Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחיר מעולה,היא כניראה תהיה חסרת איבזור,מה אני הייתי עושה?

לוקח את האיביזה,ב80 אלף לקבל סופר מיני אוטומטית זריזה לא רע בכלל,והייתי לוקח את הסיכון של הDSG בכזה מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי מעדיף אותה ידנית וטיפה יותר זולה(עודף לטיפולים ושטויות שאני כלכך אוהב), או שפשוט קונה סקודה פאביה(מחכה לבדיחות פאביה ידועות).

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
מחיר מעולה,היא כניראה תהיה חסרת איבזור,מה אני הייתי עושה?

לוקח את האיביזה,ב80 אלף לקבל סופר מיני אוטומטית זריזה לא רע בכלל,והייתי לוקח את הסיכון של הDSG בכזה מחיר.

 

 

אין סיכון, אתה גם ככה תחליף אותה הרבה לפני שהDSG ייצא מתקופת אחריות.

 

למרות שמדובר בגרסת בסיס חדשה רשימת האבזור עדיין נאותה עם מערכת שמע מקורית הכוללת שליטה מגלגל ההגה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ו-4 כריות אוויר.

 

אז נכון שאין לה חיישני תאורה וגשם או מצלמת רוורס או כל שאר הפיצ'פקעס שיש בסייפססטאר.. אבל. אין ממש מה להשוות בין השניים, האיביזה לוקחת את הקטגוריה בנוקאאוט.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם הייתי רוכש אותה הייתי מחזיק בה כמה שנים טובות,ככה אני מתכוון להחזיק את הספייס סטאר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחיר תחרותי, אין מה להשוות בינה לבין הספיחס סטאר למי שלא יכול לנהוג בידני.

 

עריכה: 80 הוא מחיר זמני, המחיר הנקוב הוא 85 אלף שקלים. למרות שאני מאמין שהם יעשו קווץ' לכל לקוח גם בעוד מספר חודשים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אמנם זה קורה רק בסוף חיי הדגם אבל מעניין לראות אם המהלך של סיאט יסחוף אחריו את שאר החברות בקטגוריה כמו שקרה עם הדגמים הידניים המוזלים שהתרבו וכוללים כמעט את כל הסופר מיני הנמכרות בישראל.

 

גורם לי קצת להתלבט האם לחכות למאזדה 2 החדשה כמו שתכננתי או לקנות איביזה בלפחות 20K-25K פחות ממה שתעלה המאזדה.

פורסם

מישהו באמת מאמין שיש סיכוי שהיא אי פעם תימכר בכל ה- 85 אלף? ביץ' פליז...

לפי מה שנראה במפרט, ההבדל היחיד בינה לבין הרפרנס הוא פנסי ערפל ובקרת שיוט. כל השאר יש גם פה. מע' המולטימדיה והחיישנידע שיש בספייס סטאר חביבה אבל אני אישית הייתי מעדיף רכב "אמיתי" יותר.

בכל אופן, איביזה. חד משמעית. מעניין כמה יקנו עכשיו את ה 1.4 ידנית.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בטח בעלי האיביזה יד2 שמוכרים עכשיו,ממש שמחים:lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עכשיו כשאני חושב על זה קצת היא בעצם הופכת את כל עיסקאות על רכבים מיד ראשונה ליסינג ו-0 ק"מ ללא רלוונטיים.

למה לקנות I20 ב-85K או מאזדה 2 ב-80K?

פורסם
אין סיכון, אתה גם ככה תחליף אותה הרבה לפני שהDSG ייצא מתקופת אחריות.

האחריות לDSG צומצמה בחזרה לשנתיים כי הבעיות כביכול נפתרו.

 

אני אישית לא אוהבת את האיביזה, לדעתי עיצוב וגימור הפנים שלה פשוט עלובים. אבל בשביל 80K זאת תמורה הוגנת וטובה, בוודאי כשמשווים אותה לספייס סטאר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
עכשיו כשאני חושב על זה קצת היא בעצם הופכת את כל עיסקאות על רכבים מיד ראשונה ליסינג ו-0 ק"מ ללא רלוונטיים.

למה לקנות I20 ב-85K או מאזדה 2 ב-80K?

 

איביזה רפרנס 1.2 נמכרת ב-90 אלף מליסינג, מעניין לכמה המחיר יירד.

פורסם
אמנם זה קורה רק בסוף חיי הדגם

 

זה לא ממש סוף חיי הדגם, הרי האיביזה עברה מתיחת פנים לפני מספר חודשים, והאיביזה הבאה תהיה מבוססת MQB, כמדומני מפת הדרכים אומרת שהפאביה תהיה ראשונה, פולו שנייה ואיביזה בסוף.

עד שנראה איביזה MQB ייקח לפחות שנתיים לדעתי, אם לא יותר, ועד אז אפשר ליהנות מרכב שעושה 0-100 בפחות מ10 שניות במחיר בדיחה של ₪80K, זה אפילו שם את הסוניק RS באור לא-כל-כך חיובי. כמה אבזור אפשר להוסיף לאיביזה הזאת בהפרש של ₪30K? :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יופי של מחיר לרכב מצויין.

במחיר של 80 עם כמה אלפים למולטימדיה איכותית ומגנזיום, ממש עסקה מצויינת.

מחירי הסופר מיני האוטומטיות בארץ ממש גבוהים. השוק צריך להתייצב סביב ה-90000 שקל ואז הפער בין ידני לאוטומטי יהיה הגיוני.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בטח בעלי האיביזה יד2 שמוכרים עכשיו,ממש שמחים:lol:

 

בעלי האיביזה שמוכרים עכשיו בוכים. השוק מוצף בהן והמחירים מתרסקים. מי שרוצה למכור צריך להתגמש במחיר בצורה רצינית.

חוץ מזה מדובר במחיר מצוין ביחס לתמורה.


×
×
  • תוכן חדש...