוק" של הגאים של מכוניות מירוץ, רק ששם לעיתים נדירות נדרשת הפנייה שמצריכה עבודת ידיים.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

רוב הסיבובים במירוצים האלה נעשים במהירויות מאוד גבוהות ועם הגה מאוד "כבד" כך שלא צריך לסובב בזוית גבוהה את ההגה.

ההגה קטום מהסיבה שרשמתי קודם, כי תנוחת הישיבה שם היא מאוד צמודה להגה.

82cc02083aeb2141b0e5808c70d49076.jpg

פורסם

כלומר, גם במכוניות מירוץ, צורת ההגה הקטומה איננה משפרת (ולכל היותר רק מקשה) את תפעול ההגה.

 

היא נועדה רק לחסוך מקום.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

המאטרה באגרה (מכונית ספורט צרפתית) היתה המכונית הראשונה שהיה לה גלגל הגה פחוס בחלקו התחתון.

MatraMurena05.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...