Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה רק השפע המטורף שהרעיפה עלינו תערוכת ז'נבה, אבל קשה שלא לתהות על האפרוריות של תערוכת ניו יורק, את הנפח המרכזי תופסות גרסאות מתיחות פנים של דגמים קיימים ואלו החדשים הם איך לומר - לא העיפרון הכי חד בקלמר.

סובארו אימפרזה על הפלטפורמה המודולרית החדשה של סובארו, מרצדס GLC קופה שהוא העתקה של ב.מ.וו X4 ברמה שלא תבייש יצרנים מסין, גרסת גג קשיח מתקפל למיאטה ועוד.

 

הסיקור המלא נמצא כאן

 

_DSC3045.jpg_DSC3175.JPGNick 1.1_00170.jpgSean 1.3_00128.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

בכללי לי יש תחושה שתערוכת ניו יורק מפספסת בד"כ.

מצד אחד הרבה יצרנים אירופאים לא מייצאים לארה"ב ולא מציגים שם ומצד שני תמיד הסמיכות לז'נבה.

 

אפילו האפליקציה של Netcarshow שמציפה את הטלפון בזמן תערוכות הייתה רגועה.

 

התייחסות קטנה לסובארו, למה שוב להרוס את העיצוב מהקונספט למה?!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

למרבה הצער, ה-GLC קופה יגיע לישראל.

 

ענק!

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אחחחח המיאטה RF...אוי כמה שהיא יפה. קצת השפרצתי כשראיתי אותה.

בינתיים השמועות לגבי תוספת המשקל מדברות על 50 ק"ג בכתבה אחת שקראתי, ובמקום אחר טוענים לתוספת של 80-90 ק"ג. נחכה ונראה.

בנוסף, בTG ראיינו את מנהל הפרויקט של המיאטה, והוא לא שלל גרסת MPS למיאטה ND.

 

לגבי הכתבה עצמה, לא אהבתי את סגנון הכתיבה בחלק של הGLC קופה.

"העתיקה את הקשקוש הזה של ב.מ.וו"? "למרבה הצער ה-GLC קופה יגיע לישראל"?

מה זה השטויות האלה? רק בגלל שהרכב לא לטעמו של הכותב אז זה מצער שהוא יגיע לארץ?

ממש לא לעניין, לדעתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

עוד באגף מתיחות הפנים טויוטה GT86(בארה"ב 86 במקום גרסת הסאיון. פרונט מזעזע), מרצדס CLA(מתיחת פנים בסגנון דנידין) ושברולט סוניק(מי אמר אני ולא קיבל...)

 

מקוריאה הגיעו גם קיה קדנצה חדשה ונאה וקונספט הצהרת כוונות של יונדאי לנישה של סדרה 3.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...