Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוב (כל?) רכבי VAG מהשנים האחרונות אפשר להוסיף קרוז קונטרול ע"י החלפת הידית לאחת עם כפתור ותכנות מחשב הרכב.

כמדומני עלות של כ₪2000 במוסך מורשה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אולי עכשיו היא מאוד כדאית לקנייה, אבל נושא שלחלק גדול מהרוכשים חשוב ולא נגעתם בו - כמה היא תהיה שווה עוד שלוש שנים כשתנסו למכור אותה (כל זאת בהנחה שבאות יעלו כמה מאות כאלה לכביש במחיר הנ"ל).

ראו ערך מבצעי איביזה ידנית ב69999, שהיום הלוחות מפוצצים בהם והמוכרים נאלצים למכור הרבה מתחת למחירון או להמתין חודשים.

 

מעבר לכך שכל שנתיים בערך לקוחות סיאט מרגישים "נדפקים" עקב כך ששוברים להם את השוק עם מבצעי יבואן כאלו ואחרים, ואני לא יודע אם כל אחד ירצה לקחת חלק בהצטרפות לכזו "משפחה" (ואני בכלל לא מעלה לפה את סיפורי צ'מפיון למיניהם)

 

זה ידוע שבצ'מפיון קונים רק במבצעים. פראייר או טחון מי שקונה במחיר מחירון :-)

אוטו-מאניה :-)

פורסם
מישהו יודע אגב על איזה צבעים הם לוקחים תוספת מחיר של 4000 ש"ח. רק על מה שמוגדר הזמנה מיוחדת או יש עוד?
זהב וכחול קריסטל, כל השאר 1500 ש"ח לבן רגיל ללא תוספת
פורסם

בזיון שלוקחים תוספת על כל צבע ובעצם אבל מפרסמים את המחיר כ 80 אלף, שבפועל אתה לא יכול לקבל רכב בצבע הזה למעט הלבן.

פורסם

אני חושב שגם השחור שלהם הוא לא מטאלי וללא תוספת תשלום.

אני מקווה להספיק היום לסוכנות בחיפה לקבל קצת פרטים.

באחד השרשורים בייעוץ כתבו שהרכבים יגיעו רק באוקטובר אבל מוכרים את המלאי של רמת הגימור רפרנס ב-84K, מניח שאם יציעו לי FR בעד 95K אני אפתח הזמנה, המחיר של ה-AM5 מאוד קורץ אבל רכב כל כך לא מאובזר זה קצת מבאס.

פורסם

אגב, קראתי בשרשור אחר שמחייבים בביטוח כספת אלומיניום על המחשב רכב אבל זה מבטל את האחריות של היבואן כי אומרים שזה יכול לפגוע, זה משהו שצריך לבדוק.

פורסם

באמת ניראה לך שביטוח יחייב משהו שיבטל אחריות יבואן??

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מנסיון מי שקונה רכב בעייתי לביטוח מצ'מפיון - עדיף שיעשה באלייד ביטוח סוכנות הבית של היבואן - לי גם המחיר היה סבבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
אני חושב שגם השחור שלהם הוא לא מטאלי וללא תוספת תשלום.

אני מקווה להספיק היום לסוכנות בחיפה לקבל קצת פרטים.

באחד השרשורים בייעוץ כתבו שהרכבים יגיעו רק באוקטובר אבל מוכרים את המלאי של רמת הגימור רפרנס ב-84K, מניח שאם יציעו לי FR בעד 95K אני אפתח הזמנה, המחיר של ה-AM5 מאוד קורץ אבל רכב כל כך לא מאובזר זה קצת מבאס.

השחור הוא מטאלי בתוספת 1500 ₪ , ליתר דיוק קוד הצבע הוא L8L8 והשם הוא Phantom Black Pearl מסרגל הצבעים של אאודי. עריכה אחרונה על ידי ניר 1
פורסם
באמת ניראה לך שביטוח יחייב משהו שיבטל אחריות יבואן??

לי לא, למי שרשם בשרשור ובדק עם החברה כן, לכן אני שואל

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537152-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94

 

לגבי הצבע, אלא אם לוקחים לבן זה מצמצם את את ההפרש מהפיאסטה בעוד 1500 ש"ח

פורסם

הספקתי להיכנס היום לסוכנות בחיפה.

דגמי הרפרס מוצעים ב-83,900, התוספות הן כידוע בקרת שיוט ופנסי ערפל (יש פונקציית מעקב פניה? במפרט לא מוזכר).

במלאי יש לבן, לבן פנינה וירוק זרחני (רציתי שחור בגלל המראות והידיות).

הצעת הטרייד אין דיי הפתיעה אותי בהתחלה, מוכנים לתת על מאזדה 3 08' עם עבר בליסינג 28.5K אבל אחרי כמה דקות הוא נזכר בעמלת טרייד אין ע"ס 3K שהופכת את העיסקה לפחות משתלמת.

בהצעת המחיר שקיבלת נכללת גם חבילת "מאסט" לרוכשי איביזה שכוללת מיכל דלק מלא, דיבורית של בורי, איתראן סייב, מעמד עור + תופן לטלפון וחיישני רוורס. המחיר כולל אגרת רישוי הוא 88,149. החבילה מתומחרת ב-2700 ש"ח ואגרת רישוי עלותה 1219.

מה חושבים חבריי הפורום? משתלם? אני בהתלבטות האם לשריין לעצמי רכב ולפתוח הזמנה מחר.

 

שאלתי גם על דגמי ה-FR והתשובה היא שכרגע הם נמכרים במחיר המחירון (שירד לאחרונה) באיזור 113K.

 

אני חייב לציין שהיחס בסוכנות בחיפה היה טוב, מנהל האולם ניגש אליי 2 דקות אחרי שנכנסתי וניגשתי לאיביזה, ענה על שאלותיי באריכות ובלי להתחמק.

 

חברה של אחותי שהגיעה איתי והתעניינה בטרייד אין לקרוז 2011 שלה קיבלה הצעה של 38K, מפחיד.

פורסם

כספת זה לא משהו חדש ברכבי vag,בסוכנות כניראה יש בילבול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תשובה מוסמכת מצמפיון אחרי שביררתי: הם לא בדקו את ההתקנה וההשפעות שלה לכן זה לא מאושר על ידם, ההתקנה לא מבטלת את האחריות אבל האחריות לא תכסה נזקים שנגרמו ע"י ההתקנה או ע"י הכספת


×
×
  • תוכן חדש...