Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה קשור? ההצעה שלי היא לחייב נניח את דלק מוטורס, למכור לכל מי שמבקש XX פוקוסים לפחות, למכור אותן במחיר היבוא שלהן, נניח +2% כדי לכסות overhead אם נניח שיש כזה כי הם ממילא מזמינים YYYYY מכוניות.

 

אני מנסה להבין את ההיגיון של הדברים שלך. אתה מבקש, פחות או יותר, מעסק מסחרי שיעזור לך להתחרות בו. זה כמו לבקש את החבל ממי שאתה רוצה לתלות. רפורמה או פתיחת השוק לתחרות זה בסדר אבל כמו שאנחנו רואים במקרה של אילון, הציבור לא ממש מתרשם ומנצל את זה, כי כנראה שיש עוד שיקולים מלבד מחיר.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, ברור שלא מרצון.

זוכר שבזק גבתה 10 ש״ח לדקת שיחה לחול?

זוכר שסלולר גבו חמישה שקלים לדקה?

הם התנדבו למשהו? לא. הרגולציה הכריעה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא בר השוואה נכס וירטואלי ומוחשי... עלות שיחה היא אפסית שעליה מועמסות עלויות\הוצאות שונות

לרכב יש עלות,היוון, שערי מטבע, מיסים וכו. בר השוואה מול שוק הדיור,בערך, שהפיתרון שייושם אינו על חשבון הקבלנים אלא משלם המיסים.

פורסם
מה זה קשור? ההצעה שלי היא לחייב נניח את דלק מוטורס, למכור לכל מי שמבקש XX פוקוסים לפחות, למכור אותן במחיר היבוא שלהן, נניח +2% כדי לכסות overhead אם נניח שיש כזה כי הם ממילא מזמינים YYYYY מכוניות.

היבואנים ילכו לבג"ץ ויש סיכוי לא רע שיזכו, כי הממשלה לא יכולה להתערב במתח רווחים סתם ככה.

 

מה שכן יפעל, וחסין מבג"צ הוא סיבוב נוסף של תכנית שר האוצר ארידור משנות ה80 . ארידור הוזיל את המס על מכוניות שנפח המנוע שלהם מתחת לסף, אבל רק אם היבואן הסכים לפיקוח על מתח הרווחים שלו. יבואן שלא רצה לא היה חיב להשתתף בתכנית. יבואן סוברו שבאותה התקופה מכר מעל לשליש מהמכוניות החדשות, חשב שהוא חסין ולא הסכים להשתתף בתכנית. לאחר מס' שבועות הוא הבין את טעותו והצטרף לתכנית.

תכנית כזו פועלת מצוין, אבל הממשלה לא יכולה לוותר על מיסוי כזה, ולכן יש להעלות את המס על רכבים גדולים יותר כדי שסה"כ הכנסות מיסוי הרכבים לא ירד. לדעתי זה כדאי.

 

יהודה

פורסם

שמתי לב שהם הורידו את המחירים גם לשאר דגמי האיביזה.

FR ידנית 3 דלתות - 105,900.

FR DSG - 113,900.

ואם אני לא טועה גם הCUPRA ירדה במחיר - 149,900.

 

כל הנתונים לפי המחירון שלהם.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
מתי לדעתכם חברות הביטוח יכירו את הדגם הזה? כרגע מה שמונע ממני לרכוש את הרכב זה נושא הביטוח.
ברגע שהרכבים הראשונים יעלו לכביש ויהיה קוד דגם, מניסיון עם מחירי ותנאי ביטוח באיביזה רפרנס ידנית ובאיביזה רפרנס אוטומטית (2014) מחירי ודרישות הביטוח זהים, כלומר סביר להניח שגם מחירי ודרישות המיגון של הביטוח לדגם החדש יהיו דומים.
פורסם
מה זה קשור? ההצעה שלי היא לחייב נניח את דלק מוטורס, למכור לכל מי שמבקש XX פוקוסים לפחות, למכור אותן במחיר היבוא שלהן, נניח +2% כדי לכסות overhead אם נניח שיש כזה כי הם ממילא מזמינים YYYYY מכוניות.

ההצעה שלך מעניינת אבל היא בניגוד מוחלט למדיניות השוק החופשי והפתוח אותה מנסה המדינה לקדם בעשור ומשהו האחרון. בינתיים הרגולטור הולך לכיוון אחר עם "חוק רישוי שירותי רכב" ששר התחבורה מנסה לקדם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראינו כמה טוב עושה לנו השוק החופשי... נניח למשל תנובה, או קופות הגמל... אין כזה דבר שוק חופשי בארה"ק, וזאת משתי סיבות: (א) השוק קטן מידי; (ב) הוא מלא אנשים, נו, כמונו, איך אני אגיד את זה בלי להישמע אנטישמי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה צפוי להיות בשוק האיביזה יד שניה?

עד כמה הוצאת הדגם המוזל והמאוד לא מאובזר תשפיע לדוגמא על איביזות tsi בדגם הספורט קופה בשוק היד שניה?

אני רואה שמוכרים כיום איביזה ספורט קופה מוגדשת ב80 וצפונה לשנתונים 12 המחיר אמור לרדת בעקבות ההכרזה?

פורסם

לדעתי היא צריכה לרדת,זה לא שהיא באמת ספורטיבית,רק תור. כזאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אולי עכשיו היא מאוד כדאית לקנייה, אבל נושא שלחלק גדול מהרוכשים חשוב ולא נגעתם בו - כמה היא תהיה שווה עוד שלוש שנים כשתנסו למכור אותה (כל זאת בהנחה שבאות יעלו כמה מאות כאלה לכביש במחיר הנ"ל).

ראו ערך מבצעי איביזה ידנית ב69999, שהיום הלוחות מפוצצים בהם והמוכרים נאלצים למכור הרבה מתחת למחירון או להמתין חודשים.

 

מעבר לכך שכל שנתיים בערך לקוחות סיאט מרגישים "נדפקים" עקב כך ששוברים להם את השוק עם מבצעי יבואן כאלו ואחרים, ואני לא יודע אם כל אחד ירצה לקחת חלק בהצטרפות לכזו "משפחה" (ואני בכלל לא מעלה לפה את סיפורי צ'מפיון למיניהם)

פורסם

אין סופר מיני ששומרת על מחירה טוב למעט היריס והגאז,ככה שלא הייתי מודאג.

חוץ מזה,לך תדע מה יהיה בעוד 3 שנים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיף לאבד ערך מרכב שעולה 80 אלף מאשר מרכב שעולה 105 ונותן אותו דבר חוץ מפנסי ערפל ובקרת שיוט אני מניח. הירידת ערך היא באחוזים ולכן תפסיד פחות כסף אמיתי בסוף.


×
×
  • תוכן חדש...